indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hoi Marianne....het is je dan toch gelukt! goedzo Emoticon: Shiny

Ik mail je straks even omdat ik een ander e-mail adres heb.

Eduard.

Live life to the max.......

spacer line  

Hehe Emoticon: Smile het gaat de goede kant op allemaal! Ik kreeg vorige week een telefoontje van mijn school dat het geen probleem is 2 x achter elkaar te missen. Ik overleg voor de zekerheid nog wel even met mijn lerares, maar anders kunnen ze de pot op haha.. en jaar zonder Bali lukt niet hoor Emoticon: Nice haha.Mag 8 x van de 40 lessen in totaal missen.. dus moet lukken!

Ik zie je email wel verschijnen.

Liefs, Marianne

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Is het een moeilijke opleiding??
Umb. Emoticon: Devil

spacer line  

Kappersakademie Emoticon: Nice

Ibu Inge
User
spacer line

Hoi Latex,
Sorry dat ik nu pas reageer maar ik was 1 week offline omdat mijn splinternieuwe LLama beeldscherm na 2 maanden het begaf. Ik krijg wel in de loop van volgende week een nieuwe echter vanaf gisteravond kreeg ik de beschikking over een oud (2 jr) tftje van Philips. Het is wel even aanpassen. Het lijkt me handig om in mei/juni een oproep te plaatsen naar de leden wie in september op Bali verblijven. Met de verkregen informatie kunnen we dan een definitieve datum in Kuta e.o. vaststellen. Misschien kan Jeroen in zijn wekelijkse nieuwsbrief extra aandacht geven aan onze oproep. Trouwens ik las een soortgelijke plan als die van ons in de active topic "4e Kumpulan in Son en Breugel, wanneer?". Echter het verschil tussen onze te plannen bijeenkomst en die van door een zekere Johan te plannen bijeenkomst voor onze leden is: dat die van ons op Bali plaatsvindt en die van Johan in Nederland. Een optie naar de leden zou kunnen zijn dat Jeroen in zijn nieuwsbrief zowel de definitieve datum op Bali als die van in Nederland vermeld. Communicatie over en weer hierover lijkt me erg belangrijk tussen ons en Jeroen. Voor wat betreft de locatie voor de bijeenkomst op Bali dat laat ik aan jou over. Als ik op Bali ben dan verblijf ik altijd in Sanur. Kuta e.o. ken ik niet goed genoeg. Ik ga alleen naar Kuta om te winkelen. Vandaar dus dat ik aan jou de eer laat m.b.t. de keuze van de locatie. Groeten Inge

spacer line  

Dag Inge en Latex !!

Wanneer komt er dan eens een datum Emoticon: Yawn ?, als ik in de buurt mag zijn !?

M-Solo.

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Hoi Martin.

Dat weet je toch Emoticon: Stupid

Ibu Inge
User
spacer line

Dag Martin,

Voordat jij naar je Bali vertrekt laten we je definitieve datum weten.

spacer line  

Okay Inge,

Bapak Latex heeft al al die tijd wat datum's in gedachten...! die nog niet staande zijn...dus dan weet je ook niets Emoticon: Stupid , ik probeer erbij tezijn Emoticon: Wink

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Oke luidjes,
Emoticon: Wink Om een defenitieve datum te prikken stel ik voor om al degene die in augustus - september 2005 naar Bali te gaan zich op deze site zich willen melden voor zondag 10 juli 2005.
Om gezellig een avondje in Kuta samen te zijn, gaan mijn gedachten uit naar een cafe-restaurant op de Kartika Plaze een 50 tal meters voor Mata Hari, dus als je van KFC kom aan de rechterkant het eerste cafe. Je kunt binnen en buiten zitten. Als datim prik ik nu zondag 4 september 2005 zo rond 19.00 uur lokale tijd. We kunnen met zijn allen daar ook wat eten.
Hoop dat een ieder het daarmee eens is en als vrienden van deze site daar op Bali gezellig bij elkaar zijn.
Miocht iemand zeggen kan het niet op een andere data laat het mij dan even weten.
De data 10 juli voor aanmelden is omdat Martin Solo enkele dagen later reeds naar zijn hondjes en vriendin afreist.
Mochten er mensen zijn die reeds op Bali verblijven c.q. wonen zij zijn natuurlijk ook van harte welkom. Een gezegde in Holland hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Ik hoop dat ik voor een ieder duidelijk ben geweest en wacht af de reacties die binnen komen
Voor allen, ondanks dat 1e paasdag bijna voorbij is een vrolijk Pasen.
Latex40

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Beste Latex,

Zoals ik reeds eerder meldde zal ik tussen 20 en 25 september in Bali verblijven. Mocht het zo zijn dat de meeste bezoekers alleen op een vroegere datum kunnen komen, dan is dat helaas zonder mij. Maar een ontmoeting tussen ons blijft natuurlijk altijd mogelijk.

Groetjes,
Jan.

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Hoi Jan,

Natuurlijk alleen wanneer vertrek jij naar Indonesie, zodat wij een data kunnen afspreken.

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Ik vertek 27 augustus naar IndonesiŽ. Maar de eerste twee weken zal ik in Java doorbrengen, de derde in Lombok en dus de laatste week, ongeveer tussen 20 en 25 september, zal ik in Bali verblijven. (Dit moet het 'gezwets' zijn waar Nienke het over had)

spacer line  

Als het goed is en ik echt kan, ga ik 25 augustus naar Bali samen met mijn vriend mee.
Ik heb alleen wel een ticket wat ik van te voren kan annuleren of betalen. Dit omdat ik nog niet weet of ik die periode van school kan missen, maar de kans is best groot dat ik ga! (90%) Emoticon: Nice

griffo
User
spacer line

Heb inmiddels geboekt, 24 aug. vertrek ik met MAS. Dus als je na deze datum in Kuta of omgeving een erg wit persoon met een oranje Heineken (Grolsch kan ook nog) t-shirt of petje tegen komt, grote kans dat ik het ben. "RUST" vaak tijdens schemer met een kleintje Bintang in Eddy's cafe op het strand!
Groettu en wellicht tot kijk.
Griffo

spacer line  

Hoi Griffo,

Bij de eddys bar stop ik ook weleens na het fietsen Emoticon: Yawn het klinkt allemaal heel profesioneel maar het is gewoon de koelbox van eddy onder een boom ! heeft wel iets, en gezellig om even te stoppen altijd heel veel nederlanders daar !! als nl's nl's willen ontmoeten dan moet je daar zijn...ik zoek dat niet zo..maar af en toe wel leuk om wat nederlands te babbelen Emoticon: Puh! .

spacer line  

Wij zijn in sept/okt ook in Indonesie.
Altijd leuk om daar ook mensen uit NL te ontmoeten.

spacer line  

Hoi Petra en Freek'

Elke dag heel veel nederlanders daar..hele leuke plek om tezijn, het is zo'n beetje het laatste stuk en mooiste van kuta strand !
Om de 20 meter kun je daar een stop maken! waar je zeker een nederlander treft Emoticon: Yeah right!
Maar vooral de eddy's bar ! zijn plaats kun je vinden door op de stam van de boom te kijken! daar zal een bordtje hangen eddy's bar !!

Veel plezier.

Robert-333
User
spacer line

Hoi Latex.
Ik zit van af 26-7 tot 17-8 op Bali in Legian, dat ligt tussen Kuta en Seminyak.
Ik kom er al een jaar of vijf het is daar perfect ,het complex ligt net aan de rand van Kuta het Legian Beach Hotel.
En een tip voor de mensen die daar nooit geweest zijn kijk uit voor de zee Tussen Kuta , Legian en Seminyak het is daar gevaarlijk is alleen maar geschikt voor zeer geoefende surfers en zwemmers let op de vlaggen.
En voor lekker eten moet je bij Warung Made zijn in Kuta en Seminyak
spot goedkoop super is het eten daar,ik verheug mij er alweer op.

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Hoi Robert 333
Jammer dat je net niet in de tijd zit als er vele hollanders daar ook zijn. Je logeer in Legian Beach zeg je met welke reisorganisatie OAD.
Het hotel/bungalow park ken ik ook. Doe Mr. Aanval de groeten van mij . Ik kwam daar vanaf 1990 dus de zee, strand en kuta ken ik als mijn broekzak. Maak je over mij geen zorgen. Maar voordien spreken we elkaar wel een keer, misschien in Son op 22 mei a.s.

Anbrie
User
spacer line

Ik ben er 13 september tot en met 6 oktober..........Ik wil wel komen. Zit 1e week in Kuta en laatste 3 in Sanur.........Tot ziens Emoticon: Bye bye

spacer line  

Robert welke made's warung bedoel jij ?

Ik ben er bij 1 in seminyak geweest en dat was echt slecht! De bediening was echt niet aardig en het eten totaal niet bijzonder.. Dan eet ik liever langs de weg!

Groetjes!

spacer line  

Kan er niet bijzijn bij de bijeenkomst in Kartika plaza ! wel een leuk restaurant is dat trouwens ! ben wel in indonesie op dat moment maar heb anderen plannen.
Ik wens jullie veel praat-plezier en gezelligheid toe Emoticon: Shiny .

spacer line  

hey mensen,

Ik wil even zeggen dat ik in augustus toch niet ga! ik heb dan een belangrijke periode op school dus helaas! ik ga nu ook sparen om mee te gaan naar Mexico volgend jaar mei.. soort van familie vakantie Emoticon: Smile ook leuk!

groetjes!

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Emoticon: Bye bye Hallo een ieder,
Heb het de laatste weken druk gehad , maar op 27 maart j.uj. he3b ik op de site een oproep gedaan voor een eventuele kumpulan op Bali.
Maar tot op heden zie of hoor ik niemand meer over deze oproep Emoticon: Yes!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,262,944 topic views - 234,447 posts - 13,692 topics - 25,292 members - last post @ 23-10-2019 20:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,748,681 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com