indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

lieselot
User
spacer line

Hallo iedereen,

Wij hadden een gids geboekt op Bali om ons begin september een paar dagen rond te leiden, zijn naam Catra Made, maar we hebben zopas een mail gekregen van hem dat hij ons niet meer kan rondleiden omdat hij naar Lombok naar een huwelijk moet voor een week.
Dit is natuurlijk echt geen leuk nieuws voor ons. Vandaar mijn vraag, hebben jullie een alternatief? Zelf stelt hij een zekere Kadek voor, iemand ervaring hiermee?

alvast bedankt voor een antwoordje!

leomanado
User
spacer line

hoi Lieselot

Ik weet wel iemand, zijn naam Wayan, email wayansemadiRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com
Een eerlijke vent, kent Bali heel goed, heeft een prima auto en spreekt heel goed Engels.
Zeker aan te bevelen.

dejonc
User
spacer line

Hallo

Wij zijn net terug van een fantastische rondreis door Oost-Java en Bali, prima geregeld door Tototravel (www.tototravel.com). We hebben onze reis in samenspraak volledig laten uitstippelen, maar je kan er ook terecht voor alleen het vervoer. We hadden ons geen betere en lievere gids op Bali kunnen indenken dan Willet. Hij kent het eiland op zijn duimpje, spreekt goed Engels, beschikt over een nieuwe auto en probeert het je elk moment van de dag naar je zin te maken. Hij heeft het werk hard nodig, dus wil ik hem hier graag aanbevelen. Je kan hem zelf mailen in het Engels op ketutyudiRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com , maar het is misschien makkelijker om in het Nederlands te mailen naar infoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.tototravel.com.

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Lieselot kijk maar eens op de site van tototravel.

http://www.tototravel.com

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Eerst Brumar die in elke topic zijn diensten tracht te verkopen en vervolgens Darma.
Sorry hoor kunnen jullie geen andere weg zoeken, dit is geen reclame site, wegwezen.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 10-10-2013 16:32 Malam wrote:
Eerst Brumar die in elke topic zijn diensten tracht te verkopen en vervolgens Darma.
Sorry hoor kunnen jullie geen andere weg zoeken, dit is geen reclame site, wegwezen.
Dat dus, en ook gelijk opgeruimd. Reclame tegen betaling, of na 100 berichten op dit forum.

peterr
User
spacer line

Hallo

Wie weet een chauffeur met kleine auto in Kuta of Sanur.
Vorig jaar moest ik in mijn eentje een grote auto huren, pure verspilling.
Ik ben de maand november in Bali.
bedankt
Peterr

tamafra
User
spacer line

ik ben vanaf 17 tot 26 oktober op bali ,dus ik wil wel auto delen

peterr
User
spacer line

hallo tamafra,

ik ben er in november, zie post, bedankt voor aanbod
peterr

rob62
User
spacer line

Ik ben met de gouden gids van bali op reis geweest. Hij heeft een eigen website en een mooie auto en spreekt nederlands.

Veel succes

lieselot
User
spacer line

Wij hebben dankzij jullie reacties een hele goede gids kunnen boeken via aanvraag op website van Tototravel; zijn naam is Made, heel bekwame en vriendelijke man, hij heeft ons overal naartoe gebracht en gaf ons met veel plezier veel tekst en uitleg bij alles. Een aanrader! Thx voor de tip! Emoticon: Bye bye

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Mooi Lieselot, Yoke had het al een aantal keren aan gegeven dat Toto perfect was.
Er zijn er inmiddels meer die uiterst tevreden zijn.
Mooie reclame voor Toto en dat mag best, er zijn al te veel rotzakken die de de boel belazeren.

suryarizky
User
spacer line

Hallo allemal,
Ik ben Surya, een van de gids op Bali. ik werk al 3 jaaren als Gids voor Java-Bali.
Mijn andere baan is als een fotograaf. Dus voor jullie die wil graag naar Bali om huwelijkreis te doen. Ik zal mooie foto's te maken.

Of gewoon een dag reis te geniten of rondreis van hele Bali te kennen.

dan kunt u mij contacten via :
email : zon.gidsRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.gmail.com of sovereign.suryaRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com
bellen : +62 81 797 71766

Hartelijk bedankt, en goede reis

groetjes van de warme land Emoticon: Bye bye
Surya

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.suryarizky: 1x reclame is wel genoeg, nu eerst 100 berichten plaatsen zonder reclame en daarna mag je weer.

suryarizky
User
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.jeroen Okeh, sorry Emoticon: Worship

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

86,765,161 topic views - 240,493 posts - 13,734 topics - 34,011 members - last post @ 25-11-2020 16:35 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

141,437,682 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com