indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Mdahm
User
spacer line

Beste Forumleden,

Mede dankzij jullie heb ik mijn vakantie naar bali over 2 weken bijna volledig gepland. we gaan meer voor een relax-vakantie. we zullen de eerste paar dagen op noord-bali doorbrengen, vervolgens gaan we naar Lombok en Gili Trawagan. Uiteindelijk keren we terug naar balli voor de laatste 5-6 dagen. Ik heb helaas nog niks kunnen plannen voor de laatste dagen omdat ik niet weet wat ik allemaal kan doen. Vind het ook een beetje veel om per streek/stad uit te zoeken wat er allemaal te doen valt. voor de laatste dagen zou ik niet al te veel avontuurlijks willen doen. Er dient bijvoorkeur strand in de buurt te zijn, lekker eten(kraampjes etc geen dure restaurants), wil verder nog leuk kunnen winkelen. denk hierbij aan echt typische markt of winkeltjes. voor de rest moet er 's avond wat gezelligs te doen zijn. Hieronder versta ik GEEN drukke barretjes of discotheken. voor de rest moet het gezellig zijn en niet al te westers... ik ga samen met mijn partner en zoontje. Graag adviezen mbt streken/steden die binnen profiel passen. eventueel goed hotel in die omgeving. tenslotte zou ik het liefst in de buurt van denpassar willen verblijven gezien onze terugvlucht vanaf daar begint. alvast bedankt!

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Ik ben 2x op Puri Kelapa Garden Cottage Sanur geweest, is heerlijk rustig en daar zijn
leuke nette huisjes te huur en ongeveer tussen de 5 Š 10 minuten lopen naar het strand.
Lekkere restaurants aan het strand en in straten rondom Puri Kelapa...
Succes.....en geniet verder op Bali. Emoticon: Party!

spacer line  

Op BelindoMag.nl worden ook de evenementen bijgehouden die op IndonesiŽ plaatsvinden, misschien zit er ook wel iets tussen voor Bali? Emoticon: Party!

spacer line  

Beste Mdahm, ik kom al 8 jaar in Bali voor zaken. Ik zou een vaste chauffeur nemen dan hoef je niet iedere keer in discussie met taxichauffeurs over het te betalen bedrag (mochten ze geen meter hebben en soms geven ze wisselgeld retour wat niet meer in omloop is, dat soort gedoe...).

Ik werk op Bali al jaren met Made Pusaka, betrouwbaar, altijd op tijd (vaak te vroeg zelfs), rustig, hij heeft een eigen grote auto met airco en hij rijdt NIET de geijkte paden als je dat wilt.

Zijn email: dewikarisdaRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com. Hij kan je evt. komen halen op het vliegveld en tours met jullie ondernemen.

Ook ken ik nog een leuke (Nederlands sprekende) chauffeur in de omgeving van Yogjakarta, maar daar ga je geloof ik nite heen Emoticon: Smile

Je mag mij ook even prive mailen voor meer Bali info (leuke resto's hotels tours etc.) dat kan op infoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.wereldsepracht.nl. Goed ik hoor het wel! Succes met info verzamelen!

En idd ik zou ook in Sanur gaan zitten de laatste paar dagen, daar zit ik ook altijd. Gemoedelijk, leuke winkels, goede resto's/

Hartelijke groet, Heleen
MODERATOR BREAK

Reclamepraatje mag achterwege blijven inderdaad.

Placed by Jeroen @ 31-10-2013 08:41

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik geloof dat de boodschap na drie keer wel is overgekomen...

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

spacer line  

Heb e.e.a. op papier gezet voor mensen die voor het eerst naar Bali afreizen.
Desgewenst kan ik u dit toesturen. Het is teveel informatie en tips om hier op te schrijven.

U kunt een mail sturen naar: betty.schuitRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.kpnmail.nl Emoticon: Bye bye

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,662,699 topic views - 237,858 posts - 13,715 topics - 29,333 members - last post @ 28-03-2020 14:43 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,539,017 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com