indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

BlogBlot
User
spacer line

Vliegvelden gesloten door uitbarsting Kelud vulkaan
Gepubliceerd op 14 februari 2014 07:07
Asregens afkomstig van de hevig uitbarstende Kelud vulkaan in Oost Java hebben grote delen van het eiland Java inmiddels getroffen. Drie internatinale vliegvelden zijn inmiddels gesloten en duizenden zijn op de vlucht geslagen voor de krachtige uitbarsting.
Lees verder , klik op de titel

spacer line  

Ben op dit moment in Surabaya. Vanmorgen bij het verlaten van mijn hotel bleek er as op de straten en auto's te liggen. Veel mensen met mondkapjes en verder een vrij normaal leven. Op Kembang Kuning was wat meer as te zien vooral op de grafstenen en het gras was het goed zichtbaar. Morgen ga ik naar Malang en dat is iets dichterbij Gunung Kelud.

Martinus
User
spacer line

Heb net een e-mail gestuurd naar vrienden in Malang met de vraag hoe het is bij hen na de uitbarsting van de Gunung Kelud.

Kijk naar hun antwoord uit.

spacer line  

Ik woon in Suriname en heb net het nieuws kunnen lezen. Ik schrok mij dood, toen ik Kediri las. Ik heb familie in omgeving Kederi en ik maak mij zorgen. Nog geen contact kunnen krijgen. Ik volg deze blog om te weten hoe het in Oost Java gaat, vooral omgeving Kediri

spacer line  

Reeds bericht ontvangen van de familie, ze maken het goed. Thank God. Ik bid voor de mensen, die het zwaar hebben getroffen.

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Vliegveld Yogya gesloten tot en met morgen, zondag. Daarna zien we wel weer, maar ik heb tegen Sri Sultan gezegd dat ik maandag sore toch echt weg moet.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Alleen Surabaya en Yogya zijn nog dicht per 7 uur vanochtend, maar dat kan om 12 uur weer anders zijn. Andere vliegvelden zijn weer open, maar sommige vluchten kunnen toch nog uitvallen vanwege organisatorische redenen.

Lombok
User
spacer line

Je zou ook propelvliegtuigenals die er nog zijn in kunnen zetten zodat je toch nog kan vliegen het gaat dan wel langzamer maar dat is pech.

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Tiger vliegt pas vanaf dinsdag weer vanaf/op Yogya. Ben dus druk bezig met omboeken. Tiger helpdesk JKT was trouwens hulpvaardig en efficiŽnt. Nu Agoda nog...

Je zou ook propelvliegtuigenals die er nog zijn

Die zijn er zat hier in Yogya. Vliegschool luchtmacht.

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 16-02-2014 10:38 guna2 wrote: Tiger helpdesk JKT was trouwens hulpvaardig en efficiŽnt.

Niet te gleuven! Wat een intelligent, voortvarend, efficiŽnt en servicegericht volk is het Indonesische toch! Binnen vijf minuten lag mijn omboeking al in mijn inbox. Foutloos. Weergaloos. Goed. Geweldig.

Hidup Indonesia!

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 16-02-2014 10:38 guna2 wrote: Nu Agoda nog...

Van Agoda nog geen bericht. Voor de zekerheid had ik het hotel ook een bericht gestuurd. Ook daarvan kreeg ik nu al de boekingswijziging. Geen extra kosten bovendien, net als bij Tiger.

Hidup Singapura!

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Als ze zo met die vliegtuig gaat vliegen dat ze de motoren niet hebben afgedekt dan zou ik mijn eigen gaan bedenken om daar in mee te gaan.....
Maar ja mensen leven is daar niet zo belangrijk dan prestige....... Emoticon: Angry Emoticon: Angry

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Vreemd. Vliegveld Yogya is weer open. En gegarandeerd veilig...

En nog beter: het regent hier eindelijk.

RPeetoom
User
spacer line

On 16-02-2014 10:51 guna2 wrote:

[quote removed]

Niet te gleuven! Wat een intelligent, voortvarend, efficiŽnt en servicegericht volk is het Indonesische toch! Binnen vijf minuten lag mijn omboeking al in mijn inbox. Foutloos. Weergaloos. Goed. Geweldig.

Hidup Indonesia!

Onbegrijpelijk dat er vanuit Europa nog steeds geen massala exodus naar IndonesiŽ plaatsvindt. Het blijft tenslotte toch maar behelpen in Europa.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

guna2.. officieel bericht is dat JOG de 19e open gaat. Er ligt nog een paar ton as op de landingsbaan. En binnen moeten ze ook even dweilen.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 15-02-2014 22:51 Lombok wrote:
Je zou ook propelvliegtuigenals die er nog zijn in kunnen zetten zodat je toch nog kan vliegen het gaat dan wel langzamer maar dat is pech.
Er zijn er voldoende van, die ATR-toestellen.

Maar niet alleen de lucht is vies, de vliegvelden ook. Yogyakarta ligt vol as, binnen en buiten zoals ik gisteren zelf zag.

Buiten dat, als je aankondigd dat alle vluchten met turbo-prop toestellen wel door gaan, weet je dan of je naar het vliegveld moet komen of niet? Dat staat namelijk niet op je ticket. Verwarring is eenvoudig te voorkomen door helemaal niet te vliegen. Krijg je ook geen gezeur achteraf van mensen die niet zijn gekomen, maar wel hadden kunnen vliegen omdat hun vlucht een turboprop was, en dus geen refund krijgen.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 16-02-2014 10:51 guna2 wrote:

[quote removed]

Niet te gleuven! Wat een intelligent, voortvarend, effici�nt en servicegericht volk is het Indonesische toch! Binnen vijf minuten lag mijn omboeking al in mijn inbox. Foutloos. Weergaloos. Goed. Geweldig.

Hidup Indonesia!
Wel jammer dat vervolgens het vliegveld nog gewoon gesloten was gisteren.

Ben je al vertrokken of ga je vandaag/morgen?

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,300,976 topic views - 223,704 posts - 13,516 topics - 16,718 members - last post @ 18-11-2017 14:10 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,260,202 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com