indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

mauzz
User
spacer line

Hallo,

Beetje raar misschien maar ik studeer een semester aan de ITB in Bandung, Indonesie en ik wil graag mijn 2-jaar oude macbook pro 13" verkopen.

Specs zijn als volgt:

2.4 GHz Intel Core 2 Duo
4GB 1067 MHz DDR3
250GB HDD
NVIDIA GeForce 320M
Laatste versie van OSX

Heeft altijd een Specs (twv 50 euro) hoes om gezeten en trackpad bijna niet gebruikt omdat ik zelf een magic mouse gebruik.

Ik heb een scooter dus kan 'm evt ergens heen brengen (binnen Bandung) of als iemand geinteresseerd is kunnen we bv afspreken bij de MacDonalds op Dago of bij mijn studentenhuisje.

Vraagprijs is 9.000.000 IDR of evt mag er vanaf NL bank in euro's overgemaakt worden (600 euro).

Graag hoor ik van jullie.

Mailen kan naar mauzzjeRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.gmail.com en sms kan naar 08 1320 323 195 (Indo nummer).

Groet,

Maurice

Keduadam
User
User icon of Keduadam
spacer line

Mmm heb mijn veel oudere - gouwe ouwe - MacBook Pro weggegeven (batterij stuk, dus moet inpluggen).
Ik was erg dankbaar dat ik dit 'mocht' doen, voor een Sundanese a.s. ontwerp studente hier in Ciumbuleuit. Heb sinds twee jaar een iBook (met iPad, en iPhone).