indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Jason2013
User
spacer line

Hallo Allemaal,

Ik ben opzoek naar een mooi stuk vlak land van 1.5 - 2.5ha op Java.

Graag details wat betreft; Land Size, Land Shape, Photos en Prijs sturen
naar: icon.intRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Zie je mailbox

of deze link >> ptjakarta.seaworldboard.com/t8(...)awa-barat-click-here

Ik heb 1 hectare te koop

Maar je kan er rustig een halve hectare bij kopen dat land er naast ligt nog braak

roosjenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

Jason2013
User
spacer line

Harlys,

USD54.- per sqm in this area is far, far, far to much! It will take you some time before you can sell that piece of land for that price! I wish you luck!

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Laat ik effe duidelijk zijn
[url]
" rel="nofollow">
">
[/url]

Er is maar een die hier droomt en sorry dat ben jij want het is niks te duur.

We hebben het hier over 1 hectare grond aan de grote weg

Met een hek voor de oprijlaan en een aan het einde oprijlaan.

Dus zeer duidelijk te zien dat die weg bij de grond hoort
want goedkoop grond kun je overal krijgen maar de weg er naar toe

En zo meer van die geintjes ( als je er instinkt) denkt goed koop grond te verkrijgen
want dan gaat de weg jouw 10 keer meer kosten dan de grond

Er zitten hekken om het hele terein en de grond heeft alle bouw vergunningen je hoeft niks aan te vragen

Het terein heeft al elect plus meter dus hoef je ook niet aan vragen gelijk bouwen.

Het is in een touristen gebied en er zitten meer resorts.

En direct aan de alternatieve weg naar Taman Safari.

De vraag prijs is zeg maar 590.000 rhp omgerekend dollar naar rhp
Stel dat je het in handen hebt voor 450.000

Want tussen vragen en verkopen zit vast een verschil is het niet.

tevens heb je een pracht uitzicht over de vallei en geen buren voor je want de vallei is weet niet hoe diep

Als je dan de grond voor 450 in je klauwen krijgt met al zijn vergunningen die nodig zijn in Indonesie mag je onze lieve heer op je knietjes danken

Ja braakliggen grond weet ik ook wel voor 220 of minder in de middle of no where Emoticon: Party!

Dus ik denk dat weet niet waar je het over hebt

Maar als forum gangers je iets anders kunnen bieden ? Emoticon: Bye bye

En dan vergeet ik nog de voordeel van de koers op dit moment
Emoticon: I love it

roosjenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

spacer line  

Klinkt goed Harlys!

Jason zou dit moeten weten als iemand met bouw ervaring in RI. Ben je Nederlands of Engels Jason? Dit omdat je tweetalig schrijft.

Wij hebben net een lapje grond gekocht met de fam een km of 20 onder Bandung. De koers was inderdaad gunstig Emoticon: Smile

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

spacer line  

De argumenten van Harlys is logisch .
Je kan in de buurt van .......... Cisarua of in de Kabupaten Bogor diverse objecten kopen.
Wat belangrijk is de bereikbaarheid , eventueel voorzieningen en en de aanwezigheid van izin (vergunningen), de bestemmingsplan etc .

Grondprijs in dezelfde locatie kan ook verschillen zijn , afhankelijk wie de verkopers zijn , het inschakelen van een "local" kan het in de prijs schelen.
Een tijdje geleden kost een perceel van 1 Ha grond SHM , "pal" naast de Jalan Raya ongeveer 100 us dolari per m2.
Met eigen watervoorziening en een klein beekje / riviertje erbij.

Voor investering kan je tanah kebun (agrarische bestemming kopen) , die zijn nog relatief goedkoop en zeker als je een paar hektaren tegelijk koopt.

bisa dicek of makemyday .

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

" rel="nofollow">
">

Ik heb het niet eens over als je er een huis / hotel op zet je uit kijkt op de bergen beneden een heel diepe vallei is en dus nooit geen gebouw voor je neus

Want je ziet heel vaak dat verloop van tijd ineens een kampong verschijnt of dat met een afval plaats voor je neus maakt voor het dorp en daar dan de hele dag fikkie gaat stoken

Leuk als je daar dan paar jaar woont en er niks aan kan doen als men dan ook nog benzine gaat verkopen of een stand plaats voor die verekte ojeks en angkots

Ik heb het geld en tijd niet om er een villa " Hotel" op te bouwen en het te onderhouden
(bewaking etc etc ) anders wist ik het wel goud geld

Iemand die bekend is met hotel saruni weet over welk uitzicht ik praat
En dit uitzicht is 10 x mooier (en het uitzicht loopt over het hele terrein)

Je moet de bomen op de foto weg denken .

Maar goed het viel mij in het verkeerde keel gat dat Jason die klakkeloos zegt meer dan 20 jaar hier te wonen dat het veelste duur is Emoticon: Confused

Maak mij niks wijs koper komt wel Emoticon: Bye bye

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

On 09-10-2013 09:45 Surya Atmadja wrote:
De argumenten van Harlys is logisch .
Je kan in de buurt van .......... Cisarua of in de Kabupaten Bogor diverse objecten kopen.
Wat belangrijk is de bereikbaarheid , eventueel voorzieningen en en de aanwezigheid van izin (vergunningen), de bestemmingsplan etc .

Grondprijs in dezelfde locatie kan ook verschillen zijn , afhankelijk wie de verkopers zijn , het inschakelen van een "local" kan het in de prijs schelen.
Een tijdje geleden kost een perceel van 1 Ha grond SHM , "pal" naast de Jalan Raya ongeveer 100 us dolari per m2.
Met eigen watervoorziening en een klein beekje / riviertje erbij.

Voor investering kan je tanah kebun (agrarische bestemming kopen) , die zijn nog relatief goedkoop en zeker als je een paar hektaren tegelijk koopt.

Ik heb ook een kennis die heeft grond ook langs de zelfde weg sawa dus weg er naar toe is geen probleem word rijst op verbouwd vraag prijs 250.000 rhp denk dat je het hebt voor 220.000

Ik ben namelijk een locale Emoticon: Cooool

Maar heb jason dat aangeboden tot op heden geen reply terug Emoticon: Confused

spacer line  

On 09-10-2013 11:20 harlys wrote:

[quote removed]

Ik ben namelijk een locale Emoticon: Cooool

Ikke ook , saya juga orang lokal .
Spreekt wel een beetje bahasa en basa sunda . Emoticon: Shiny

bisa dicek of makemyday .

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,926,050 topic views - 236,269 posts - 13,703 topics - 27,581 members - last post @ 26-01-2020 18:27 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,753,791 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com