indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > IndonesiŽ op z'n Nederlands > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

elsbeth
User
spacer line

Laat ik nog toevoegen dat het allemaal makkelijker is als je er, naast bovengenoemde dingen, je brood niet hoeft te verdienen, maar alleen op vakantie bent.(zoals ik dus).
Dan ben je ook in de positie dat je vervelende dingen makkelijker van je af kan laten glijden.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

secret108; zoals eerder gezegd staan de tarieven vaak wel aangegeven ergens op een klein A4-tje afgedrukt. Natuurlijk altijd een kwitantie vragen met daarop Lion Air en een volgnummertje, dan dek je je zelf verder in tegen misleiding en bedrog.

Ho Lee Fuk

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 05-11-2013 02:51 zieleffe wrote:
Wij hebben afgelopen zondag voor 13 kilo overgewicht iets meer dan 150.000rp betaald.
Omdat ik via Singapore reis had ik nog al wat bagage, dus waar ptaatje over die bedragen zijn te verwaarlozen.
Maar de reis heb ik voor altijd denk ik, als ik het kan vermeiden ,niet meer met Lion Air te reizen.
Zins ik in IndonesiŽ ben ,heb ik verschillende keren met Lion Air gevlogen, ik kan mij niet herinneren dat er niets aan de hand was, elke keer vertragingen gehad.
Ik ben afhankelijk van de familie, die zorg voor de ticket.
Maar heb nu voorgenomen mij dit zelf te laten gaan regelen, als ik nog ooit hier kom.
Want naar ťťn uur vertraging mochten wij instappen, na dat alles was ingestapt werd de deuren gesloten ,dat regelt de kapitein die dat door de omroepinstallatie roep close the door.
Na 3/4 kwartier moesten we weer uitstappen, de kapitein vond het niet verantwoordelijk de mensen te laten zitten in een warm cabine.
Er zat een copiloot in, afkomstig uit Canada ,een gepensioneerde, die ik nog gesproken had die zich dit ook aantrok en zelfs invloed op de kapitein had en dit ook vertelde dat het voor hem niet de eerste keer was, Soekarno Hatta vliegveld, had hier ook mee te maken, te veel vliegbewegingen.
Dus allemaal er uit, je handbagage ook mee nemen, toen was het een chaos ieder doet maar wat, niemand denkt aan eten, wat wij al op de heenweg van Bintan naar Jakarta ook een vertraging hadden meegemaakt en toen kregen wij een doos met wat hartigs er in.
Maar het personeel, het zijn allemaal lamzakken, ze zijn beroerd om de mensen te woord te staan en manerger als die er was, had geen invloed op het gebeuren.
Trouwens te veel jonge medewerkers(sters) die onbekwaam zijn.
Gekke chaoten zijn het ,niet bekwaam om dit in goede banen te leiden.
Ik heb ze er op attent gemaakt dat ze makan moesten regelen, dat inderdaad na half uur kwam een zak met een broodje er in.....
IndonesiŽ heeft een gebrek aan bekwaam personeel, vooral in de luchtvaart en dan praten we maar niet over hotel personeel, daar kom ik op terug ,de ervaringen in Jakarta en elders, zal ik nog moeten uitwerken, maar ben een beetje malas geworden van aldat gedoe, mijn hoofd zit te vol met emoties, eerst legen............ Emoticon: Cry Emoticon: Confused Emoticon: Very funny ....

Gelijk heb je ik ging een keer naar singapore moesten we via een zij deur instappen stonden we op de landings strip en werden we met een bus naar het vliegtuig gebracht.

was alles niet gecheckt stonden we bijna een uur in de branden de zon want de bus was weg gereden Emoticon: Shut up!

roosjenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

secret108
User
spacer line

Ingedrienten zijn beetje basieh denk ik hahahaha maar bedankt voor de reacties allemaal

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,021,193 topic views - 236,353 posts - 13,704 topics - 27,698 members - last post @ 29-01-2020 16:59 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,922,325 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com