indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > In het nieuws > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 12-08-2017 11:28 Malam wrote:

[quote removed]

Inderdaad dus, het ministerie van religieuze zaken heeft bekend gemaakt dat het in 2016 al regende van de klachten.
Toen is er een gesprek met First Travel geweest, maar ja als je daarna weer gaat slapen en geen controle doet of ze het hebben opgelost dan kan het voorkomen dat het een jaar erna helemaal uit de klauwen loopt. Emoticon: Angry

De advocaat van First Travel Eggi Sudjana (ook de witbef van Habib Rizieq) zegt niet te weten waar de eigenaars van First Travel de miljarden hebben gelaten omdat hij pas 2 dagen hun advocaat is.
Nou ik heb goed nieuws voor Eggi oftewel Eitje, dat gaan ze hem niet aan zijn neus hangen ook, anders zijn ze straks na het uitzitten van hun straf ridder te voet. Emoticon: Laugh out loud

De witbef uit de hofhouding van Habib Rizieq, hier bij uitzondering eens niet in het maagdelijk wit wat zo typerend is voor die FPI klanten, maar uiteraard wel met twee zwarte plekken op zijn klei aardappel van het koppen rammen tijdens het gebed Emoticon: Worship , gaf vandaag een verklaring t.a.v. van zijn cliënt van First Travel.
Eggi trekt zich terug als verdediger, volgens Eggi zijn Andika en Anniesa niet eerlijk tegen hem, ze verdommen het om hem te vertellen waar ze de poen hebben gelaten. Emoticon: Nooo

Of dat de werkelijke reden is betwijfel ik, het zou zo maar kunnen dat zijn FPI bazen hem gevraagd hebben of ie van de pot gerukt is om Andika die duizenden pelgrims heeft besodemieterd te verdedigen. Emoticon: Angry
Geld stinkt niet zal Eggi in eerste instantie hebben gedacht, maar ja de hoofdmoot van zijn riante salaris komt bij de FPI vandaan, buiten de snoepreisjes naar het heilige land om zijn baas/cliënt Habib ViezeRizieq te bezoeken, hij moest dus denk ik een keuze maken, het grote FPI geld of de snabbel van Andika en Anniesa Emoticon: Shut up!
Ik heb trouwens wel enig begrip voor Andika, ik zou deze advocaat uit de FPI stal het laatste cijfer van mijn girorekening niet eens toevertrouwen. Emoticon: Laugh out loud

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ik zat een beetje te filosoferen over wie de verdediging over gaat nemen, uiteraard is het wel belangrijk dat Handika zo slim is geweest ergens een slordige 100.000 Dollar of meer in de spare te hebben gehouden waar hij bij kan zonder dat de politie daar vanaf weet. Emoticon: Blush
Er lopen namelijk in Jakarta nog wel een paar narcistische Moszkowiczjes rond die op spraakmakende zaken jagen, alleen zijn die jongens peperduur, dat hun vorstelijke katje van zwendel afkomstig is zal ze een zorg zijn. Emoticon: Bye bye
Gezien het bedrag dat Andika achterover heeft gedrukt heb ik ik zonder in mijn glazen bol te kijken wel een paar namen die waarschijnlijk nu op het vinkentouw zitten. Emoticon: Yes!
Arif Razman, Yusril Mahendra en Hotman Paris zitten gegarandeerd met een natte broek te wachten, als ze al niet reeds hun diensten hebben aangeboden. Emoticon: Yummie!
Het is jammer dat good old Otto Kaligis niet meer in de aanbieding is, die was gek op dit soort zaken, die won ze ook vaak, wat achteraf niet zo vreemd was.
Otto knapt nu namelijk 10 jaar op, nadat hij op heterdaad was betrapt bij het omkopen van een rechter. Emoticon: Laugh out loud

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Morgen hari merdeka (onafhankelijkheidsdag) in Indonesië, nu zijn ze al zo nationalistisch als de neten, maar morgen is het een ware explosie van nationalisme. Emoticon: Worship
Ja ja dat is wat anders als in het kikkerland waar een stelletje politici bij elkaar zitten om een regering in elkaar te flansen en dan in zo'n regeerakkoord opnemen dat we het Wilhelmus moeten gaan zingen op school, die Buma is rijp voor de Jostiband. Emoticon: Bye bye
Natuurlijk staat het Wilhelmus in mijn geheugen gegrift zoals bij iedereen, geleerd op de lagere school.

Wilhelmus van Nassouwe die had een nieuwe fiets.
Zijn vader moest hem douwen want trappers had hij niet.

Afijn Indonesië merdekaaa, vandaag de rede van de president, zoiets als bij ons prinsjesdag, waarin de president de toestand van het land en zijn plannen toelicht in de DPR/MPR, ja ja dan zijn die floepers er wel. Emoticon: Wink
Sinds januari zijn er 60 drugsdeliquenten geliquideerd, ondanks het commentaar van mensenrechtenorganisaties houdt de president vol dat dit een goede zaak is, hij begon nog net het liedje van Ramse Shaffy "We zullen doorgaan" niet te zingen. Emoticon: Clown
Met name buitenlandse drugsdealers moeten bij de minste geringste tegenstand worden afgeknald volgens de president, tja logisch de crystal meth komt van die verdomde buitenlanders en natuurlijk niet van die onschuldige Indonesiërs, die zijn alleen maar de dupe. Emoticon: Blush

De corruptie moet volgens de president door de DPR en het volk te vuur en te zwaard worden bestreden, het loopt volledig uit de hand en de concurrentie positie van Indonesië is inmiddels al in gevaar door deze massale roofpartij, daar heeft hij dan weer gelijk in. Emoticon: Yes!
De voorzitter van Golkar en de DPR Setya Novanto kreeg ogenblikkelijk buikkramp, hij is door de KPK aangewezen als één van de hoofdverdachten in de e-KTP roofpartij.
Nu stak Setya al niet goed in zijn vel, Widodo had hem al in zijn zak gescheten, traditioneel leest de voorzitter van de DPR tijdens de grote manifestatie ter ere van hari merdeka op het paleis de proclamatie van Soekarno voor. Emoticon: Worship

Dat zag Widodo niet zitten, die zal inmiddels wel zijn ingeseind dat Setya in de aankomende maanden het spinhuis in gaat, dus nu doet een ander het, daar heeft Setya waarschijnlijk spontaan de hyperventilatie en buikloop van gekregen. Emoticon: Yes!
Na de toespraak van Widodo was er een plenaire vergadering, voorzitter Setya was pleiten, volgens zijn corrupte holmaatjes Fahri Hamzah en Fadli Zon zag hij al wat pipjes, hij had vertigo, tja kan best, als je de spuitpoep hebt van angst dan is het niet vreemd dat je duizelig wordt, dat komt door vochtverlies. Emoticon: Devil

Wat corruptie betreft is Setya een echte draaideurcrimineel en doorzetter die zich niet uit het veld laat slaan of liever gezegd van het geld af laat slaan. Emoticon: Nooo
Maar als machtig topbestuurder van een land is ie net zo sterk als een nat vloetje, niet echt een doorzetter, hij had op zijn minst wat plastic zakjes bij zich kunnen dragen, gaat ie hyperventileren dan kan ie zo'n dingsie gebruiken, krijgt ie de spontane spuitpoep en haalt hij de toilet niet dan kan hij dat zelfde zakje vol schijten, de slapjurk. Emoticon: Laugh out loud

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Vandaag staat Indonesië helemaal in het teken van 72 jaar onafhankelijkheid, overal festiviteiten en ceremonies. Emoticon: Party!
Twee dingen springen er voor mij uit, niets is zonder betekenis, wie woont de ceremonie op het paleis bij en wie niet, het zijn allemaal belangrijke feiten in de politieke slangenkuil van Indonesië. Emoticon: Yes!
Bij de ceremonie op het paleis was iedereen in traditionele kleding, dat gaf kleur, mooi hoor en zo typisch Indonesisch. Emoticon: Puh!

Ennnn zie daar, Susilo Bambang Yudhoyono de ex president en voorzitter van de PDI woonde met zijn hele familie de ceremonie op het paleis bij, dat is een verrassing aangezien daar Megawati Sukarnoputri ook ex presidente en voorzitter van de PDI-P aanwezig was.
Die twee kunnen elkaars bloed wel zuipen, alhoewel ik vaak de indruk heb dat de media het veel erger maakt als dat het is. Emoticon: Shut up!
Dat het niet lekker zit tussen die twee komt door de presidentsverkiezingen in 2004, Mega was presidente en SBY minister van veiligheid en politieke zaken, dat SBY zich kandidaat stelde schoot Mega volledig in het verkeerde keelgat. Emoticon: Devil

Nu waren ze beiden op het paleis en hebben behoorlijk met elkaar staan babbelen, het is te hopen dat de lucht nu een beetje is opgeklaard, het voedt ook het gerucht dat de PDI Widodo zou gaan steunen in de volgende verkiezing met als running mate de zoon van SBY Agus. Emoticon: Confused
De geruchtenmachine draait op volle toeren, ik moet het nog zien gebeuren, de huidige vice president Jusuf Kalla die uit de Golkar gelederen komt stopt in ieder geval, die is dan 77 jaar, maar Widodo zal de steun van Golkar graag behouden. Emoticon: Yes!
Die zullen ongetwijfeld daar in ruil voor de vice president willen leveren, op eigen ellebogenstoom mee doen zit er niet in, nu hun voorzitter Setya Novanto als één van de hoofdverdachten in de e-KTP zaak is aangewezen. Emoticon: Talk to the hand

Waar was Gerindra voorzitter Prabowo, dat is ook een interessante, die woonde de ceremonie bij op de Bung Karno universiteit waar Rachmawati Sukarnoputri voorzitster van is. Emoticon: I love it
Ik kan Boris Boef niet helemaal volgen, aspiraties om president te worden en dan niet bij Widodo en SBY op het bordes, maar bij Rachmawati die duidelijk niet fris is, de ceremonie bijwonen, nog geen 8 maanden geleden werd ze nog voor staatsondermijnende activiteiten opgepakt. Emoticon: Confused

Het volk is niet achterlijk, die zien het liefst hun leiders op deze feestdag bij elkaar eensgezind de liefde voor hun Tanah air ventileren, al is het maar voor de schijn. Emoticon: Blush
Nee dan kiest Boris voor Rachmawati die ze duidelijk niet allemaal meer op een rijtje heeft staan en haar rebellenclub leden, zoals de seniele oude relnicht Amien Rais en Rizal Ramli. Emoticon: Clown
Ramli, de man van 12 ministersposten en 13 ongelukken die vanaf 2000 in verschillende kabinetten heeft gezeten, nooit langer dan een jaar, als laatste was hij onder Widodo coördinerend minister van maritieme zaken, dat hield Ramlul 11 maanden vol.
Nadat Widodo hem gewipt had ontwikkelde hij zich al snel als één van de grootste tegenstanders van Widodo, hij probeerde nog even gouverneur van Jakarta te worden, maar Gerindra koos voor de FPI knuffelaar Anies Baswedan Emoticon: Bye bye , ook een exminister van Widodo.

Lekker stelletje bij elkaar op de Bung Karno universiteit, Rachmawati, Prabowo, Rais Amien en Anies Baswedan, Sjors en de rebellenclub compleet, jammer dat de grote FPI leider Habib Rizieq op de vlucht is, anders had hij er op zeker bij gezeten. Emoticon: Laugh out loud

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Zoals bij iedere feestdag is er weer een berg gedoe over de remissies die gevangenen krijgen.
Voor onafhankelijkheidsdag kregen rond de 19.000 gevangenen remissie, de pers zit altijd op het vinkentouw hoeveel remissie de grote jongens hebben gehad, alhoewel het een schemergebied is halen ze er altijd wel een paar boven tafel. Emoticon: Wink
De logica er achter is niet te volgen, althans niet voor mij, Ahok heeft geen remissie gehad, iemand moet minstens 6 maanden vast zitten wil hij in aanmerking komen, Ahok zit pas 3 maanden, die is met de kerst aan de beurt, ik ben benieuwd hoeveel hij dan krijgt. Emoticon: Blush
De maatstaf is goed gedrag, maar ook gevangenen die braaf hebben meegewerkt in hun proces en hebben zitten zingen als een krolse kanariepiet kunnen een behoorlijke remissie krijgen.

Een voorbeeld is Nazaruddin, het voormalige DPR lid en penningmeester van de Partai Demokrat, de man was de architect van veel grote corruptie zaken, maar hij heeft volledig opening van zaken gegeven en er zit een hele kudde vast door zijn verklaringen. Emoticon: Shiny
Nazar heeft op voorspraak van de KPK 5 maanden remissie gehad, daar kan ik me wat bij voorstellen, door zijn getuigenis heeft Nazar ook lage straffen gehad, niet dat hij snel vrij zal komen want ook de e-KTP zaak hangt nog boven zijn corrupte kop.

Waar ik geen pepernoot van begrijp is de remissie van Gayus Tambunan de voormalige inspecteur generaal van de belastingdienst, die regelde belastingvrijstellingen in ruil voor zakken geld, zo verzamelde hij miljoenen Euro's.
Ook veroordeeld voor witwassen en vals paspoort, de man werd herhaaldelijk buiten de gevangenis geschaakt, hij kocht de bewakers om, hij zat bijvoorbeeld doodleuk op de tribune bij een tennistoernooi in Bali, vorig jaar werd hij weer in een restaurant in Jakarta geschaakt terwijl hij eigenlijk in de Sukamiskin gevangenis in Bandung hoorde te zitten. Emoticon: Confused
Dat gaf zoveel heisa, dat ze hem hebben verhuisd naar de nieuwe zwaarbewaakte gevangenis in Bogor, dit stuk gajes die zijn naam Gayus eer aan doet krijgt 6 maanden remissie, leg mij maar weg. Emoticon: Angry

Dan blijkt nu dat de politie de inmiddels 3 maanden gevluchte Habib Rizieq heeft verhoord op het consulaat van Jeddah, ze zijn er met 5 man naar toe geweest, onbegrijpelijk dat ze dat onder deken hebben gehouden, daar zakt mijn broek met formule 1 snelheid van af. Emoticon: Yes!
Als de berg niet naar Mohammed komt dan zal Mohammed naar de berg gaan, werkelijk te zot voor woorden, ze waren daar 27/7 en dat komt nu na 3 weken pas naar buiten. Emoticon: Confused
Als ze dan ook nog verklaren dat ze nog geen mededelingen kunnen doen omdat ze de verklaring van Habib nog steeds bestuderen en analyseren, dan ruik ik een heel vies rioolluchtje.
Niet alleen aan de kant van de politie maar ook aan de kant van de advocaten van Rizieq, die bij het minste geringste lopen te blèrren, allerlei onzin uitkotsen en het feit dat hun cliënt 3 weken geleden is verhoord verzwijgen. Emoticon: Shut up!

Uiteraard blijven de eigenaren van First Travel die duizenden pelgrims hebben opgelicht volop in het voetlicht staan en komt er steeds meer vuil boven drijven.
Ook de jongere broer van Andika is gearresteerd, die was financieel directeur en die heeft sinds kort ineens heel veel bezittingen op zijn naam die van Andika waren, voorlopig heeft die witwassen aan zijn puptent. Emoticon: Yeah right!
Het ziet er naar uit dat Andika en zijn zo op luxe gesteld schatje meer schuld als Hitler na 40-45 hebben, waar hun appeltje voor de dorst uithangt (zeg maar boomgaard) is nog onbekend. Emoticon: I love it
Er hebben zich al een aantal hotels in het heilige land gemeld, First Travel had daar nog enkele rekeningetjes open staan, 24 miljard een slordige 1,6 miljoen Euro, oeps, ze hebben dus niet alleen pelgrims te pakken maar ook een stelletje kamelenneukers in het heilige land. Emoticon: Worship

Dan zijn er nog een aantal Indonesische schuldeisers die zeggen 80 miljard tegoed te hebben van Bonnie en Clyde, dat zouden ze hebben losgekregen door hun huizen, kantoren en auto's als onderpand te geven, daar hebben ze nu lekker veel aan, alles is in beslag genomen ze kunnen achter in de rij aansluiten. Emoticon: Laugh out loud
De PPATK die geldstromen controleert is in opdracht van de politie naarstig op zoek waar de poet is gebleven, de politie was niet verder gekomen als 1,3 miljoen Rupiah. Emoticon: Nooo

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Oeps, volgens de directeur generaal van het ministerie van transport vallen er in Indonesië gemiddeld 3 doden per uur in het verkeer.
Even door tellen dat zijn er schrikbarend veel en dan hebben we het nog niet over de gewonden. Emoticon: Blush

https://www.merdeka.com/perist(...)lakaan-di-jalan.html

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Brugje bouwuuuuh, Zuid Kalimantan voor 17 miljard Rupiah, toen iedereen zijn deel had gepikt bleef van de begroting een beetje weinig over. Emoticon: Blush
Toen hebben ze maar geen beton gebruikt maar leem, 2015 gebouwd, kaboem nu hoeven schepen er niet meer onderdoor te varen ze kunnen er overheen varen. Emoticon: Laugh out loud

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Hoppaaaaa SBY en opoe Mega die na 12 jaar elkaar nog net niet knuffelen, een mijlpaal in de geschiedenis van Indonesië van na de reformatie. Emoticon: Yummie!
Nadat Agus de zoon van SBY roemloos ten onder ging in de verkiezing van de gouverneur van Jakarta heeft SBY het op de diplomatieke toer gegooid lijkt het wel. Emoticon: Wink
Ze hebben lekker met elkaar staan smoezen, heel Indonesië vraagt zich af waar over. Emoticon: Confused
Ik stel me er iets bij voor:

Heeee Megawati hoeistie?
Lekker hoor Bambang, still going strong.
Hé Meggie hoe kijk jij tegen jouw Jojo en mijn Agus aan, straks in de volgende verkiezing?
Oeps, nix mis mee Bam, maar dan heb ik wel een probleem met Golkar.
Ach Meg dan geef je die zakkenwassers toch gewoon 4 ministersposten.
Is een een mogelijkheid Bam, daar kom ik nog op terug, als we Boris Boef maar van ons lijf afhouden.
Ok Meg daar komen we op terug, kom is een happie eten bij ons, ibu Ani kan wel niet koken maar dan ruk ik wel een paar kaki lima's voor de dag, net als twee weken terug toen lullo Boris ineens de behoefte had mij te spreken.
Dat vond ik wel vreemd Bam, wat doet Lullo bij jou?
Ach Meg die zoekt steun, maar ik denk dat jouw Jojo de beste kans heeft en ik wil mijn Agus lanceren.

En dan staan de narcistische aan istagram verslaafde Ibu Ani (links) en de simpele dochter van Mega, minister van onbenullige zaken Puan (rechts) baggernat toe te kijken. Emoticon: Laugh out loud
Een beetje ludiek gebracht, maar oh oh oh wat zit ik dicht bij de waarheid, de tijd zal het leren. Emoticon: Yes!

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

De schulden van First Travel stapelen zich nog steeds op, de teller staat voorlopig op 654 miljard Rupiah, de politie heeft het nog steeds over meer dan 30.000 gedupeerde pelgrims.
Volgens een voorlopig rapport van de PPATK die in opdracht van de politie tracht te achterhalen wat Andika en Annisa met de poen hebben uitgevreten, hebben ze veel van de vooruitbetalingen in de aankoop van huizen, kantoren, auto's en eigen luxe leven gestoken.
Met de vooruitbetalingen van nieuwe klanten gingen pelgrims die al eerder hadden geboekt naar Mekka, maar ze kwamen steeds meer geld te kort, een kaartenhuis wat vroeg of laat in elkaar moest storten. Emoticon: Yes!

Het lijkt erop dat ze nog een laatste poging hebben gewaagd om zoveel mogelijk geld te verzamelen om daarmee de meest schrijnende gevallen op te lossen en zo de tijd te krijgen met een vermogen de pleitvaart te nemen. Emoticon: Bye bye
Ze lanceerden een promo voor de bedevaart voor Rp 14,3 miljoen, dat is volgens het ministerie van religieuze zaken onmogelijk omdat het minstens 22 miljoen kost, aangezien die promo al lang bestond vraag ik me nog steeds af waarom er bij niemand een lampje is gaan branden. Emoticon: Confused

Andika en Annisa laten volgens de politie niets los, vergeten en kweetnie, mijn naam is haas ik kom van nergens en weet van niks, ik ben benieuwd of ze er achter komen naar welke buitenlandse bank ze de miljoenen hebben gesluisd. Emoticon: Shut up!

Vandaag was er een grote bijeenkomst van de FPI in het Kamal Muara stadion in Jakarta, ze vierden hun 19 jarig bestaan.
Anies Baswedan die in oktober het stokje van gouverneur van Jakarta overneemt was uiteraard ook aanwezig, die heeft het helemaal op de fundamentalistische toer gegooid, FPI krijgt straks vrij spel in Jakarta, gevaarlijk spelletje van Baswedan, nadat hij enkele maanden geleden tijdens zijn campagne verklaarde van plan te zijn de FPI subsidie te geven. Emoticon: I love it
Ook op deze bijeenkomst op een groot scherm de gevluchte imam besar Rizieq die nog even het vuurtje opstookte, onbegrijpelijk dat die muilezels nog aan de lippen hangen van die lafbek. Emoticon: Confused

De FPI waagt zich steeds meer op het politieke vlak, ze steken niet eens meer onder stoelen of banken dat ze een Islamitische staat willen stichten naar het voorbeeld van Iran, raar want dat staat lijnrecht tegenover de staatsideologie Pancasila. Emoticon: Talk to the hand
Muhammad Al Khaththath van de FUI, ook zo'n lekkere organisatie, die net 3 weken vrij is nadat hij 3 maanden heeft vastgezeten voor staatsondermijnende activiteiten riep openlijk op in 2019 een islamitisch leider als staatshoofd te kiezen. Emoticon: Worship
Het wordt hoog tijd dat buiten de HTI ook de FPI en FUI verboden wordt, die twee clubs zijn broeinesten van radicalisme. Emoticon: Angry

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 16-08-2017 14:19 Malam wrote:

Gezien het bedrag dat Andika met First Travel achterover heeft gedrukt heb ik ik zonder in mijn glazen bol te kijken wel een paar namen die waarschijnlijk nu op het vinkentouw zitten. Emoticon: Yes!
Arif Razman, Yusril Mahendra en Hotman Paris zitten gegarandeerd met een natte broek te wachten, als ze al niet reeds hun diensten hebben aangeboden. Emoticon: Yummie!
Het is jammer dat good old Otto Kaligis niet meer in de aanbieding is, die was gek op dit soort zaken, die won ze ook vaak, wat achteraf niet zo vreemd was.
Otto knapt nu namelijk 10 jaar op, nadat hij op heterdaad was betrapt bij het omkopen van een rechter. Emoticon: Laugh out loud

Witbef Razman valt af, die is door het tegenkamp ingehuurd, hier is die schele boef te zien met de moeder van de dangdut zangeres Ulfa Digoda ook slachtoffer van First Travel, voor Razman een chocolade slachtoffie. Emoticon: Wink
Hij heeft zijn gestreepte gevangenispakje nog aan, die heeft hij waarschijnlijk overgehouden van de gevangenisstraf die hij begin vorig jaar uitzat voor mishandeling. Emoticon: Laugh out loud
Afijn hij heeft in ieder geval toch een vette vis aan deze zaak over gehouden, het is bekend dat die bekende dangdut zangeressen vaak voldoende flappen op de plank hebben liggen. Emoticon: I love it
Is het niet van optredens dan is het wel dat veel van deze dangdut dames in verkiezingscampagnes na een optreden zich gaarne voor veel geld door corrupte rijke politici laten temperaturen. Emoticon: Yummie!

Reken maar dat er zat politici met hun dompet en bootsmanfluitje in aanslag staan na een optreden van matroos Ulfa. Emoticon: Laugh out loud
Om de Indah dames voor te zijn, dit spreekt mij dus voor geen meter aan. Emoticon: Nooo

Ik ben zo'n sentimentele ouwe dwaas die weg kan zwijmelen bij Dewi Yull. Emoticon: Blush

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Gedoe, gedoe en nog eens gedoe, zo'n inmens groot land met een bevolking van meer dan 250 miljoen zielen, met zo'n kort lontje die op ieder slakje zout leggen en de kleinste futaliteit opblazen alsof er een nationale ramp is gebeurd. Emoticon: Blush
Bij het sportevenement Sea games in Maleisië heeft de één of andere domoor op de pamfletten de Indonesische vlag ondersteboven af laten drukken, wit boven in plaats van andersom, de hele natie staat op zijn kop. Emoticon: Yes!
Zelfs de minister van buitenlandse zaken moet diplomatieke stappen ondernemen terwijl Maleisië hun oprechte excuus heeft gemaakt voor deze domme fout, wordt niet geaccepteerd, Maleisië zou dit volgens vele kranten hebben gedaan om Indonesië te krenken, bizar.

Dan was er een dag voor onafhankelijkheidsdag een officiële bijeenkomst waarbij een bekende imam bad voor de president en de natie, die hoopte dat de president wat dikker zou worden, m.a.w. hij maakte zich zorgen om zijn gezondheid, dat houdt de gemoederen al dagen bezig, als of de man godslastering heeft gepleegd, hij is nog net niet aangeklaagd. Emoticon: Blush
Ik kan me wel voorstellen dat die imam zich zorgen maakt, Widodo weegt twee ons zwaarder als een toverheks, als je die op de heksenwaag in Oudewater zet, krijgt hij gegarandeerd geen certificaat. Emoticon: Nooo
Ik had toen ik mijn Pop ontmoette ook voor haar mijn twijfel, na enkele jaren boerenkool met worst was het geen probleem meer, het certificaat ligt altijd onder handbereik voor het geval de inquisitie voor mijn deur staat. Emoticon: Shiny

Onbegrijpelijk er zijn zoveel problemen in Indonesië en ze focussen zich alleen maar op futaliteiten, de zelfmoord van Johannes Marliem in Amerika (waar ik twijfel bij heb) is ook zo opgeblazen, de man was voor als nog alleen maar getuige.
Er zijn inmiddels al meer komplot theorieën op losgelaten als op de moord op Kennedy, een Indonesisch burger die de dood vindt in Amerika is al wereldnieuws in Indonesië, dan na twee weken schijnen ze het in Amerika ook zat te zijn. Emoticon: Talk to the hand
Hij stond niet op een opsporingslijst, hij blijkt al sinds 2014 Amerikaans staatsburger te zijn, dus opzouten, de KPK en de officiële instanties hadden hem getuigen bescherming moeten geven volgens de media, ja ja paard in de wieg kind in de wei, dat is inmenging in de zaken van een ander land, waar ze zelf zo'n schurft aan hebben. Emoticon: Confused

Dat honderden zo niet duizenden bestuurders op nationaal en regionaal niveau met behulp van een heel stel maffia ondernemingen de staatsbegroting met 40 tot 45 % afromen waardoor Indonesië achter blijft t.o.v. de andere landen in Z.O. Azië en er tientallen miljoenen in bittere armoede leven is weinig aandacht. Emoticon: Blush
De media is volledig in handen van de corrupte bovenlaag, er is geen sprake van een onafhankelijke kritische pers, nog erger als er enige kritiek is dan komt het nog uit een politieke hoek ook, dan bestaat de kans dat ze ineens een paar honderd militanten van de FPI voor hun deur hebben die de boel willen verrampeneren. Emoticon: Devil

De KPK is de enige organisatie die het nog tracht te bestrijden, die liggen al van het begin continue onder vuur en elke keer als er weer zo'n uitvreter kritiek op de KPK heeft springen de kranten er massaal op, niet met kritiek natuurlijk. Emoticon: Nooo
Dan verschijnen er koppen met hele suggestieve teksten als " KPK onderzoekers intimideren verdachten ", lees je zo'n artikel dan blijken ze een corrupt DPR lid te citeren die ze gebeld heeft met zo'n verdachtmaking zonder enig bewijs, maar de toon is dan wel gezet, zelfs beschuldigingen van criminele schooiertjes worden uitgebreid als waarheid geplaatst ondanks dat die persmuskieten geen donder na checken . Emoticon: Bye bye
Een schoolvoorbeeld hoe je een mooi rijk land naar de kloten helpt. Emoticon: Angry

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Voor het geval dat mensen denken dat ik wat betreft dat vlag incident zit te overdrijven, dan zegt de kop in Rimanews al voldoende, ook als je geen Indonesisch kan lezen. Emoticon: Blush

http://nasional.rimanews.com/i(...)provokasi-Indonesia-

https://en.tempo.co/read/news/(...)Upside-Down-Incident

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 15-08-2017 12:27 madrotter wrote:
ahhh heb ik helemaal gemist Emoticon: Smile zitten vast niet in een suka miskin faciliteit Emoticon: Smile

9 en 8 jaar vind ik nogal matig als je ziet waar hun verantwoordelijk voor zijn

De gerechtelijke molens in Indonesië malen langzaam Madrotter.
Vandaag stonden die twee weer voor de rechter voor witwassen van corruptie geld, hun bezittingen zijn in beslag genomen en zullen een slordige 5 miljard op gaan brengen. Emoticon: Yummie!
Witwassen staat een maximale straf op van 20 jaar, deze twee zullen ergens op 8 tot 10 jaar gaan stranden, dan hebben ze toch bij elkaar zo'n 18 jaar aan hun fiets hangen. Emoticon: Yes!

Het typische in Indonesië is dat witwassen van corruptiegeld vaak zwaarder wordt gestraft als de corruptie zelf. Emoticon: Confused
Stelen mag, maar witwassen ho ho ho. Emoticon: Talk to the hand
Raar maar waar. Emoticon: Blush

KotaRadja
User
User icon of KotaRadja
spacer line

Malam, volgens jouw favoriete politicus zijn "heterdaatjes" door KPK illegaal Emoticon: Shut up! Emoticon: Shut up! Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Worship

https://nasional.sindonews.com(...)tu-ilegal-1503382878

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ja Kota ik heb het gelezen, ik zit mij al meer dan een jaar af te vragen wat de drijfveer van deze schooier is om dag in dag uit rotzooi te schoppen en op alles van de KPK inspringt, dat niet alleen, ook vrijwel alle beslissingen van Widodo heeft hij commentaar en kritiek op.
Alle beslissingen van die rioolvinken in de DPR om zichzelf te verrijken en verwennen neemt hij klakkeloos over of neemt het voortouw, zoals nu weer het nieuwe DPR gebouw, de bouw van luxe appartementen en de verhoging van de begroting met tientallen miljoenen Euro's. Emoticon: Yes!

Hij zit partijloos in de DPR nadat de PKS hem eruit heeft gelazerd, ik kan me nauwelijks voorstellen dat Gerindra of PAN hem in hun gelederen opnemen bij de verkiezingen in 2019, dus dan is het einde oefening voor hem. Emoticon: Bye bye
Het lijkt erop dat de grote club smeerpijpen die die in de 560 tellende DPR zitten om er zelf beter van te worden deze Hamzah als schoppen zeven gebruiken, als speerpunt voor hun gore praktijken en dat Hamzah zich daarvoor rijkelijk laat belonen om een laatste grote slag te slaan. Emoticon: Yummie!

Wat hij nu weer uitkotst komt van de corrupte e-KTP club af die de onderzoekscommissie (pansus angket) hebben opgericht met het doel de KPK zoveel mogelijk buiten spel te zetten.
Dit verzint deze schooier niet zelf, daar is hij niet slim genoeg voor Emoticon: Nooo , de één of andere klojo heeft weer in het oerwoud van schimmige wetten van het strafrecht zitten spitten en komt met een uitspraak van jaren geleden door het constitutionele hof t.a.v. het aftappen van telefoons. Emoticon: Confused

Het zal weinig invloed hebben op de werkwijze van de KPK, die ook nog eens de volledige steun heeft van Widodo, dat weten die goorlappen ook, ze trachten alleen maar druk op de ketel te zetten in de hoop dat de KPK zich wat terughoudender op gaat stellen t.o.v. de DPR leden. Emoticon: Devil
Ze houden zelf hun koppen onder het maaiveld en gebruiken en betalen Hamzah om dagelijks dit soort onzin uit te braken, voor ons westerlingen bijna niet te geloven, maar zo werkt het nu éénmaal in die politieke slangenkuil in Jakarta. Emoticon: Blush

Ik denk dat de KPK blij kan zijn dat Habib is gevlucht nadat hij zich op Firza heeft af zitten rukken en Widodo met het decreet om anti Pancasila organisaties te verbieden. Emoticon: Yes!
Anders hadden er al lang duizenden FPI demonstranten voor het KPK gebouw gestaan, ditmaal niet met de leus "Bela ulama muslim" maar met de leus "Bela anggota DPR" (bescherm de DPR leden). Emoticon: Shut up!
Die smeerlappen hebben in het verleden vele malen de FPI grof betaald om hun doelen te bereiken, vette pech voor die boeven, de FPI houdt zich nu poepie rustig. Emoticon: Worship

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Vandaag een persconferentie bij de politie over First Travel, dit soort theater voorstellingen zijn normaal in Indonesië, een grote zaal waar alle bewijzen (documenten) tentoon worden gesteld, dat is nog al wat, het gaat namelijk over 72.000 pelgrimgangers, dat is een lawine aan paperassen. Emoticon: Yes!
Een zaal vol met ellende, waaronder 14.000 paspoorten, dan worden ook de verdachten in oranje gevangenis hesjes gepresenteerd, meestal met bivakmutsen op, Andika had daar geen behoefte aan, ze kennen me toch wel zal ie gedacht hebben, de twee dames hadden een zwarte cadar voor, in eenvoudig Nederlands een muillap. Emoticon: Shut up!

Elkaar vertrappende politie officieren die heel gewichtig en trots de voorlopige resultaten van hun doortastende optreden bekend maken, tering wat een circus. Emoticon: Clown
Van de 72.682 kandidaat pelgrims die First Travel bij elkaar gesprokkeld had van januari t/m mei zijn er 14.000 daadwerkelijk naar de zwarte doos gegaan de overige 52.682 konden het schudden. Emoticon: Bye bye
Waarbij velen die al 14.3 miljoen hadden betaald nog eens 2,5 miljoen extra afhandig was gemaakt, het totale bedrag dat daarvoor is betaald komt voorlopig neer op 848 miljard Roepeldepoepies, maar daar blijft het niet bij. Emoticon: Nooo

Drie hotels in Mekka hebben nog 24 miljard tegoed, ticketverkopers 85 miljard en visa bureau's 9,7 miljard, zouden ze dus iedereen schadeloos moeten stellen moet er tegen een koers van 1 Euro /15.000 Rupiah dus ruim 64 miljoen Euro op tafel komen. Emoticon: Yes!
Ik kan het mij niet voorstellen, maar de tijd zal het leren, de politie zegt wel documenten te hebben gevonden dat Andika en zijn schatje een restaurant in Engeland gekocht zouden hebben voor 700.000 Pond, als dat zo is dan is dat duidelijk geen fish and chips kraampje. Emoticon: Laugh out loud

Dan ook nog een berichtje over de grote laffe FPI leider Habib viezeRizieq in Mekka, die heeft bezoek gehad van een DPR viezerik, een maatje van de schooier Fahri Hamzah, de gehaktbal Fadli Zon. Emoticon: Angry
Fadli is de schurftige gemene hond (duidelijk een vuilnisbakkenras) van Gerindra voorzitter Prabowo, die in opdracht van Boris Boef hondsdol om zich heen bijt als ie bevel krijgt, is trouwens het enige waar deze mongoolse vetklep geschikt voor is. Emoticon: Yes!
De mentaliteit van Gerindra wordt wel pijnlijk duidelijk als ze deze laffe FPI voorman die zich aan de rechtsgang onttrekt in die zandbak gaan knuffelen, gatverdarrie. Emoticon: Blush

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Voor het geval dat iemand niet weet hoe zo'n Indonesisch circus Boltini bij de politie in zijn werk gaat. Emoticon: Shiny
Het vastberaden politie korps staat altijd voor u klaar (vaak met opgeheven hand Emoticon: Wink ) de bescherming laat soms te wensen over, bij het verlaten van het politiebureau kreeg de verdachte een knal voor zijn rijstmolen van één van zijn slachtoffers, ach ja kleine onvolkomenheden blijf je altijd houden. Emoticon: Laugh out loud

KotaRadja
User
User icon of KotaRadja
spacer line

Eigenaars van zeer luxe autos worden min of meer gedwongen om belasting te betalen.
Om een idee te geven, voor een auto ter waarde van 5 miljard moet je ongeveer 10 miljoen PER MAAND belasting betalen. Er zijn mensen, ook artiesten, die meer dan 1 zeer luxe auto hebben. En dan te bedenken dat max basis salaris van een generaal rondom 5 miljoen bedraagt Emoticon: Shut up! Emoticon: Shut up! Emoticon: Stupid

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Tja Kota, maar je moet er bij vertellen dat het hier gaat om zeer luxe auto's Rolls Royce, Lamborghini, Maserati, Mercedes, auto's die op zijn slofjes meer dan 5 miljard kosten.
De untouchables kopen wel een auto die net zoveel kost als waar 5 arbeiders 40 jaar noeste arbeid voor moeten verrichten, maar belasting betalen willen ze niet. Emoticon: Confused
De belasting is 2 % van de aanschafwaarde, eens per jaar te betalen (STNK) vergeet niet dat deze STNK niet alleen belasting maar ook een verzekering is, velen weten dat niet maar dat is wel zo. Emoticon: Yes!
Het valt ook niet mee om dat verzekeringsgeld los te krijgen, maar Indonesië kennende zal dit voor deze poenerige heren niet zo'n probleem zijn. Emoticon: Nooo

Zo rijden er rond de 1700 van die 5 miljard en meer voertuigen rond in Jakarta die het verdommen belasting te betalen, er rijden er diversen rond waar zelfs het kenteken dat iedere 5 jaar moet worden vernieuwd verlopen is. Emoticon: Yes!
Sinds Sri Mulyani minister van financiën is, worden op deze slakjes (zeg maar gerust olifanten) zout gelegd. Emoticon: Yummie!
Er zijn er zelfs bij die voelen zich zover boven de wet staan dat ze helemaal geen kenteken gebruiken, maar ook in Indonesië staat de tijd niet stil, zoiets begint in de sociale media en dan kunnen de instanties niet anders als die figuren aan te pakken. Emoticon: Devil

Dit zijn de twee verlengstukjes van Raffi Ahmad zijn besneden peentje, rond de 1 miljoen Euro kost dit, die verdomd het zelfs er een kenteken op te schroeven, zo heb je nog een hele kudde van die arrogante artiesten en politici, onder andere ook plee emmer eerste klas Ahmad Dhani en de witbef paradijsvogel Hotman Paris.

KotaRadja
User
User icon of KotaRadja
spacer line

Volgens mij heb ik vermeld over die 5 miljard autos, Malam.
Hoe zou Herman Heri reageren? Herinner je hem nog? Die vent heeft volgens mij meer dan de eigenaar (artist) van de autos op die foto van jou Malam. Naast een rolls vele andere zeer dure autos achter in zijn tuin in pondok indah.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Klopt Kota, maar het kwam een beetje over alsof het niet helemaal terecht was, terwijl het systeem redelijk rechtvaardig is, hoe duurder het voertuig, des te hoger de belasting.
Terwijl wij het systeem naar gewicht en brandstof hebben, zo kon het in het verleden voor komen dat een spotgoedkope Lada hoger in de wegenbelasting lag als een Mercedes die vijf maal zo duur was. Emoticon: Confused

Je hebt het over paradijsvogel Herman Hery die buiten DPR lid voor de PDI-P ook fabrikant van sterke drank is/was, die kwam in een Bentley van 7 miljard naar een DPR vergadering, daar brak de pleuris over uit zo'n anderhalf jaar geleden, kranten vol. Emoticon: Yes!
Volkomen belachelijk, hij werkte keihard als DPR lid. Emoticon: Laugh out loud

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Morgen gaat de toekomstige gouverneur van Jakarta Anies Baswedan op pelgrimstocht, het is te hopen dat die rondjes om de zwarte doos zijn door en door rotte hersenen reinigen. Emoticon: Blush
Ik weet wel haast zeker dat we over enkele dagen een foto zien met twee hopen stront, Habib Rizieq en Anies Baswedan. Emoticon: Angry

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Elke keer denk ik, gekker kan het niet worden en dan loop ik soms al een dag erna met mijn apenmuil tegen iets op waar ik met mijn verstand niet bij kan.
Gisteren las ik vol verbazing dat in de kamer van de directeur generaal zeetransport Tonny Budiono 33 rugzakken en plastic tassen met geld waren gevonden, rond de 1,3 miljoen Euro in negen verschillende valuta.
Naar huis ging Tonny niet meer, hij ging na zijn werk naar zijn kamer, had nagenoeg met niemand contact en ontving geen gasten, tja dat begrijp ik wel. Emoticon: Yes!
Tonny leefde als Dagobert Duck zwemmend in zijn geld, had hij gasten ontvangen dat had hij ze polsstokken moeten geven om over de hopen geld heen te springen, hij weet zelf niet meer van wie hij allemaal geld heeft gehad, dat is niet zo vreemd, deze man is duidelijk van het pad af. Emoticon: Stupid

Nu zie al dagenlang berichten over een club die zich Saracen noemde, de politie heeft twee heren en één dame gearresteerd, vandaag mij daar eens in verdiept.
Dat bedoel ik met gekker kan het niet worden, het kan dus wel, deze club verkocht nepberichten op de sociale media. Emoticon: Confused
Was het voorheen zo dat politieke partijen of organisaties die een bepaald doel wilden bereiken naar de FPI gingen en die club betaalden om te demonstreren en rellen te schoppen, is er in dit digitale tijdperk een nieuw fenomeen ontstaan.

Bijvoorbeeld: Een bepaald figuur doet mee aan de verkiezing van een bestuursfunctie en wil zijn tegenstander in diskrediet brengen, die koopt een pakket bij Saracen, Facebook of Twitter beiden hebben andere tarieven.
Die brengen dan een nepbericht in de sociale media dat de man bijvoorbeeld lid is van de KPI (communistische partij) dan doen ze dan via duizenden accounts die ze beheren, de pers springt er massaal op, bewijzen zijn er niet, maar de reputatie van zo iemand is naar de kloten. Emoticon: Bye bye

Zo zijn diverse mensen onder handen genomen, waaronder Ahok en Widodo, Saracen was niet kieskeurig, of het nu haatzaaien tegen moslims of christenen is, roept U maar, wel eerst even betalen natuurlijk.
In verband met dit hoaxsyndicaat worden er nu allerlei namen genoemd die er achter zitten, ook dat kan dan wel weer nep zijn, nepberichten hebben inmiddels zo'n vlucht genomen in dit land wat van gossip en sensatie aan elkaar hangt, dat ik er niet eens van op zou kijken als binnenkort een bericht verschijnt dat Indonesië nog steeds een kolonie is van Nederland omdat de onafhankelijkheidsverklaring niet is getekend. Emoticon: Clown

In ieder geval zit er een hele organisatie achter Saracen, dat is wel duidelijk, er wordt een naam genoemd van een majoor generaal van het leger, maar ook de advocaat van Habib Rizieq de rioolvink Eggi Sudjana duikt op. Emoticon: Angry
Er worden nu harde schijven en USB sticks met honderden gigabyte aan data onderzocht om er achter te komen wie er allemaal achter zitten en wie er allemaal gebruik heeft gemaakt/betaald van Saracen om nepberichten te lanceren. Emoticon: Cooool
Ik ben benieuwd wat voor tropische verrassingen er allemaal voor de dag komen.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Weinig nieuws te melden, buiten de al bekende dingen die 5 tot 10 maal per dag terug komen in de kranten, herhalingen met een extra sensationeel sausje er over heen.
Dat minister Yohana Yembise van emancipatie en kinderbescherming bekend maakt dat er in Indonesië nog enorm veel geweld bestaat tegen tientallen miljoenen vrouwen, wordt afgedaan met een klein berichtje.
Dat er zoveel vrouwen de pleuris worden geslagen binnen hun huwelijk of niet veilig over straat kunnen is minder interessant in een overwegend Islamitisch land. Emoticon: Bye bye
Wat wel lekker breed wordt uitgemeten is een Indonesische huishulp die in het heilige land een opname heeft gemaakt van de Arabier waarvoor ze werkt die herhaaldelijk zijn slurf voor de dag haalt en niet om olienootjes mee van de grond te rapen, dat is sensatie. Emoticon: Yummie!
De vieze Arabieren, dat soort dingen gebeuren niet in Indonesië toch. Emoticon: Confused

On 25-08-2017 13:32 Malam wrote:

In ieder geval zit er een hele organisatie achter Saracen, dat is wel duidelijk, er wordt een naam genoemd van een majoor generaal van het leger, maar ook de advocaat van Habib Rizieq de rioolvink Eggi Sudjana duikt op. Emoticon: Angry
Er worden nu harde schijven en USB sticks met honderden gigabyte aan data onderzocht om er achter te komen wie er allemaal achter zitten en wie er allemaal gebruik heeft gemaakt/betaald van Saracen om nepberichten te lanceren. Emoticon: Cooool
Ik ben benieuwd wat voor tropische verrassingen er allemaal voor de dag komen.

Vanzelfsprekend kranten vol over het syndicaat Saracen die nep/haatberichten verkochten in de sociale media, ze hadden trouwens ook een nieuwssite.
Ze verkochten een geweldig concept, ze hadden inmiddels 800.000 vrienden/volgers in hun vele accounts, als je ervan uitgaat dat een gemiddeld account 50 vrienden heeft die mee kunnen lezen, bereikten ze met een nepbericht in één klap 40 miljoen mensen. Emoticon: Nice
Dat zet zoden aan de dijk en daar willen bestuurders die hun tegenstander willen beschadigen vet voor betalen.

Alle verbanden en lijntjes naar organisaties en politieke partijen die van dit syndicaat gebruik hebben gemaakt worden steeds duidelijker, het is gewoon een kwestie van één en één is twee. Emoticon: Yes!
Duidelijker kan het niet, maar daar zijn een aantal kranten niet happig op, die zijn met handen en voeten gebonden aan een politieke partij die misschien ook wel gebruik hebben gemaakt van Saracen. Emoticon: Shut up!
Dat Gerindra en PKS veelvuldig gebruik van Saracen hebben gemaakt tijdens de campagne voor de verkiezing van de gouverneur van Jakarta is inmiddels wel duidelijk, er zat zelfs één van de gearresteerden in het campagneteam van Gerindra/PKS . Emoticon: Angry

Ook de organisatoren (MUI GNPF/FPI) van de grote demonstraties in november en december hebben gebruik gemaakt van dit haatzaaiende nepnieuws syndicaat, ik hoop dat de politie dit hard kan/wil maken, het ligt allemaal heel gevoelig. Emoticon: Blush
Er komen nu enorme krachten op gang om de boel onder de deken te houden, ga daar maar van uit, dat de advocaat van Habib Rizieq de smeerpijp Eggi Sudjana in de organisatiestruktuur van Saracena staat is geen verrassing. Emoticon: Nooo
Die heeft het er maar druk mee, die vliegt al dagenlang van hot naar her, overal blèrrend als een varken wat geslacht wordt, laster laster laster hij zit hele dagen met kranten te bellen, laster volgens de pisvlek en hij valt zelfs de politie aan omdat ze hem er over willen horen. Emoticon: Laugh out loud

Volgens de woordvoerder van de politie snapt Eggi als advocaat helemaal niet hoe het werkt, als ze zijn naam tegen komen in de data van een criminele organisatie dan is het normaal dat ze om opheldering vragen en als hij daar niet aan mee wil werken dan zijn de gevolgen voor zijn rekening, aldus de woordvoerder van de politie. Emoticon: Smile
Wat wel aardig is, er zijn toch wel wat kranten die nu foto's plaatsen van allerlei politieke figuren die tegen de huidige regering strijden, samen met één van de drie hoofdverdachten van Saracen die nu vastzitten, daar zijn ze niet blij mee. Emoticon: Nooo

Over het algemeen houdt Widodo zich behoorlijk op de vlakte, maar hij verklaarde vandaag dat hij Tito (Hoofd politie) opdracht heeft gegeven om de boel tot op de grond toe uit te zoeken.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Man man man een circus is er niets bij, al dagen lang liep Eggi Sudjana te blèrren dat zijn betrokkenheid bij Saracen laster was, het leek wel of ie aan een campagne bezig was. Emoticon: Yes!
Waar hij met geen woord over gesproken heeft, zijn plannen om in Mekka een paar rondjes zwarte doos te gaan doen. Emoticon: Nooo
Dan staat vandaag ineens een confrater van hem, ene meneer Arif Razman, één van de grootste schobbejakken van het hele witte beffen korps op de stoep bij de politie. Emoticon: Confused
Die heeft een koffer vol aangiftes bij zich wegens laster ennnnn hij deelde mede dat Eggi niet meer in het land is, dus de politie kan hem niet ondervragen over zijn betrokkenheid bij Saracen waar Eggi zijn gore snavel vol van had.
Ik kijk in mijn glazen bol en zie nu al dat er later deze week een foto uit het heilige land verschijnt met daarop die andere vluchteling Habib Rizieq die deze nieuwe vluchteling een knuffel geeft. Emoticon: Laugh out loud

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,347,246 topic views - 223,784 posts - 13,516 topics - 16,726 members - last post @ 20-11-2017 16:14 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,349,113 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com