indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Door zowel inpandige verbouwingen als aanpassing aan de buitenzijde (aanleg grotere appelplaats / parkeerterrein) is het momenteel een echt zooitje bij het “kantor Imigrasi” in Denpasar. Zo erg zelfs, dat men het aantal te behandelen zaken / gevallen per dag gelimiteerd heeft.

Er worden bijv. maar dagelijks 60 aanvragen voor nieuwe of verlengingen van Indonesische paspoorten aangenomen. Om tot een van de 60 “gelukkigen” te behoren moet men een volgnummer bemachtigen. Daarvoor moet men – heel Indonesisch – in een ongeorganiseerde rij bij het (nog dichte) volgnummertjes loket gaan staan wachten vanaf ca. 06:00u. Zodra nummer 60 is uitgegeven wordt het loket gesloten en vervolgens kan iedereen die geen nummer heeft gekregen naar huis gaan om de volgende dag weer een poging te wagen.

Ook voor buitenlanders die bijv. hun VoA of KITAS willen verlengen, is er momenteel een beperking ingesteld in het aantal dagelijks te behandelen zaken. Zorg dat u op tijd bent, en (nog beter) vantevoren gechecked heeft of u al dan niet een volgnummer moet hebben en zo ja, waar en hoe u dat moet bemachtigen. Hiervoor even bellen met 0361-227828.

If you have nothing to loose, you can risk everything

marcel70
User
spacer line

Naar mijn menimg zouden ze dat probleem niet bij de wna kunnen liggen.
Emoticon: Yeah right!

Becik ketitik olo Ketoro

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 04-12-2013 14:04 marcel70 wrote:
Naar mijn menimg zouden ze dat probleem niet bij de wna kunnen liggen.
Emoticon: Yeah right!

In jouw denken Marcel, maar dat is niet de denkwijze van het ambtenarenapparaat van Indonesië, wna en wni zijn lastige gasten die er voor zorg dragen dat ze moeten werken.

Dat is nu precies de strijd die Jokowi als een Don Quichotte aan het voeren is in Jakarta.

Ook ik werk daar aan mee Emoticon: Blush
In januari ga ik weer terug, dan heb ik mijn eerste verlenging half maart, dan krijgt de immigratie ambtenaar een fles sjebbiekenebbie met 40 % alcohol die mij 15 eurie kost.
Dan ben ik in twee maal 10 minuten klaar in plaats van tweemaal 5 uur Emoticon: Blush

Dus het kan wel Emoticon: Yes!
Goed beschouwd te droevig voor woorden Emoticon: Angry

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Onderwerp verplaatst naar het Nederlandstalige subforum.

spacer line  

Verbouwing is momenteel grotendeels afgerond: Het nieuwe parkeerterrein, de nieuwe wachtruimte, de aangepaste / veranderde lokatie van de loketten, een grotere informatiebalie, etc., etc. is klaar. Men is alleen nog bezig met wat afwerking. Ook het volgnummersysteem werkte (in ieder geval vandaag) naar behoren.

If you have nothing to loose, you can risk everything

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

in ieder geval vandaag
dat is dan in ieder geval 1 dag waarop het werkte, toch? Emoticon: Wink

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,720,971 topic views - 236,091 posts - 13,703 topics - 27,350 members - last post @ 18-01-2020 10:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,419,405 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com