indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Denk waarom maar een paar websites als zeg maar toko bagus ?

(zo iets als markt plaats in nederland ) voor mensen die niet weten wat ik bedoel
met toko bagus.

nu kijk hier maar efkes > www.pasarumum.com/

en als je iets wil verkopen of zoekt wil plaats het gratis op deze splinter nieuwe website

Harly's Emoticon: I love it

roosjenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

erwin
User
User icon of erwin
spacer line

Ziet er fraai uit!

En opmerking: er staat nog niet veel op en de website laad nu al traag. Zeker in de gaten houden wanneer er veel meer op staat.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

spacer line  

De website is erg traag met laden zeer gewaardeerde Harlys!...

Ha daar is ie al...

Ziet er welo fris uit. Je zou hosting in Europa moeten overwegen of dit eens proberen voor een dag dan kan je kijken via welke server dit sneller gaat laden. Het zou best eens kunnen dat het via Europa bijvoorbeeld www.transip.nl sneller gaat.

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

De radaren draaien en ik zal er onmiddelijk naar kijken met een team experts Emoticon: Worship

Dit moet en zal groot worden in Indonesie

Zowaar als ik een nederlander ben in Indonesie Emoticon: Party!

roosjenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Harlys, ook hier issie nog aan het laden. Welke hosting gebruik je als ik vragen mag?

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,720,971 topic views - 236,091 posts - 13,703 topics - 27,350 members - last post @ 18-01-2020 10:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,419,379 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com