indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Valt me steeds meer op dat hier iedereen zijn gang kan gaan.
Twee moderators die geen aandacht meer hebben wat er hier aan de hand is en iedereen kan zijn gang gaan.
Het bewijs is ene Matjabanind die het hele forum vol plempt met onzin.
Het kan allemaal Emoticon: Angry

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik heb het ze al laten weten ongeveer anderhalf uur geleden (met het stopbordje omdat ik begrijp dat ze dan meteen de melding zien; en misschien hebben anderen dat ook al gedaan) maar er gebeurt idd weinig.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Keduadam
User
User icon of Keduadam
spacer line

Nou ja, sorry niet zo mee eens. Leve de vrijheid. Voor mij is het vaak, glimlachen, overslaan hele stukken, lachen, me rotlachen, en bescheuren Emoticon: Party! Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Multiple choice.

Voor sommigen blijkbaar: non of these above.

Maar ik zit hier ook nog niet zo lang als jullie.
Dat wil niet zeggen, dat ik hierin nodig moet veranderen... ik hoop zelf van niet eigenlijk.
Want ik voel me nog jong genoeg om niet te gaan verzuren.
Dan hebben jullie ook mijn mening.
Die w.s. gemist kan worden als kiespijn haha... maar ahum... Ik Heb Gezegd. Emoticon: Yes!

Your attitude determines your altitude

elsbeth
User
spacer line

Hebben jullie het alle drie over dezelfde persoon??

Keduadam
User
User icon of Keduadam
spacer line

Nou, wie ook maar... misschien kan hij in natura de moderator een keer matsen.

Met lekkere tempeh kering, of een speciale maaltijd van een recept die hij (ja die) net gegoogeld heeft.
Of een idee overnemen ( zoals hij als echte Indonesiër kaas - tahu dus - heeft gegeten van overnemen ) van de Belg (ook zo'n halve Hollander) die net in het nieuws is:

LEUVEN -
Een 18-jarige Belg heeft de nacht van donderdag op vrijdag in de cel doorgebracht nadat hij zijn taxirit met wiet wilde betalen. Hij bood een taxichauffeur aan om een deel van de rit naar huis met cannabis te betalen, waarop de chauffeur de politie inlichtte.

Emoticon: Party! Emoticon: Yes! Emoticon: Stupid Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Yummie!

Keduadam
User
User icon of Keduadam
spacer line

Maar okay, beste Malam... je hebt mss best gelijk... ik blader nu wat topics door, en het wordt nu eigenlijk behoorlijk bizar. Emoticon: Cry

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Kom je uit een ei Elsbeth?
Lijkt me dat de postings van AM en Malam duidelijk genoeg waren, ik noemde zelfs de naam Emoticon: Confused
Keduadam?
Geval apart, daar kan ik ook vaak geen touw aan vast knopen Emoticon: Confused

Keduadam
User
User icon of Keduadam
spacer line

HAHA Malam, te hoog gegrepen soms, als je hoognodig moet relativeren.

erwin
User
User icon of erwin
spacer line

Een gebruiker met de nickname: Matja ban ind. Profetische nickname keuze? Maar ondertussen staat die teringzooi er toch al een uur of vijf.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

elsbeth
User
spacer line

Malam, ik kom zeker niet uit een ei, maar weet wel waar 'm de clou zit.
In het forum waar ik schrijf (forum.indonesiepagina.nl) komt deze hele naam niet voor. Vandaar dat ik niet helemaal begreep waar je het over had.(denk overigens dat dit voor Keduadam ook gold?)
Kijk ik bij indahnesia.com dan zie ik wat je bedoelt.
Gewoon een kwestie van manier van inloggen, je ziet dan dus andere informatie.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Juist daar uit blijkt dus dat er geen moderatie meer is.
Ga je gang maar plemp alles maar neer, vandaar dat ik aan de bel trok, maar de bel heeft naar oud Indonesisch gebruik een sarung aan.
De moderatoren horen dus de bel niet meer.

De gele driehoek links onder werkt ook niet meer, dus we kunnen gewoon ons gang gaan.
Tot één van de twee wakker schrikt enkele dingetjes leest en zonder de voorgeschiedenis te kennen een ban uit delen.

Lijkt mij geen goede zaak maar ja wie ben ik.
Geheid dat we straks kunnen lezen dat er een topic is "Klachten over de moderatie" en klaar is Kees, lik me lul.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Tja, t'is me wel een vreselijk drama allemaal

Het kan voorkomen dat we het allebeide druk hebben, en ik reis momenteel veel.
En ben dan niet in de gelegenheid te kijken. Maar om daar nou zo op re reageren lijkt me wat overdreven.

It's only kinky the first time.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Om het te zien moeten we wel online zijn natuurlijk. Laat ik gisteren net een rit Kuningan - Lippo Cikarang - Jakarta gemaakt hebben met wat winkelen, boodschappen doen en eten erbij. Tja, dan kan het wel eens gebeuren dat het niet binnen 1 uur opgeruimd word. Mijn excuses. Ik ga nog even een uurtje slaap pikken alvorens ik weer op pad moet. Emoticon: Party!

elsbeth
User
spacer line

Het zullen de zenuwen voor het vertrek naar NL wel zijn geweest.
Eén persoon die zich gisteren voor het eerst aanmeldt en dan tig keer (vrijwel) hetzelfde bericht op diverse subfora achterlaat, dat lijkt me niet iets om je nou zo over op te winden.
Meer onwetendheid over de regels hier, lijkt het.
Het is toch logisch dat jullie niet non-stop achter de knoppen zitten.

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Je weet dat ze (te) lang in Indonesië wonen als... » de moderator zich gedragen als indo's Emoticon: Party!

De tijd gaat snel.

spacer line  

Kom jongelui beetje begrip voor de moderators !

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

lijkt wel elkaar de zwarte piet toespelen hier,woahaha,voor als je de discussie volgt over zwarte piet in de VN Emoticon: Laugh out loud

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Emoticon: Smile wij zijn de zwarte pieten van het forum. Helaas zaten we alle twee effe vast in de schoorsteen. Emoticon: Laugh out loud

Tja excuus was al gemaakt middels de posting van Jeroen, en bij deze de mijne.

Het kunnen wel eens drukke tijden zijn. Of met reizen, zoals ik momenteel veel doe, kun je niet altijd online zijn. We doen al veel aan spammers ruimen voor ze kunnen spammen, een enkele keer ontgaat ook ons wel eens iets. Of mij. tja, hoort erbij zou ik zeggen. Om daar nou een topic van te maken Emoticon: Confused

Het is een bewuste keuze een open forum te zijn, als je dit in ogenschouw neemt doen we het niet eens slecht naar mijn bescheiden mening en tja, glipt er wel eens wat door.

Ik zeg het er nog maar een keer bij, de site is een hobby, en volgens mij voor de gratis dienst is de service geen zins een slechte, maar ja dat is slechts mijn mening. Emoticon: Blush

Where there is a will there will be relatives.

totto
User
spacer line

Na 30 reacties op 2 topics moet het toch leuk geweest zijn lijkt me. Als we nu eens gewoon doorgaan met het topic van Malam waar het eigenlijk over gaat is gewoon te lezen zonder alles onder een vergrootglas te leggen zou het gezelliger kunnen zijn. Wees blij dat hij diegene die de taal niet machtig zijn zo informeerd.
Gewoon stoppen dus.

Toto Travel.com

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Ja totto gelijk heb je Emoticon: Party!

De tijd gaat snel.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ja het is soms moeilijk om contact te houden als je hier reis.
Het zijn de nukken van dit leven,en de providers hier, dat je niet altijd internet verbinding heb.
Ik maak het onderlijven mee, geen internet te hebben en kan dan ook niet op de site kunnen komen, zelfs niet in mijn eigen mailbox.
het is eigen behelpen want al kan je hier lezen Vree Wi Vi dan is het nog afwachten of het werkt.
Zo zit deze schijnwereldje er uit in Indonesië.
Maar niet klagen je weet dat je nu dit eenmaal kan meemaken.
Dus het licht niet altijd aan de moderatoren zelf, alhoewel ze soms te veel hooi op hun vork nemen, misschien kan dat ook zijn, maar er moet wel brood op de plank komen ,
voor niets gaat hier de zon op ............... Emoticon: Shiny Emoticon: Wink

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 26-10-2013 08:31 elsbeth wrote:
Het zullen de zenuwen voor het vertrek naar NL wel zijn geweest.
Eén persoon die zich gisteren voor het eerst aanmeldt en dan tig keer (vrijwel) hetzelfde bericht op diverse subfora achterlaat, dat lijkt me niet iets om je nou zo over op te winden.
Meer onwetendheid over de regels hier, lijkt het.
Het is toch logisch dat jullie niet non-stop achter de knoppen zitten.

Nog even hier op terug komen ik had dit nog wel even gezien, maar wilde daar niet gelijk op reageren.
Onze forum psychologe heeft haar oordeel weer gelijk klaar, maar als je je wil presenteren als psycholoog dan is het eerst vereist je te verdiepen in het geval waar je een oordeel over wilt geven, één keer in de zoveel dagen kijken op een forum kan niet voldoende zijn voor zo'n opmerking.
Net zoals een psycholoog meerdere sessies nodig heeft om iemand te beoordelen.
Ik ben maar een domme havenarbeider, maar weet verdomd goed waar psychologie op is gebaseerd, iemand die dat niet weet kan maar beter zijn snavel dicht houden.
Schoenmaker hou je bij je leest Emoticon: Bye bye

Pierre118
User
spacer line

Waar zijn we mee bezig hier??? Persoonlijke vendetta's te vereffenen? Als 'domme havenarbeider' dien je je ook bij je leest te houden.

Keduadam
User
User icon of Keduadam
spacer line

Op 28-10-2013 00:57 schreef Pierre118:
Waar zijn we mee bezig hier??? Persoonlijke vendettas te vereffenen? Als domme havenarbeider dien je je ook bij je leest te houden.

Ban dus. Baaffff!

'Valt me steeds meer op dat hier iedereen zijn gang kan gaan. '
Daar begon deze topic mee, en in Malams eigen woorden.
De creator van dit gebabbel op dit topic, waarin opnieuw hoop op manipulatie.

En altijd even opiniated, bevooroordeeld, snijdig en generaliserend.
'... iedereen zijn gang kan gaan'!
WIE is 'iedereen'? Juist, gij hebt het goed geraden: uitgezonderd Malam!

Maar juist Malam is m.i. degene, die hier t meest zijn vaak - zeer verderfelijke, dikwijls totaal niet opbouwende, neersabelende, hatelijke, kleinerende en op de man af persoonlijke - gang kan gaan.

Slapen de moderators? Is het voorkeursbehandeling? Is er iets anders aan de hand?
Nou ik stel deze vragen niet zo: ik geniet hier genoeg van alle verschillen tussen mensen en hun ervaringen, achtergronden, mindsets,... en dingen die opbouwen (soms kan je er niets aan doen, wordt je weer bevuild even, vooral door bepaalde vaak linkse, cynische en betweterige personen... maar dan lees je wat tussen de regels door).

The thing/person you focus on the most, is what/who is going to dominate you ', Wommack

' Wie een ander oordeelt, doet dezelfde dingen', Paulus

'De bijl vroeg bij de boom om zijn handvat. De boom gaf het', Rabindranath Tagore.

'If you judge people, you have no time to love them', moeder Theresa.

'Waar jouw schat is, is je hart', Jezus.

' Your heart is going to the direction of your dominant thoughts', teacher.

'You cannot be tempted for what you don't think'.

'Amen'. Keduadam.
Emoticon: Wink

Maar owee zeg eens wat van Malam; je krijgt de volle lading van die gozer 200% terug.
Daarom, Pierre, compliment voor je eerlijkheid maar vooral, dat je dit niet stiekum - zoals velen hier - voor je zelf houdt, maar ook 'not men-pleasing en vooral Malam-pleasing' die lef hebt om dat bovendien eens te delen met ons! Emoticon: Bye bye

elsbeth
User
spacer line

Pierre, Keduadam, de hoeveelheid mensen die hier door Malam uitgekafferd wordt is te groot om te denken aan een persoonlijke vete. Al ben ik zelf volgens Malam al tientallen keren uit een ei gekomen (dat is dan nog de mildste kwalificatie die hij mij geeft), wee je gebeente als je ook maar een letter (gefundeerde)kritiek hebt op hem zelf. Dan slaat hij ongenadig terug, als de dood dat iemand eens keer echt verder prikt. Want zeg nou zelf: het aantal mensen dat het hier nog in zijn bolle hoofd haalt hem van repliek te dienen, slinkt met de dag.
Hoewel hij maar eindeloos blijft roepen dat hij maar een domme havenarbeider is (sic!), gedraagt hij zich volgens een geheel ander motto; "I am God and you are not".
Slaan om zelf maar niet geslagen te worden, dat zie ik er in. Verder een beste man, waarvan ik veel postings met plezier lees. Welkom in het winderige Nederland.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,686,044 topic views - 237,917 posts - 13,715 topics - 29,375 members - last post @ 29-03-2020 20:35 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,598,317 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com