indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

julita
User
spacer line

Ik ga in maart studeren in DenPasar en vroeg me af of balinesen ook aan salsa dansen doen..?

Ik dans heel graag salsa. Zijn er salsadansscholen of salsacafe's in Kuta en/of omgeving. Is salsa dansen ook zo'n hype als hier in Nederland?? Zou wel heel leuk zijn...!

Alvast bedankt...groetjes Julita

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Julita,

Naar mijn weten is er maar 1 kroeg in Bali waar je kunt slasa dansen met lessen. Nog geen hype en is maar goed ook want de mensen hier zijn a-ritmisch.

Jalan Dyana Pura in Legian, bar heet Bahiana, naar Bahia!!! Legian ligt ten Noorden van Kuta, een klein half uurtje van Den Pasar.

Leuke Zuid Amerikaanse lekkere swing muziek. Veel plezier.

Sepp

ron broens
User
spacer line

Tjonge ik word hier nog wijs, weer een tip om eens een avondjeuit te gaan op bali. Alles was er perfect alleen zou het nog beter zijn met wat salsa music, en a-ritmisch de meeste indo's die ik ken zijn juist zo ritmisch als het maar kan. net zoals veel antillianen en zuid-amerikanen hoor.Zal echt eens gaan kijken in oktober of het echt carribisch is daar in die bar zou nl. een hele te gekke combinatie zijn.

marshall
User
spacer line

Julita, wat ga je daar studeren?

gr.Ewoud

julita
User
spacer line

Hoi Ewoud,

Ik studeer Communicatie aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. En krijg de kans om een half jaar in het buitenland te studeren. Nu ga ik over 3 weken Economie en Marketing studeren aan de Universitas Udayana in Den Pasar. Ik krijg vakken als Bahasa Indonesia, cultuur, economie van Azie, marketing etc..

Lijkt me er leuk!! Heb er super veel zin in..nog leuker dat ik ook nog eens kan blijven Salsa dansen.

Groetjes Julita

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

52,066,901 topic views - 224,499 posts - 13,535 topics - 16,964 members - last post @ 13-12-2017 21:08 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

93,355,191 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com