indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

LvC2005
User
spacer line

Hallo, ik ga van 12 maart t/m 24 maart alleen naar Bali (Kuta, Tuban) en vraag me af of er iemand is die zin heeft om een avondje wat te gaan drinken, man of vrouw maakt niet als het maar gezellig is.

LvC2005
User
spacer line

Oeps vergeten, voor de duidelijk, ben zelf vrouw, 33 jaar.

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

LvC,

Ik zou zeggen ga niet naar Kuta, teveel toeristen ga naar Jl. Double six Zanzibar, Deja Vu, of naar KuDeTa, of Wu u, allen erg bekend bij taxies, daar vind je genoeg mensen in je leeftijd. Ikzelf ga daar geregeld naar toe. Wu u is een 'hype' momenteel.

Helaas zit ikzelf op Java anders had ik je graag vergezeld naar leuke plekken!

Sepp

LvC2005
User
spacer line

Dank je Sepp maar heb al geboekt. Ik zit wel geloof net iets buiten Kuta. De tenten die je opnoemde, liggen die wel in Kuta of elders?

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Nee die zitten in Legian en Seminyak, net even buiten ten NoordOosten van Kuta, lopend via het strand een klein half uurtje. En velen liggen aan het strand!!

Sepp

ron broens
User
spacer line

mooie info sepp
zijn net terug en daar net niet geweest gaan we in oktober zeker doen heb er nl veel van gehoord, hopelijk zijn ze daar niet zo opdringerig als in kuta want dat hadden we na 15 minuten gezien alleen nog maar lekker genoten van de zonsondergang op het stran daar en toen maar gaan eten bij kori waar we bij toeval op weg naar een taxi langskwamen, lekker eten weggezonken in dikke vette kussens Emoticon: Bye bye

griffo
User
spacer line

Jammer, ik ben net terug, was er ook maar alleen, zat ook in Kuta, gelogeerd bij Masa Inn, Poppies Lane 1. Heb me prima vermaakt. Het is zelfs zo goed bevallen da'k eind augustus weer voor een week of 4 ga.
Ik zou zeggen geniet ervan, want voor je het weet zit je weer thuis.
Have fun!

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Ik vind KuDeTa een echte aanrader voor de cocktail sunset. Lekkere muziek veel mensen en zeer ongedwongen genieten. Na de zonsondergang begint het eigenlijk pas om half twaalf twaalf uur met uitgaan in Bali. Behalve dan Kuta, Hard Rock moet je van houden, ik niet, kamasutra in kuta, DeeJay's tot 7 uur of 8 's morgens als je niet genoeg hebt. Verder kun je nog naar Skandal als overigen met de zonsopgang al dicht is, maar dan moet je wel goed dronken zijn en nog willen dansen.

Sepp

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Jalan Dyana pura heeft ook een aantla leuke tenten Liquid, Bahiana, Fashioncafe, en meerdere.

Sepp

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Sepp you know your places, maar bedoel je niet HU'U ?

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Kelvinator
User
User icon of Kelvinator
spacer line

weet iemand een paar goeie tenten waar alternatieve muziek wordt gedraaid?
Ik zit niet echt te wachten op asian trance, maar meer op punk (ik weet dat die er is, aangezien superman is dead uit bali komt) en ska.

Orang Bule!!!! Suroboyo kuuuu

Robert
User
User icon of Robert
spacer line

Superman is al een tijdje dood Emoticon: Nice

spacer line  

Hoi Kelvinator,

Go to Ku-De-Ta....Franse eigenaar met leuke themas !

M-Solo.

Live life to the max.......

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Coup d'état...
Ku De Ta is een goed restaurant met bovendien leuke feestjes. Het ontbijt op zondag is ook aan te raden...

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Kelvinator
User
User icon of Kelvinator
spacer line

wat voor thema's kan ik dan ongeveer verwachten
en heb je misschien toevallig een adres of omschrijving van waar het ongeveer ligt voor me?
alvast bedankt!

Orang Bule!!!! Suroboyo kuuuu

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

toen ik er een maand geleden was hadden ze een shoot van MTV-Europe... dat was wel grappig...

Ku De Ta ligt op Jalan Oberoi in Seminyak...
Als je er gaat eten doe dan de groeten aan Agus en Eddy...

www.kudeta.net

ikan bali
User
spacer line

Ku dé Ta is hot... kom net terug uit Bali. Het is daar echt genieten. Inderdaad, ongedwongen sfeer.. mooie mensen, aardige bediening..heerlijke cocktails, top! En voor de trendy publiek onder ons...ga naar de Paparazzi Lounge, ligt pal naast Double Six, echt om aan te bevelen.

Gr,
Ikan Bali

Robert-333
User
spacer line

Ku De Ta is wel hot, Emoticon: Yes! maar mahal

spacer line  

Ku De Ta....vind ikzelf leuk om eens te stoppen overdag, je kunt er lekker op een verhoogt terras zitten met een mooie uitkijk op de zee !
Wel vind ik persoonlijk ofdat je in frankrijk zit omdat het een franse eigenaar is Emoticon: Shut up! Maar Bali zal er niet om liegen Emoticon: Wink

M-Solo.

Robert-333
User
spacer line

Heel goed Mister M.Solo!!!!
Een beetje chauvinistisch mag je wel wezen. Emoticon: Wink

spacer line  

Hoi Robert,

Het komt al wat dichterbij voor jullie....het afreizen naar Bali Emoticon: Nice

Have fun....

M-Solo.

Robert70
User
spacer line

In die tenten( Jl. Double six Zanzibar, Deja Vu, of naar KuDeTa, of Wu u, etc) die jullie opnoemen, zijn de indonesische dames niet zo opdringerig. Als je bij de bountys (kuta) of zo binnenloopt, blijft aan iedere vinger wel een meisje hangen. En als je naar huis wil, kun je wel een bus bestellen.
Is het in die zaken in Legian wat relaxter, zodat je van de muziek kunt genieten, en natuurlijk je eigen gesprekspartners uit kunt zoeken.

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Volgens mij bedoel je met WU'U -----> Hu'u bar... of zit ik er nu zo erg naast...

Robert70
User
spacer line

Maakt toch niet uit, je weet welke ik bedoel, maar heb je ook nog een antwoord op de vraag:
In die tenten( Jl. Double six Zanzibar, Deja Vu, of naar KuDeTa, of Wu u, etc) die jullie opnoemen, zijn de indonesische dames niet zo opdringerig. Als je bij de bountys (kuta) of zo binnenloopt, blijft aan iedere vinger wel een meisje hangen. En als je naar huis wil, kun je wel een bus bestellen.
Is het in die zaken in Legian wat relaxter, zodat je van de muziek kunt genieten, en natuurlijk je eigen gesprekspartners uit kunt zoeken.

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Sorry Robert,

Ik zal je vraag enigszins proberen te antwoorden. Zaken zoals KuDe Ta en Hu'u bar en Maccaroni Club zijn gewoon uitstekende zaken om lekker te relaxen zonder je zorgen te hoeven maken over dames etc. Echter in the Bounty and ook een beetje Embargo heb je wel wat meisjes die geld willen en daarom in jou en andere toeristen wat zien. Ook in Double Six en Deja Vu (de laatste tijd niet meer zoveel, volgens de bedrijfsleider) heb je gewoon meisjes die er zijn om geld te verdienen, maar met gezond en nuchter Nederlands verstand bepaal jij wel wat wel en niet in de haak is.

Ik denk dat je zoiets bedoeld heb... Vond je vraag niet echt duidelijk...
Anders laat maar horen...

Maurits

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,247,769 topic views - 221,691 posts - 13,475 topics - 15,939 members - last post @ 18-08-2017 22:44 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

88,829,473 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com