indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Sumatra > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
papadom
User
spacer line

Hallo Sumatra gangers ; vorige week vracht vervoerd van Maleisie naar Kualanamu. Ik zal de details overslaan ; maar dit was dus een disaster ! S,morgens aankomst en de eigenaaresse was aanwezig .Eerst was de airway bill zoek ; na een aantal uren ( ! ) kwamen de papieren boven tafel ( na het betalen van 380.000 Rp. " Parking Fee " ; dit kennen we , maar de ellende begon later toen de heren van ( MAS Cargo ) alles openbraken met de grootse koevoet die je je maar kunt bedenken . Mijn vriendin stond erbij te huilen ; het waren haar meubeltjes die ze met hard werken als maid in Langkawi had verdiend ; Uiteindelijk mocht ze om 17.00 gaan..Alles geruineerd..... Oke , dat was luchtvracht .....

Heeft iemand enige ervaring met zeevracht naar Belawan ? Ik heb hier nog zo,n 300 kilo staan ; voordeel ; alles gaat in 1 kist ; en het is goedkoper .Nadeel ; Belawan heeft niet echt een goede naam v.w.b. Customs ; het zou mee moeten vallen omdar zij Local worker is en meer dan 2 jaar in Langkawi heeft gewerkt . Ik heb dus een agent nodig die alles in kan klaren en vervoer naar Lubuk Pakam kan regelen . Ik hoop dat iemand in dit forum is die mij advies kan geven ; 23 December ga ik zelf naar Sumatra ; de vracht omstreeks 22 Januari

spacer line  

spam removed.

Deze posting is 3 jaar oud?

Nog een dergelijke bijdrage en de nick gaat naar schroot Emoticon: Angry

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Deze gaat naar schroot.

It's only kinky the first time.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

75,169,969 topic views - 233,612 posts - 13,687 topics - 24,375 members - last post @ 15-09-2019 20:17 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,244,475 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com