indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

BlogBlot
User
spacer line

Kelud vulkaan in uitbarsting
Gepubliceerd op 14 februari 2014 03:19
De Kelud vulkaan in de provincie Oost Java is tot uitbarsting gekomen. Vanochtend in alle vroegte begon de vulkaan met een krachtige uitbarsting waarbij rook en as tot kilometers hoog de lucht in werd gespuwd. Tienduizenden zijn inmiddels op de vlucht geslagen voor de verwachtte zware uitbarsting van de vulkaan.
Lees verder , klik op de titel

spacer line  

Graag van tijd tot informatie. Ik woon In Suriname en heb familie in de omgeving Kediri. Nog geen contact kunnen krijgen.

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

spacer line  

Dank u wel!!!

spacer line  

Reeds bericht ontvangen van de familie, ze maken het goed. Yhank God. Ik bid voor de mensen, die het zwaar hebben getroffen.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Het is potverdorrie wel goed prijs ook, je kan de tv niet aanzetten of je ziet een smak ellende.
Eerst de extreme regenval in Jakarta, duizenden mensen uit hun huis verdreven, toen de uitbarsting van de Sinabung en nu dit weer.

Triest, vele mensen hebben al zo weinig en het beetje wat ze hebben gaat dan bij dit soort rampen ook nog verloren.
Als je er zelf niet in zit dan gaan deze beelden al je voorstellingsvermogen te boven Emoticon: Blush

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Jeps, het is een zooi, maar op vele plekken heeft het al geregend en is de meeste losse as al weggespoeld. Hier in Semarang alleen nog wat vieze auto's. Over een krap uurtje richting Jogja. Morgen hopelijk met de auto richting Kediri, afhankelijk van de situatie.

simpati
User
spacer line

Morgen hopelijk met de auto richting Kediri
Houdt er rekening mee als je naar Malang wil reizen dat de weg van Kediri naar Batu op verschillen plaatsen is geblokkeerd door wegen die zijn weg gespoeld(longsor).
Via Blitar is het volgens mij geen probleem.
Goede reis,
Jan

marcel70
User
spacer line

On 15-02-2014 07:07 simpati wrote:
Morgen hopelijk met de auto richting Kediri
Houdt er rekening mee als je naar Malang wil reizen dat de weg van Kediri naar Batu op verschillen plaatsen is geblokkeerd door wegen die zijn weg gespoeld(longsor).
Via Blitar is het volgens mij geen probleem.
Goede reis,
Jan

Klopt via blitar geen problem,wel druk via deze route

Becik ketitik olo Ketoro

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Op 15-02-2014 02:12 schreef Malam:
Het is potverdorrie wel goed prijs ook, je kan de tv niet aanzetten of je ziet een smak ellende.
Eerst de extreme regenval in Jakarta, duizenden mensen uit hun huis verdreven, toen de uitbarsting van de Sinabung en nu dit weer.

Triest, vele mensen hebben al zo weinig en het beetje wat ze hebben gaat dan bij dit soort rampen ook nog verloren.
Als je er zelf niet in zit dan gaan deze beelden al je voorstellingsvermogen te boven Emoticon: Blush

Klik om het oorspronkelijke plaatje te bekijken

En wat dacht je van Engeland, Kroatie, ItaliŽ je kan het niet opnoemen of er is veel natuurschade aan de gang.
we gaan dan maar van uit dat het lig aan het omgaan met de natuur van de mens, maar toch twijfel ik daaraan omdat je invloed op de natuur kan beperkt zijn en kan soms weer terug vallen op herstel.
Op het ogenblik waait het hier behoorlijk het stormt het appartement trilt goed, als je niets meer van mij hoor dan ben ik weg gewaaaaaaaaaaaaaaaid........ Emoticon: Wink Emoticon: Smile

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

totto
User
spacer line

Borobudur en Prambanan zijn voor 2 weken gesloten.
Gisteren zware regen buien in Solo, waardoor veel is schoon gespoeld.

Toto Travel.com

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

On 15-02-2014 23:15 totto wrote:
Borobudur en Prambanan zijn voor 2 weken gesloten.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ik kijk nu veel naar Aljazeera TV zender waar je bijna dagelijks iets van IndonesiŽ kan zien van Sepp Vaassen die hier verslag doet in Malang.............

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

http://www.aljazeera.com/video(...)421613317298719.html
IndonesiŽ vulkaan verdringt tientallen duizenden Emoticon: Blush Emoticon: Very funny

Indrukwekkende foto's

http://www.aljazeera.com/indep(...)014152406710944.html

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,300,976 topic views - 223,704 posts - 13,516 topics - 16,718 members - last post @ 18-11-2017 14:10 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,260,204 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com