indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (1 reaction)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

Een uitspraak, geloofsleer, boek etc. kun je altijd op verschillende manieren interpreteren. Je haalt eruit wat jou van pas komt. Daarom vind ik dat initiatief van de beleidsmakers in Hessen een goed idee. Klein voorbeeldje van een verschillende interpretatie zag ik hier onlangs op dit forum.
Bewering van een forum lid over het participatiecontract van minister Asscher van sociale zaken:

Maar de bedoeling van participatiecontract is juist het tegenovergestelde. De bewindsman wil een 'streng en duidelijk' integratiebeleid. Daarbij hoort in zijn ogen dat immigranten zich beter bewust zijn van de normen en waarden die gelden in het land waar zij wonen en werken. Nieuwkomers moeten de Nederlandse grondrechten en de rechtsstaat onderschrijven. Over het krijgen van een huis en uitkering wordt er geen woord gerept. Dat contract wordt juist gezien als een discriminatoir en paternalistisch heropvoedingsprogramma.

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Offtopic, dat initiatief beperkt zich tot klassen waar meer als 8 kinderen in zitten met het geloof Islam. (En daar waar een leraar beschikbaar is)

Dat is dan de juiste informatie.
Het is dus NIET zo dat ALLE kinderen deze les krijgen.

Offtopic,
Pierre heeft zeker gelijk, met name van het deel rechten is stevig misbruik gemaakt.
De plichten werden direkt door de plee getrokken.

Ontopic
Als de discussie hier sharia is (en dat is deze in dit topic), zou het voor de hand liggen dat kinderen geleerd wordt dat sharia zijn eerste "veroordeling" al heeft van het Europese hof. En waarom deze niet past in een democratie.

Where there is a will there will be relatives.

Hitami
User
spacer line

Anorak, je kun moeilijk de sharia aanhangers de schuld geven dat ze hier zijn en ook gebruik maken van de democratische rechten en sociale zekerheid.

Nederlandse systeem laat het dit toe. Bijv door procederen tot een verblijf vergunning.

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Hitami, dan zal er in de politiek een verandering in houding moeten komen die tot gevolg heeft dat er wetswijzigingen plaats kunnen hebben. En dit soort figuren uitsluit van deelneming aan een democratie. Te zit voor woorden dat met de kerst een beweging zijn boodschap aangaande sharia het publieke domein in kan, zonder dat er enige gevolgen zijn.

Dat is de Nederlandse politiek, gevolgen bestrijden, echter zonder het of een probleem aan te pakken. Volslagen waanzinnig dat dit soort lieden in Syrie kunnen moorden en vervolgens vrolijk te keren, zo mogelijk nog extremer.

Where there is a will there will be relatives.

Hitami
User
spacer line

Wij bepalen de politieke koers en niet andersom....

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

http://www.nieuwsblad.be/artic(...)DMF20140107_00916335
ANTWERPEN - Enkele Antwerpse moslims reageren bijzonder scherp op de recentste uitspraken van burgemeester Bart De Wever. Die had moslimterreur de ergste gesel voor de mensheid sinds Hitler genoemd. De moslims noemen het ‘angstaanjagerij’ en ‘Vlaams Belang-praat’, schrijft Gazet van Antwerpen.
Bart De Wever maakt zich grote zorgen over de moslimterreur. ‘Het is de ergste gesel voor de mensheid sinds Hitler’, zei hij zondag in de studio van VTM. Hij riep moslims in de stad Antwerpen meteen erna op om daar duidelijk afstand te nemen. Maar de uitspraken schoten in het verkeerde keelgat bij de ontvangers. ‘Ik begrijp niet waarom De Wever zo bang is voor moslimextremisme’, zegt Saïd El Kaouakibi, voorzitter van de vzw Mawada, in Gazet van Antwerpen. ‘Maar blijkbaar is de verkiezingscampagne al begonnen en wil De Wever de laatste kiezers van Vlaams Belang overnemen’, klinkt het.

Selahattin Koçak, Belgisch-Turks politicus en tot twee jaar geleden schepen in Beringen, begrijpt de houding van De Wever niet.. ‘Hij is het zelf beu dat iedereen zijn partij vergelijkt met nazi’s en nu doet hij hetzelfde met moslims. Hij blijft steken in het oude wij-zij-denken, ik ben dat kotsbeu.’

De Wever bijt meteen van zich af. ‘Ik heb gezegd dat moslimterrorisme de grootste gesel is voor de mensheid, niet voor België of Europa’, zegt hij in Gazet van Antwerpen. ‘De overgrote meerderheid van hen heeft niets met terreur te maken. Is het echt te veel gevraagd dat ze dat ook eens zouden zeggen? Wij moeten ons ook constant distantiëren van het rechts extremisme.
Maar de tenen zijn blijkbaar heel lang.’

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

erwin
User
User icon of erwin
spacer line

Zoals vaak, heeft BDW hier gelijk, en zoals steeds reageren de gematigde moslims als een stier op een rood doek.

Hij zegt dat de moslimtereur een gesel is, maar de moslims stoppen met lezen na moslim. Ik vind dat jammer, de "normale" moslims zouden moeten opstaan en het extremisme publiekelijk veroordelen.

Moslimextremisten hadden voor oudejaarsavond aanslagen aangekondigd in Brussel en Antwerpen. Daarom had de stad Antwerpen 300 extra politie-agenten opgeroepen. Wat kost dat?
99,9% van de moslims zijn goede mensen. 0.01% verzieken de boel. Jammer dat de 99.9% dit zomaar laat gebeuren.

Extremisme en fundamentalisme zijn een gesel, of het nu over de islam, het katholicisme of weet ik wat gaat. En steeds weten zij de wereld in vuur en vlam te zetten.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

ik las wel ergens dat er weer aanslagendreigingen waren,maar er is niks gebeurd toch?Misschien moeten wij niet-moslims ook maar eens gaan dreigen,beetje de boel opstoken daar in die moslimlanden,kijken hoe ze dat zouden vinden Emoticon: Yes!

Hitami
User
spacer line

Zoals christendom vroeger moeten buigen voor seculiere staat, zo moet het ook met de Islam dus discussie niet uit de weg gaan en laten zien hoe verwerpelijk sharia is..... en niet laten gijzelen door zogenaamde progressieve.....

de wereld aan de optimisten over laten loop je het risico in ellende te komen....

erwin
User
User icon of erwin
spacer line

On 08-01-2014 11:42 Veer01 wrote:
ik las wel ergens dat er weer aanslagendreigingen waren,maar er is niks gebeurd toch?Misschien moeten wij niet-moslims ook maar eens gaan dreigen,beetje de boel opstoken daar in die moslimlanden,kijken hoe ze dat zouden vinden Emoticon: Yes!

Of er iets gebeurt is, doet er niet toe. Het is de dreiging, mensen bang maken. De overheid op kosten jagen omdat ze extra agenten moeten inzetten. De oudejaarsavond vergallen van de 300 agenten en hun familie die normaal gezien feest konden vieren. De oudejaarsavond vergallen van vele mensen die bang waren om ergens naar toe te gaan.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Voor mij is sharia bemoeienis met zaken/mensen waar je helemaal niks mee te maken hebt.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Hitami schrijft ;
zo moet het ook met de Islam dus discussie niet uit de weg gaan en laten zien hoe verwerpelijk sharia is

Dát is het Histamie.....Met de Islamieten en zeker de Imams valt niet te praten....zij prediken toch het "ware geloof" ......en dringen hún geloof op naar andere mensen ....zo niet....dan... worden uiteraard weer bommen geplaatst...geweldig voor de martelaren die de beloofde maagden krijgen. Emoticon: Confused Emoticon: Confused

Al in de krant c.q. gelezen/ gehoord van dat 9 of 10 jarige meisje die zichzelf moet opblazen gedwongen door vader en broer?????? Hoe verderfelijk en dood zaaiende het islam-geloof wel is mét al die idioten wetten waaronder óók de sharia-wet inzit !!!

Snap je dan ook Hitami waarom ik tégen de islam schopt ??? Emoticon: Eerie

Vanmiddag een gezin gezien man met een kaal hoofd en zwarte baard....vrouw helemaal in het zwart en bedekkend gezicht waar alleen de ogen vrij zij zijn.....zitten wij daarop te wachten?????
Een documentaire gezien van vrouwen die in een Burka c.q. bedekkend gelaat met ogen vrij die rondlopen en dat deze kinderen hun moeder nooit haar gelaat hebben gezien en niet met elkaar kunnen knuffelen waar juist een baby/ kind behoefte hebben.....

Wat voor kinderen worden het dan later....????? Juist.....kinderen die géén GEVOEL kennen en inderdaad rijp zijn voor de extremisten in de Islam..zie de Al Qaida ...waaronder veel jongelui zich achter die maskers verschuilen...in en in triest toch?? Emoticon:

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Gaat hartstikke goed met deze topic Emoticon: Yes!
Een hoog waarheidsgehalte ook Emoticon: Laugh out loud , maar dan in de categorie vampiers en zombies met als bonus nog een berg Ufo onzin Emoticon: Yummie!

Vermakelijk om te lezen, angstaanjagend en totaal buiten de werkelijkheid. Emoticon: Yes!
Gelukkig trekt de economie weer enigszins aan, dan komt de nadruk weer te liggen op poen verdienen en vergeet iedereen zijn sores weer Emoticon: Yes!

Dan komt de echte VOC gedachte van Balk weer bovendrijven, poen verdienen zonder poeha, of het nu landen met de shariah zijn of niet Emoticon: Wink
Weg commentaar, weg angst Emoticon: Laugh out loud

De geschiedenis jokt niet, in slechte tijden worden er een zondebokken gezocht, het mooiste voorbeeld was Duitsland in de crisistijd rond 1930.
Nu zijn het de moslims en het liefst het extreme deel Emoticon: Angry
In een jaar of 70 zijn de bronnen in die zandbak opgedroogd, dan hebben de Westerse mogendheden inmiddels alternatieve bronnen aangeboord.

Dan staat het weer 0 - 0, wie wordt dan de gebeten hond?
Landen die geïnvesteerd hebben in kennis economie ?
Of landen die geïnvesteerd hebben in water en wind energie?

Ik zie hier mensen die de legendarische kruistochten willen doen herleven, dat kan toch niet, laten we eerlijk zijn Emoticon: Blush
Zo erg als dat het hier in deze topic wordt voorgesteld is het toch niet?

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Ja....Hallo Malam....jij steekt ook je commentaar niet onder stoelen banken wat betreft Islamitisch extremisten, toch?
Ook jij loopt niet rond met een gelukzalig gevoel over de Islam, of wel soms??

Een zondebok hoeft er niet te zijn Malam....deze zondebok die als Osama Bin Laden zich profileerde was de basis geweest van extreem geweld tegen de ongelovigen die niet hún gelooft belijden, toch? De gruwelijke aanslagen hebben we allemaal gelezen, gehoord en gezien ( 2 Towers op 9 sept.) en wat tot op heden nog steeds aan de gang is......Dat is dan ook de reden dat ik géén respect kan opbrengen voor de Islam....
Mee eens of niet Malam....?

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Indonesie het grootste moslim land ter wereld
bijna elke maand kun je dat meer en meer bestrijden.

Men wist ( weet ) niet beter ( was ) is arm als een kerk / moslim rat en onder drukt daar zand vreters word je opgelegt dat allah de ware is

En zie om je heen de moskee's raken leger en leger.

keert men allah de rug toe?

Of is het eigenlijk zo dat men door meer vrijheid en dagelijks meer info eigen keuzes maakt ?

Wat blijft er dan over Islamitisch extremisten geen reet toch.

Ik moet gewoon bevestigen wat Malam zegt kwestie van tijd en ik merk dat dagelijks

In een jaar of 70 zijn de bronnen in die zandbak opgedroogd,

geen geld geen geloof

Emoticon: Bye bye

infoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.roosduchtrader.nl

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ja Kembang, natuurlijk wijs ik elk extremisme af, nog sterker in mijn land, Nederland moet dit met wortel en al uitrukken, daar maak ik geen geheim van.
Maar niet alle moslims zijn extremisten, net zoals alle gelovigen in Nederland niet in de Bibel belt wonen
Ik heb geen moeite met moslims in Nederland, maar op het moment dat ze zich niet houden aan de wet en waarden van Nederland , keiharde actie, wegwezen en opzouten.

In Indonesië ligt dat anders, dat ligt een stuk moeilijker, daar mag en kan ik geen oordeel over geven, ik ben daar maar een gast.

Ik zie wel dat het merendeel van de Indonesiërs extremisme afwijzen, dat wil ik onder de aandacht brengen, dat is mijn ervaring.
Vakantiegangers of expats die een korte tijd in Indonesië verblijven en hier doen alsof heel Indonesië klaar is voor de shariah neem ik met een korrel zout, ik weet beter.

Deze hele topic staat vol met onwaarheden en haat, vanuit Westerse gedachten, aangewakkerd door de aanslag op de Twin Towers.
Ik mag dan wel een grove kloothommel zijn, maar ik weiger de hele Indonesische bevolking over één kam te scheren.
Zeker niet door mensen die er geen ruk van afweten en hun racistische broodmolen maar een douw geven.

Ik denk dat beter te weten en daarom ga ik daar tegen in. Emoticon: Angry

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Net als in europa.
Tot ver naar 1960 boezemde de katolieken de mensen angst in.

Je kan nu een kerk kopen want ze staan leeg Emoticon: Bye bye

Mensen leren en nemen keuzes van zelf wel waar ze wel of niet in moeten / willen geloven

waar blijft exstreem dan ?

infoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.roosduchtrader.nl

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

En waar blijven dan die gore geestverkrachters en macht wellustige verknipte kutjes klanten van de sharia ?

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Dat ben ik met je eens Malam....

Indonesië is inderdaad de grootste Moslimland ter wereld.....maar daar wonen de meeste
"gedwongen" moslims die er helemaal géén moslim willen zijn ....maar helaas hebben zij geen keus toch?? Zie de Zon, Maan en Sterren deze film is een prachtig voorbeeld hoe het NIET moet zijn in Indonesische samenleving.....elkaar vrij laten in álle Geloven en dat geeft je je respect voor een ander.... Emoticon: Yes!

Enfin....dit gaat denk ik nog eeuwen door....helaas heb ik misschien nog 30 jaar te gaan en weet zéker dat er nóóit Vrede zal komen zolang er mensen op deze wereld rond lopen die géén respect hebben voor alle vormen van het Leven die op aarde zijn... Emoticon: So funny

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 08-01-2014 19:50 harlys wrote:
Net als in europa.
Tot ver naar 1960 boezemde de katolieken de mensen angst in.

Je kan nu een kerk kopen want ze staan leeg Emoticon: Bye bye

Daar heb ik in het verleden al uitgebreid over geschreven.

In de grote steden zie je dat al, niet voor niets is er zoveel commentaar op Ahok dat het vermelden van een geloof op een KTP uit de tijd is.
Zelfs in Maleisië hebben ze dat laten vallen.

Indonesië is als een olifant, niet snel maar stap voor stap, verwoestend zonder dat het is tegen te houden, over enkele decennia hebben de fossielen het gehad en dan neemt de nieuwe generatie het stokje over.

Net als in Europa, weg met de notabelen, predikanten en priesters die de boel in hun greep hielden.
Dat heeft tijd nodig, een haat topic als dit heeft geen zin, het is een kwestie van geduld.
Gaat het niet snel genoeg Emoticon: Confused
Dan is maar één manier, accepteren of wegblijven uit Indonesië Emoticon: Yes!

Ik heb geen behoefte aan nitwits die dit soort topics openen, doe je ding, de boel opnaaien is gemakkelijk genoeg, daar ben ik kampioen in Emoticon: Yummie!

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 08-01-2014 20:17 Malam wrote:

[quote removed]

Daar heb ik in het verleden al uitgebreid over geschreven.

In de grote steden zie je dat al, niet voor niets is er zoveel commentaar op Ahok dat het vermelden van een geloof op een KTP uit de tijd is.
Zelfs in Maleisië hebben ze dat laten vallen.

Indonesië is als een olifant, niet snel maar stap voor stap, verwoestend zonder dat het is tegen te houden, over enkele decennia hebben de fossielen het gehad en dan neemt de nieuwe generatie het stokje over.

Net als in Europa, weg met de notabelen, predikanten en priesters die de boel in hun greep hielden.
Dat heeft tijd nodig, een haat topic als dit heeft geen zin, het is een kwestie van geduld.
Gaat het niet snel genoeg Emoticon: Confused
Dan is maar één manier, accepteren of wegblijven uit Indonesië Emoticon: Yes!

Ik heb geen behoefte aan nitwits die dit soort topics openen, doe je ding, de boel opnaaien is gemakkelijk genoeg, daar ben ik kampioen in Emoticon: Yummie!

Ik heb geen behoefte aan nitwits die dit soort topics openen, doe je ding,

de boel opnaaien is gemakkelijk genoeg, daar ben ik kampioen in Emoticon: Yummie!

Emoticon: Cooool

Ik durfde het bijna niet te zeggen Emoticon: Nooo

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Zelfkennis Harlys Emoticon: Wink
Ondanks dat ik ook kritiek goed kan verwerken Emoticon: Yes!
Je hebt gelijk komt moeilijk door mijn strot Emoticon: Wink
Vaak geef ik dan geen antwoord meer, dat is dus duidelijk niet goed Emoticon: Blush
Als ik antwoord geef, dan is het vaak te scherp of te persoonlijk Emoticon: Blush

Dat is iets om aan te werken voor Malam Emoticon: Yes!
Beloven doe ik niks, proberen ja.
Teveel lullenkoppen hier met gekke gedachten, tracht je maar in de plooi te houden Emoticon: Angry

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 08-01-2014 03:45 Anorak wrote:
Offtopic, dat initiatief beperkt zich tot klassen waar meer als 8 kinderen in zitten met het geloof Islam.

Da’s nogal wiedes Anorak. Voor één kind gaan ze er niet zoveel geld en inzet tegen aan gooien. Ik ging er vanuit dat dat vanzelfsprekend was. Maar hoe kom je trouwens op dat aantal 8? Kan ik nergens terugvinden.

(En daar waar een leraar beschikbaar is)

Potverdorie Anorak, weer een waarheid als een koe. Geen leraar, geen les. Ik hoop dat ze daar in die deelstaat Hessen wel aan gedacht hebben. Emoticon: Laugh out loud

Dat is dan de juiste informatie. Het is dus NIET zo dat ALLE kinderen deze les krijgen.

De juiste informatie is dat ze begonnen zijn in groep 1 en daarna volgt de rest. De deelstaat kiest voor een langzame uitrol: de eerste lessen gingen in augustus al van start, rest van de 29 scholen volgde de afgelopen maanden. Later dit jaar kunnen ook andere scholen deelnemen en beginnen de eerste lessen in groep 2. Volgend jaar beginnen de lessen ook in groep 3. Het is nog niet duidelijk of andere deelstaten de lessen ook gaan invoeren.

Pierre heeft zeker gelijk, met name van het deel rechten is stevig misbruik gemaakt.De plichten werden direkt door de plee getrokken.

Dat participatiecontract is een nieuw initiatief van minister Asscher. Hoe kan daar nou al misbruik van gemaakt zijn als zo’n contract nog door niemand ondertekend is? Ik weet dat jij er een grondige hekel aan hebt om uitspraken op de waarheid te toetsen, maar dat lijkt me soms toch wel zinvol. Onzin uitkramen kan iedereen.

Als de discussie hier sharia is (en dat is deze in dit topic), zou het voor de hand liggen dat kinderen geleerd wordt dat sharia zijn eerste "veroordeling" al heeft van het Europese hof. En waarom deze niet past in een democratie.

Een hele goeie. Kleine kinderen van groep 1 gaan we meteen vertellen dat de sharia al zijn eerste veroordeling aan de broek heeft van het Europese hof. Volgens mij moeten er bij die lessen een zekere opbouw zijn. Van makkelijk, begrijpelijk tot verder er dieper op ingaan. We gaan kinderen van groep 3 hier op de basisschool toch ook niet vertellen dat Nederland volgens de Europese Commissie tegen Racisme en Intolerantie (ecri) een intolerant land is? Alles op z’n tijd Anorak.
En sinds wanneer hecht jij waarde aan uitspraken van het Europese hof? Ik dacht dat jij zo anti-Europa was? Of ben jij er ook zo één van wel de rechten, maar niet de plichten. Emoticon: Bye bye

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Zo kan en is het ook

Russische rechtbank verbiedt de Koran vanwege extremisme en haat

De 'Oktober' Districtsrechtbank in de Russische Zwart Zee havenstad Novorossiysk heeft een populaire Russische vertaling van de Koran verboden vanwege extremisme en oproepen tot haat en geweld tegen niet-moslims. De rechtbank baseerde zich daarbij op het oordeel van het Forensische Centrum van het Ministerie van Binnelandse Zaken van de Russische Federatie. Elmir Kulievs vertaling van de Koran werd verboden omdat het voor moslims heilige boek:

* verklaringen bevat waarin een groep of personen, met name niet-moslims, negatief worden afgeschild om redenen die verband houden met een specifieke religie (de islam);

* verklaringen bevat die zeggen dat een enkele persoon of groep personen om religieuze redenen voorrechten boven andere mensen geniet, speciaal voor moslims boven niet-moslims;

* verklaringen bevat die vijandige handelingen op basis van religie van een groep mensen tegen een andere groep mensen positief benadert, speciaal van moslims tegen niet-moslims;

* verklaringen die opruiend van karakter zijn en kunnen worden opgevat als het op basis van een religie oproepen tot vijandige en gewelddadige acties door een groep mensen tegen een andere groep mensen, met name van moslims tegen niet-moslims.

'Onkundig en schandalig'

De vertaling die wordt verboden dateert uit 2002 en is het werk van moslimfilosoof Elmir Kuliev, de directeur van het departement van Geocultuur van het Instituut voor Strategische Studies van de Kaukasus. Zijn publicatie is overal op het internet op te vragen, inclusief websites zoals QuranSource, die het 'de definitieve Russische vertaling van de Koran' noemt. De rechtszaak tegen de Koran werd vanwege het 'algemene belang' aangespannen door de officier van Justitie van het Transportkantoor van Novorrossiysk.

Het Russische Sova (terrorisme)centrum betitelde de uitspraak van de rechtbank als 'onkundig en schandalig' en noemde het 'misbruik van de wet tegen het extremisme'. Een groot aantal Russische moslims lopen nu het risico vervolgd te worden vanwege enkel het in bezit hebben van Kulievs vertaling van de Koran.

Westerse Koranversies misleidend

Net zoals er een groot aantal Bijbelvertalingen zijn, bestaan er meerdere versies van de Koran. Doorgaans wordt alleen de Arabische versie door moslimgeestelijken als leidinggevend en 'heilig' beschouwd. Vrijwel alle Westerse vertalingen van de Arabische Koran bevatten doelbewust afgezwakte en verzachte uitspraken, om het extremistische en haatdragende karakter van de oorspronkelijke teksten te verbloemen.

Islam-goedpraters in het Westen baseren zich uitsluitend op deze misleidende vertalingen. Allah noemt zichzelf in Qur'an / Surah 3:54 niet voor niets 'de Grootste aller Misleiders'. 'O Intrigant der intriganten, beraam intriges voor mij' is dan ook een veel voorkomend islamitisch gebed, dat ook Mohammed tot Allah zou hebben gebeden.

'Liegen nuttig, vooral tegen het Westen'

Eén van de beroemdste moslimtheologen aller tijden moedigt liegen aan, zolang dit een 'positief en nuttig' doel heeft: 'Spreken is een middel om doelen te verwezenlijken. Als een prijzenswaardig doel te bereiken is door zowel de waarheid te vertellen als te liegen, is het niet toegestaan het te verwezenlijken door te liegen, omdat dat niet nodig is. Als het mogelijk is zo'n doel te bereiken door te liegen en niet door de waarheid te vertellen, dan is het toegestaan te liegen, als het verwezenlijken van het doel toegestaan is.' En: 'Weet dit, dat liegen op zich geen zonde is, maar als het u schade toebrengt kan het vervelend zijn. U mag echter liegen als het u voor kwaad behoedt of als het u welvaart brengt.' (Imam Al-Ghazali).

Auteur en Islamexpert Abdullah Al-Araby benadrukt dat dit liegen vooral bedoeld is voor het Westen: 'Het principe van het toestaan van liegen voor de zaak van de islam heeft wat betreft de zaken die verband houden met de verspreiding van de religie van de islam in het Westen grote gevolgen. Moslimactivisten maken bij hun pogingen om het beeld van de islam op te poetsen en deze aantrekkelijker te maken voor toekomstige bekeerlingen gebruik van misleidende tactieken.'

Oorlog = verspreiden van moslimvrede

Het gebruik van geweld om de islam te verspreiden is in de ogen van moslims geen oorlog ('Harb'), maar het 'brengen van moslims in het huis van vrede', het 'openen' van de wereld voor 'de vrede van de islam'. Ironisch genoeg noemt de islam zichzelf het 'huis van vrede', Dar-al-Islam, ondanks het feit dat het woord 'islam' letterlijk 'onderwerping' betekent. De hele niet-moslimwereld, ook degenen die echte vrede willen met de islamitische wereld, zijn in hun ogen 'Dar-al-Harb', het 'huis van oorlog'.

Alles vervangen door de islam

De boodschap van de islam aan de wereld is dat de islam uiteindelijk alles wil vervangen: alle andere religies, alle andere wetten, en zelfs de kalender. Dit streven vindt je inmiddels in bijna ieder land op aarde terug. Achter alle maskers willen de meeste moslimorganisaties de bestaande niet-islamitische wetten vervangen door de islamitische Shariawetten, en iedere grondwet vervangen door de grondwet van het Kalifaat.

'Voer oorlog tegen de ongelovigen'

De god van de Koran eist dan ook een eindeloze oorlog en het bloedvergieten van de ongelovigen om dit doel te bereiken. 'Gelovigen! Voer oorlog tegen zulke ongelovigen, zoals uw buren zijn, en laat hen voelen dat u hard bent' (Qur'an 9:124). 'Voer oorlog tegen degenen aan wie de geschriften werden gegeven (de joden en de christenen), want ze geloven niet in Allah en hebben zijn apostel (de profeet Mohammed) verboden,' (Qur'an 9:29).

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

kijk en wat er dan bij loopt met een zwarte afval zak om het lijf in rusland weten ze daar wel raad mee ..

Zoals het gezegde: wie zijn vrouw iets zegt staat vroeg of laat terecht.etc etc

want nu wil ik niet de vrouwen in het algemeen aan vallen maar die geven in dat cultuur vaak de man het zetje

In Rusland is de algemene verdenking van alle moslimvrouwen, die afkomstig zijn uit de Kaukasus, mogelijk. Russische antiterreur autoriteiten doen in het kader van de islamitische terreurboodschappen voor de Olympische Spelen bij alle potentiële islamitische vrouwen een speekseltest om DNA te verzamelen en laten zodoende hun algemene verdenking zien dat iedere Mohammed-aanbidster een zwarte weduwe zou kunnen zijn.

En wij zitten er al op te wachten dat, gezien zoveel speekselproeven, iemand schuim rondom de mond krijgt, op de grond rondtolt en begint te “protesteren”: de Europese journalisten! En ook de opnaaiers.

De moslimvrouwen houden zich eerst bij hun gebruikelijke Taqiyya:

“Allah staat ons niet toe om de wapens op te nemen. Als hij dit zou toestaan, dan zouden we het doen”, zegt Albina Magomedova.

Dus eveneens een potentiële zwarte weduwe met schuim rond de mond, ondanks haar misleidende naam Albina.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

59,676,338 topic views - 227,295 posts - 13,610 topics - 18,986 members - last post @ 20-07-2018 03:48 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

102,849,694 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com