indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > In het nieuws > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Cette vie est un enfer sur terre, je suis a la recherche de la paix et la tranquillit amin.

Vertaling met Google translate:

Dit leven is een levende hel, ik ben op zoek naar vrede en rust amen.

Luo ni heeft zich niets meer van hem laten horen en een zeer goede bekende van hem waar ik ook contact mee heb, heeft dit bericht van hem mogen ontvangen maand geleden.
Wij hadden graag naar Hongkong willen gaan en dat was de bedoeling ook maar helaas hebben wij onze reis moeten omgooien doordat wij niets meer vernemen van hem.
Mocht hij zijn overleden dan hoop ik dat we hem nog kunnen eren voor zijn inbreng hier en elders.
Hij was voor mij een persoon die zich uitte als een zachtaardige persoon die veel wist en mij altijd voor hield dat de wereld klein was en mij graag wilde ontmoeten.
Wij hebben verschillende contacten nog gehad de laatste was 12 AUgustus

Allereerst bedankt voor je mailtje amigo.
Maafkan saya dat ik niet eerder gereageerd, maar door extreme omstandigheden kon ik dit helaas niet
Gelukkig gaat alles weer behoorlijk naar wens.
Moet nog even op adem komen van hetgene wat er heeft plaats gevonden,maar wanneer de emoties een beetje gezakt zijn zal ik dit ongetwijfeld mededelen.

Met Nan en verder met ons is het gewoon echt goed.
Met heb ik vorige week nog gebeld en een leuk gesprek gehad.
Tot mijn verrassing is hij nu ...... getrouwd met Swan,en hij vetelde mij dat alles in een sneltreinvaart gegaan was en dat hij niet aan de noodrem wilde trekken.
Kortom ze zijn gelukkig .....gelukkig .
Ik ga z.s.m reageren op de site ..... maar Elsbeth heeft gelijk hoor ...na een korte vacantie kun en mag je geen conclusie trekken over een land.
Er is inderdaad een enorm verschil en de chinees is / zijn wat meer afstandelijker maar dat komt omdat ze enorm respect hebben voor ons blanke.
Daarnaast moet je niet vergeten dat je jaaaaren lang ge-isoleerd zijn geweest tijdens de Mao zhe Dong time. en niet eens wisten dat er ook nog blanke en andere kleur mensen op moeder aarde leefden.
Dit is een chock voor velen ..zeker op het platteland waar nooit een buitenlander geweest is ....de kids lopen / rennen dan angstig weg.
Kortom zowel in Indonesia als in China moet men werkelijk een beetje ge-intregreerd zijn wil men een diagnose stellen, en .....dit verschild ook nog eens van stad en streek, van eiland naar eiland.
We houden contact amigo
Als je wil mag je dit mailtje gecensureerd op de site zetten hoor, of alleen naar Malam doorsturen
Groetjes dan sampai jumpa lagi
Zaijian ni duo bao zhong [take care]
Permissi

LuoNI

Luo Ni mocht je dit lezen geef A.U.B nog een verklaring, anders moet wij het beschouwen als overledenen...... Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Dit leven is een levende hel,

Dit leven is een hel op aarde, schrijft hij. Waarom ga je er van uit dat hij zou zijn overleden?

We houden contact amigo
Als je wil mag je dit mailtje gecensureerd op de site zetten hoor, of alleen naar Malam doorsturen
Groetjes dan sampai jumpa lagi

Het was niet zijn bedoeling om het contact te verbreken zo te lezen maar waarom zijn leven op aarde nu een hel zou zijn is niet duidelijk.

Raadselachtig!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

elsbeth
User
spacer line

Nou ja, Yoke, ik kan me wel voorstellen dat Ziel zich ongerust maakt, na zo'n uitspraak.
Ik weet zeker dat hij Ziel graag wilde ontmoeten, dat liet hij zeer duidelijk doorschemeren.
Hij wist dat je "in de buurt was". Blijkbaar hebben die vrienden ook niks meer van hem gehoord?
Maar ze weten neem ik aan wel waar hij aan refereert. Er is blijkbaar iets gebeurd.
Ik ben benieuwd.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

gelukkig kan ik melden dat hij zich heeft gemeld in mijn mailbox hij maakt het redelijk wel maar hij is niet zo in staat om te reageren.
Dat is mijn geruststelling en mijn excuus voor u mede betrokkenheid te brengen, maar dit was de enige middel om via dit medium op te roepen.
Dat betekend dat hij mee lees maar niet in staat is hier op te reageren.
zijn mailbox heeft hij niet zo goed mee kunnen nemen om op mij te reageren
Bedank Yoke en Elsbeth voor jullie begrip.
Laten wij hopen dat hij zijn gezondheid terug krijg, maar dat bericht laat ik hem zelf geven.
Mijn ongerustheid is nu gelukkig weer terug naar normale gedachte.
Sterkte Lio Ni

elsbeth
User
spacer line

Dank je wel, Ziel.
Goed te horen dat hij weer heeft gereageerd.
Sterkte Luo Ni!

simpati
User
spacer line

Ik zou niet meer reageren op dit forum, dit nieuws is voor mij een reden om het toch te doen.
Ik ken Luo Ni al vanaf het begin ik in Indonesi woon, ik heb hem ook ontmoet en tot zijn verjaardag in augustus regelmatig contact gehad, de laatste jaren met SKYPE , wij zijn er altijd voor elkaar geweest en ik ben trots zo'n goede maat te hebben.
Sterkte Luo Ni, ik weet dat jij(jullie) weer contact met mij (ons) opneemt.
Jan

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Bedank Jan voor je vermelden van je.reactie je nick name doe je hiermee eer aan simpatiek van jou om dit bericht te plaatsen.
Ik ben met een kleine laptop bezig en af en toe springt de woorden plotsklaps tussen de tekst die ik al geschreven heb.
Zit te stuntelen met deze manier te reageren.
Als het zich voor doet dat we bij elkaar kunnen komen dan ben ik jullie man.
ik zal alles op alles zetten om dan te komen, maar nu mijn kennis nu niet in China zit door omstandigheden , en de ziekte van Nuo is het beter uit te stellen tot volgend jaar.
Want ik heb mijn situatie op het oog als alles naar wens gaat dan ben ik volgend jaar weer in Indonesi ben, ik hoop op Bintan, als wij geluk hebben en het in Nederland word verkocht dan is het rond.
Nogmaals Jan bedankt voor reactie ......... Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Luo ni, ook vanuit Sukabumi, beterschap en sterkte.

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Gelukkig is er een reactie gekomen en weet Ziel intussen dat Luo Ni waarschijnlijk ziek is.
Voor Luo Ni sterkte gewenst en voor Ziel hoop ik dat hij hem nog een keer kan ontmoeten.
Ik begrijp heel goed dat hij ongerust was en uiteindelijk een tipje van de sluier opgelicht heeft gekregen.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Bedankt Yoke ik was zeker ongerust we hadden tot half Augustus goede contacten tot er niet meer gereageerd werd, waar hij voor zijn excuus heeft gegeven,maar ook uitgelegd, wat er aan de hand was......... Emoticon:

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Ook ik wens Luo Ni beterschap toe....en voor jou Ziel en vrienden van Luo Ni een
grote opluchting dat hij nog steeds op deze aarde vertoeft....
Misschien horen we van Luo Ni zelf wat er aan de hand is......maar dat ligt aan hem
zelf of hij het wil vertellen en daar heb ik ook mijn respect ervoor....
Beterschap en knapt maar gauw op Luo Ni.... Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

Luo Ni
User
User icon of Luo Ni
spacer line

Hallo beste / lieve mensen .

Mijn welgemeende dank ,terima kasih banyak dan ..fei chang gan xie voor al Uw spontanie reacties.
Dat geeft toch deze ouwe rakker weer moed.

Ik had geheel onverwacht een nabehandeling nodig welke met succes heeft plaats gevonden waar ik nu nog ben n.l in Hangzhou near Shanghai.

Zaterdag a.s vlieg ik weer naar huis in Dashiqiao waar in samen met Xiio Ling ( Susan) onze dagelijkse bezigheden weer op gaan pakken.
Ziel , Jan , Kembang

Zhuīsuí nǐ de mèngxiǎng ...... Follow Your Dreams

Luo Ni
User
User icon of Luo Ni
spacer line

En alle anderen mijn hartelijke dank en graag tot spoedig .
Helaas heeft de afspraak met Ziel ,ruud en Jan in Hongkong niet plaats kunnen vinden, maar wat in het vat zit vezuurd niet ...dus maken we gewoon een nieuwe afspraak.

Ruud nog gefeliciteerd met je huwelijk en ik weet zeker dat je Chinese ,,Laopo,, je gaat verwennen.

ziel ik wens je mijn welgemeende sterkte gezien de verkoop.
Ook ik heb een zeer negatieve ervaring met een woning uit een erfenis in Probolinggo.
Soms hagd het leven ook daar aan een zijde draadje.
Uang doen mensen veranderen in .......... Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Frustrated

Groetjes sampai jumpa lagi zaijian

Luo NI

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Nio Luo Ni He dat is tenminste iets goed nieuws, hoop ik en als je weer op je oude stekje bent, dan kan het niet meer stuk.
Ik ben blij dat we iets van je horen.
Mijn internet verbinding is niet zo als in Nederland ,maar ik ga gelijk even proberen of ik in mijn mailbox kan kijken , maar als je daar niets heb geplaatst, dan is dat ook niet erg, je bericht hier geeft al een hele geruststelling.
Het gaat jullie weer goed de groeten aan Susan en hoop werkelijk in de toekomst, om met elkaar van gedachte te wisselen groeten Ziel....................... Emoticon: Shiny

Luo Ni
User
User icon of Luo Ni
spacer line

Beste Allemaal Emoticon:
He he ....... wij zijn weer terug thuis.
Na een totaal onverwachte nabehandeling zijn we weer terug onder ,,moeders,, veren , en we worden weer gepamperd wat gebruikelijk is hier in China Emoticon: Yes!
En ..met een verbluffend resultaat ......
De Chinese medische wetenschap is m.i ver vooruit zeer zeker gezien de homiapathische behandelingen die vaak plaatsvinden met goed resultaat.
Ik wil toch nog graag iedereen even ,,terima kasih banyak ,, zeggen voor juille support.
Cor , Jan ,Ruud , ik ga jullie even mailen deze week.
Moet nog even wennen aan het temperature verschil tussen Hangzhou en thuis hier in Dashiqiao.
Take care folks
Sampai jumpa / zaijian /baozhong
Luo Ni Emoticon: Smile

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Gelukkig ik ook maar wel met een andere omstandigheid als jij Luo Ni, maar goed je ben weer lekker bij je vrouwtje en dat is het belangrijkste nu nog opletten voor je gezondheid en hoop tot ziens.... Emoticon: Shiny Emoticon: Yeah right!
Ziel

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,202,192 topic views - 233,613 posts - 13,687 topics - 24,377 members - last post @ 15-09-2019 21:16 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,254,219 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com