indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

mauzz
User
spacer line

Hallo,

Beetje raar misschien maar ik studeer een semester aan de ITB in Bandung, Indonesie en ik wil graag mijn 2-jaar oude macbook pro 13" verkopen.

Specs zijn als volgt:

2.4 GHz Intel Core 2 Duo
4GB 1067 MHz DDR3
250GB HDD
NVIDIA GeForce 320M
Laatste versie van OSX

Heeft altijd een Specs (twv 50 euro) hoes om gezeten en trackpad bijna niet gebruikt omdat ik zelf een magic mouse gebruik.

Ik heb een scooter dus kan 'm evt ergens heen brengen (binnen Bandung) of als iemand geinteresseerd is kunnen we bv afspreken bij de MacDonalds op Dago of bij mijn studentenhuisje.

Vraagprijs is 9.000.000 IDR of evt mag er vanaf NL bank in euro's overgemaakt worden (600 euro).

Graag hoor ik van jullie.

Mailen kan naar mauzzjeRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.gmail.com en sms kan naar 08 1320 323 195 (Indo nummer).

Groet,

Maurice

Keduadam
User
User icon of Keduadam
spacer line

Mmm heb mijn veel oudere - gouwe ouwe - MacBook Pro weggegeven (batterij stuk, dus moet inpluggen).
Ik was erg dankbaar dat ik dit 'mocht' doen, voor een Sundanese a.s. ontwerp studente hier in Ciumbuleuit. Heb sinds twee jaar een iBook (met iPad, en iPhone).

Het leek niet dat zij dankbaar was. Heb nog nooit zoiets meegemaakt... mss ter waarde van 2 juta minstens (met alle Adobe programma's ENZ!!), met mijn zegen en eventuele toekomstige hulp erbij... (en niet voor 100,- per uur, of toen ruim Rp 1,2 juta per uur Emoticon: Laugh out loud ...) geen woordje van dank.
Ook toen ik haar de tweede keer ontmoette, met haar fam. In de 'beschaving' zou minstens pa even op me af komen, en me een hand schudden.

Maar neen, noppes, nada. Niets. Wat een land Emoticon: Yeah right!

Ga wel even kijken, hier in mijn kennissenkring. Als je niets hoort, toch succes!

Your attitude determines your altitude

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,686,044 topic views - 237,916 posts - 13,715 topics - 29,372 members - last post @ 29-03-2020 19:45 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,594,647 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com