indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Marjan
User
spacer line

Hallo,

Mijn vriend en ik willen volgend jaar in indonesie trouwen. Wij hebben allebei sins kort de nederlandse nationaliteit. Wat moeten we doen en welke documenten hebben wij nodig om voor de wet te kunnen trouwen. Wie helpt ons op weg ? de gemeente stuurt ons naar indonesische ambasade maar die geven ook niet echt een antwoord.

ik hoop dat jullie ons een beetje kunnen helpen

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Marjan,
Kijk eens op onze site op : http://parpulo.com/indonesie/trouwen.htm
Is de info niet voldoende of heb je vragen die je liever niet plubiek wil stellen stuur gerust een mail naar ons.
Groetjes,
Tuti & Jan

diederick
User
User icon of diederick
spacer line

Sinds kort de Nederlandse nationaliteit? Wat betekent dat? Hier op dit forum staat al genoeg over trouwen in Indonesie. Belangrijkste punten, je papierwinkel in Nederland regelen; doopbewijs (alleen religieuze huwelijken zijn geldig), bewijs van niet getrouwd zijn, etc. etc. je kunt op Bali ook Hindoeistisch trouwen, daar zijn allerlei pakketten voor. Tuti en Jan kunnen je daar meer advies over geven. Mijn advies: trouw eerst lekker in Nederland, en als je dan opnieuw wilt trouwen in Indonesie geeft dat veel minder bureaucratische kopzorgen.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,556,988 topic views - 235,436 posts - 13,700 topics - 26,269 members - last post @ 09-12-2019 08:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,558,097 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com