indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Het valt mij op dat dit je eerste posting is en je gaat meteen commercieel volgas!

Heb je misschien ook een leuke aanbieding voor iedereen hier met een kortingscode of is het gewoon SPAM?

Het zou wel vriendelijker zijn als je bijvoorbeeld eerst iets over jezelf verteld, wat je doet en dan eens met een leuke aanbieding voor de lezers komt..

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

pelaut
User
spacer line

We hadden een kennis, Indonesische van afkomst, woont in Nederland, vorig jaar op vakantie in Jakarta, koopt zo'n Louis Vuitton tas in Plaza Indonezia in de officiele shop daar. Vliegt naar huis via Parijs, de Franse douane vernietigt daarop haar tas i.v.m. het invoeren van fake items. Heb het verhaal rechtstreeks van mijn vrouw die het van de gedupeerde zelf had dus weinig reden om te twijfelen aan het waarheidsgehalte. Wat leren we van deze les: Je hoort veel over belazerij in Indonesische toko's maar het kan altijd weer een graadje erger. Een gewaarschuwd mens.....

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Dat is simpel bulegembel, beroeps spammers, nick aan maken, spam topic openen,screenshotje blijft het een bepaalde tijd staan? Kassa. Dat is ongeveer de werkwijze.

Fora over de hele wereld hebben er VEEL last van.

Hier mag ik zeggen is het nog redelijk beperkt. En we zijn hier overigens een open forum.
Veel fora hebben een andere werkwijze. Daar moeten nieuwe users eerst goedgekeurd worden. Waarom je het topic in het Nederlands opent ontgaat me volledig. Als je een beetje nadenkt weet je dat dit soort baantjes beperkt is tot derde wereld landen. En niet Nederlands sprekenden. Volledig futiel een discussie proberen opgang te brengen.

Indahnesia is op een dusdanige manier georganiseerd dat we hier in verhouding tot andere sites relatief weinig spam hebben. Ik merk nogmaals op dat het open forum zoals we dat hebben een bewuste keuze is van de eigenaar van de site. Dit verhoogd wel de moeilijkheids graad spammers te weren. Hierin is wel een "modus operandi" gevonden dat spam toch beperkt blijft.

Het begint er op te lijken dat de maatregelen hier hun vruchten afwerpen. Men schijnt te weten dat in de meeste gevallen spam niet doorkomt, of.........in record tempo weg is.
Dus niet de moeite een username aan te maken.

Where there is a will there will be relatives.

spacer line  

Beetje dubbel; in subject staat z'n URL nog immer.
Spammers? Kill it with fire! Emoticon: Wink

matur suksama

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.becik becik; titel is ook aangepast

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.pelaut; bonnetjes bewaren en meenemen, Zeker bij zulke dure items.

spacer line  

On 18-09-2013 14:26 Jeroen wrote:

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.pelaut; bonnetjes bewaren en meenemen, Zeker bij zulke dure items.

De kans op Barang AsPal ( Asli- tapi Palsu = echt maar nep artikelen) te kopen is wel aanwezig ondanks dat je bij een geautoriseerde dealers koopt.
Moet ook kijken over prijs , als de echte Luis Futon bij PC Hoofdstraat 500 eurie kost , dan is het bijna onmogelijk als het 100 eurie kost in Jakarta .
Bij Pasar Tanah Abang of Senen in jakarta verkopen ze ook " echte" LV tassen.

Of het moet een smokkel of van de vrachtwagen gevallen zijn .

bisa dicek of makemyday .

spacer line  

He Jeroen!

Mooi gedaan! Alles goed met je?
De tasjes van LV zijn in Jakarta duurder dan in Ned. Ik weet dit uit ervaring. Een handtasje voor de liefhebber is al snel tussen de 1000 en 1400 euro.

PS Zelf loop ik niet met een handtas!

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,720,971 topic views - 236,091 posts - 13,703 topics - 27,350 members - last post @ 18-01-2020 10:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,419,274 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com