indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

TimoK
User
spacer line

Hallo allemaal,

Ik doe een onderzoekje voor mijn studie Marketing om producten te exporteren naar indonesie. En nu had ik de vraag wat kost een Blikje red bull in de supermarkt/ bar / uitgaansgelegenheid/ plaatselijk tentje? Deze informatie was nergens op internet te vinden. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groeten,

Timo

Keduadam
User
User icon of Keduadam
spacer line

Hou die ongezonde rommel maar in Europa. PLEASE?
Door die suikerboosts zijn al genoeg jonge mensen verpest, en zelfs verslaving werd alom gemeld.
Nou hebben die tieners w.s. niet zo'n goede opvoeding gehad als die van mij, om ZELF te leren nadenken, want die hebben dat vergif gelukkig nauwelijks gedronken, na er even aan geroken te hebben.

Ik dank u voor de aandacht, dit was Brandhout goedenavond.

Your attitude determines your altitude

spacer line  

Per pak (blik ?) Rp 32.000 bijna 2 eurie .
In Indonesia werd een tijdje gelden verkocht onder de naam Krating Daeng .
Veel chauffeurs gebruiken het als pepmiddel.

bisa dicek of makemyday .

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

heb dit al jaren in de koelkast staan hoe lang blijft het goed dat spul......

Wat is dit voor drankje met die wortel er in, ook al jaren in de koelkast

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Beras
User
User icon of Beras
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Timok,
Hoe kan een bedrijf in Nederland nou Red Bull (Thaise Company, International) exporteren naar Indonesia?? Volgens mij is Kalbe Group de "sole distributor" van Red Bull.

En nu had ik de vraag wat kost een Blikje red bull in de supermarkt/ bar / uitgaansgelegenheid/ plaatselijk tentje?

Voor bijna alle (alcoholische) dranken geldt hoe luxer de uitgaansgelegenheid hoe duurder, tot wel +400% van de inkoopprijs.

Beras, voor al uw nieuwbouw krotten voor te veel geld bij mislukte indo BV

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Red Bull in blikjes is hier sporadisch verkrijgbaar, maar absoluut een luxe-product. De lokale variant is 8x zo goedkoop en is van dezelfde eigenaar.

Je hoeft het dus niet naar Indonesie te exporteren.

Ho Lee Fuk

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Om Ziel,

Ik denk dat het tweede drankje ginseng is.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,686,044 topic views - 237,917 posts - 13,715 topics - 29,375 members - last post @ 29-03-2020 20:35 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,598,275 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com