indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

indo43
User
spacer line

Erwin,

Jammer dat jij er van jouw kant de stekker uittrekt. Maar goed dat heb ik te respecteren.

Aan allen in deze discussie. Ik heb dit onderwerp gestart met specifieke vragen omtrent een specifieke situatie.

Mijns inziens zijn we enigzins afgedwaald richting wel of niet geloven in iets of niets.

Na het verbranden van de batik kaftan is de situatie van mijn moeder marginaal verbeterd en ligt zij nog steeds op de IC, in slaap gehouden aan de beademing.

Of e.e.a. iets met elkaar te maken heeft. Ik weet het niet, ik neem het zoals het komt. Ik en mijn vrouw hebben echter nog steeds een goed gevoel bij de keuze on de kaftan te verbranden.

Ik volg dit topic zijdelings omdat m'n gedachten vaak ergens anders zijn. Echter op zich geeft dit wel een goede afleiding voor mij. Ik sta open voor ieders mening en zal niemand mijn overtuigingen op willen dringen. Wel vind ik het prettig om de discussie levendig en respectvol te houden.

Keduadam
User
User icon of Keduadam
spacer line

Op 06-10-2013 01:21 schreef erwin:
Keduadam,

Herlees aub nog eens mijn eerste - korte - bijdrage aan deze discussie. Daarin zeg ik alleen maar dat ik niet geloof: niet in god of duivel en niet in guna2. Meer schrijf ik daar niet. Ik begin zelfs met de woorden: met alle respect.

Vervolgens krijg ik allerhande beledigingen naar mijn hoofd en blijk ik een arme, domme rukker te zijn.

Dit alles sterkt mijn overtuiging dat alles wat met geloof (in wat dan ook) te maken heeft, wordt opgedrongen aan de mensen, het wordt door hun strot geduwd. Je kan het gerust brainwashing noemen. Wanneer ik mij daar vragen bij stel, ben ik een arme, domme rukker.

Dit was mijn laatste bijdrage aan deze discussie, die eigenlijk wel boeiend kan zijn. Maar wanneer de man wordt gespeeld ipv de bal, dan houdt het op voor mij.
Je hoeft niet te reageren op deze laatste post, want ik zal het toch niet lezen. Ik zal dit draadje niet meer openen.

Beste Indo, aljeblieft wees niet rouwig met het vertrek van deze stakker. Vol met zelfmedelijden, verkeerd WILLEN lezen, vol met vooroordelen en totaal geen kennis maar ook absolute afwijzing van alles wat te maken heeft met bovennatuurlijke krachten (zoals de topic, guna-guna betreft). En je mag natuurlijk tegen zijn' of niets daarvan geloven... is heel gezond, maar niet op deze manier.

Deze gozer is echt de weg kwijt. Hij heeft het steeds over een 'arme domme rukker' in bovenstaand stukje aan mij... ik heb dat helemaal niet genoemd?! Waar HEEFT ie t over?

Laat hem in zijn eigen zielige sop gaarkoken. "Zelfs met de woorden: 'Met alle repect' zeg ik dit. Zo diplomatiek correct ben ik wel, moet je mij horen, wat voor aardige en ruimdenkende vent ik ben eigenlijk."

Schei uit, aan dit mannetje heb je op dit topic helemaal niets. Alleen maar een timesnatcher, gewoon wat interessant doen... en totaal geen (positieve) bijdrage hier.

En nu verder hoop ik echt, dat de discussie -
maar vooral goede informatie over guna-guna - hier verder kan gaan. Een heel goed initiatief, en ik hoop zelf dit echt te volgen! De moeite waard! Emoticon: Bye bye

Your attitude determines your altitude

Keris
User
spacer line

Graag zou ik de volgende website willen delen voor hen die zich in dit soort onderwerpen interesseren: Dukun Indonesia.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,686,044 topic views - 237,916 posts - 13,715 topics - 29,372 members - last post @ 29-03-2020 19:45 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,594,772 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com