indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Rinusspoor
User
spacer line

In maart volgend jaar gaan we naar Bali en willen met prive chauffeur van Sanur naar Kalibaru. Een dag heen en 3dagen later terug.Weet iemand hoe je dat waar kunt regelen en wat de kosten ongeveer zijn?

Pascal.F
User
spacer line

Mail naar reisbureau in Sanur en vergelijk de prijzen. Misschien heeft je hotel in Sanur we een driver. Het voordeel is dat je van zijn diensten in Kalibaru kan gebruiken .. het nadeel zijn de kosten.

Ik dacht zo ....dagprijs x aantal dagen dat hij niet in Sanur is + eten + slapen + bezinne.
Wij hebben de openbare bus genomen en hij rijd even snel en gek als een auto. Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!
Ik dacht dat we in 2010 ongeveer 8 betaald hebben per persoon tot Kalibaru.
Vertrek was om 7 uur en rond 14 uur ben je ter plaatse

spacer line  

Houd grofweg maar rekening met de volgende optelsom:
4 dagen auto-gebruik Rp. 2,200,000,- (incl. brandstof)
4 x overtijd vergoeding chauffeur Rp. 200,000,-
4 overnachtingsvergoeding chauffeur Rp. 300,000,-
4 x lunch en diner-vergoeding chauffeur Rp. 200,000,-
2 x overtocht ferry Bali - Java Rp. 400,000,- (???)

Opgeteld ca. Rp. 3,300,000,-

If you have nothing to loose, you can risk everything

Pascal.F
User
spacer line

AEB

Dat bedoelde ik.
Ongeveer 220 Emoticon: Yummie!

Cassipera
User
spacer line

Ik heb een hele goede chauffeur die wij altijd gebruiken wanneer we in Bali zijn. Hij spreekt goed Engels, weet veel van Bali. Hij haalt je op van het vliegveld, brengt je weer weg en staat dag en nacht klaar.
email: kmgwardikaRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.co.uk

geweldig73
User
spacer line

Op 09-09-2013 14:20 schreef Cassipera:
Ik heb een hele goede chauffeur die wij altijd gebruiken wanneer we in Bali zijn. Hij spreekt goed Engels, weet veel van Bali. Hij haalt je op van het vliegveld, brengt je weer weg en staat dag en nacht klaar.
email: kmgwardikaRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.co.uk

Wij gaan in oktober naar bali, komt de taxi je ook ophalen op het vliegveld in denpasar en brengt ie je dan naar Lovina, het is maar nodig voor een enkele rit
en wat zijn ongeveer de kosten

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

85,317,288 topic views - 240,165 posts - 13,729 topics - 33,261 members - last post @ 25-09-2020 14:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

139,073,296 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com