indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

peterr
User
spacer line

Ik las net in het Parool dat er een bewaker van een hotel in Bali gedood is door een python, wie weet hier meer van?

elsbeth
User
spacer line

Da's al oud nieuws, nl. van gisteren of eergisteren.
Hyatt in Sanur, maar dat zal er vast bij het Parool ook wel bij hebben gestaan.
Een python is een wurgslang, heeft met een dodelijke beet niks te maken.

pierre
User
spacer line

Op 28-12-2013 21:03 schreef peterr:
Ik las net in het Parool dat er een bewaker van een hotel in Bali gedood is door een python, wie weet hier meer van?

Deze bewaker is niet gedood middels een beet maar is gewurgt. Een python wurgt namelijk zijn slachtoffers ipv doodbijten.

Maar voor de rest weet ik dat er met de slang niets aan de hand is, het verdween in de struiken nadat hij de bewaker had gewurgt.

peterr
User
spacer line

Klopt dat ie gewurgd is, niet goed gelezen.
Er stond niet in het Parool dat het in het Hyatt was, ik kwam daar in november elke dag langs.
Hyatt heeft een grote tuin en wordt momenteel gerenoveerd.

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Klopt Peter......maar om eventjes een slang van 4,5 meter op te pakken is natuurlijk

héél erg dom en dat heeft zijn leven gekost....erg triest!!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

86,765,161 topic views - 240,493 posts - 13,734 topics - 34,011 members - last post @ 25-11-2020 16:35 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

141,438,648 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com