indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Tja, het moest er een keer van komen. Mijn telefoon raakte op onduidelijke manier en omstandigheden eergisteren in een coma en werd 9 uur later wakker zonder de contacten. Niet echt handig, want ik had deze natuurlijk niet opgeslagen, dus alles echt kwijt.

Diegenen die mij in hun telefoon hebben staan, zouden di mij even kunnen SMS-en of Whatsappen op mijn nummer? Vermeld even wie je bent, dan kan ik je weer bereiken. Een telefoon met weinig activiteit is wel leuk, maar niet altijd even handig. Emoticon:

Mijn dank!

Ho Lee Fuk

Keduadam
User
User icon of Keduadam
spacer line

Lullig deze toestand Yeroen! Duka cita enz.. Emoticon: Blush
Het enige voordeel, ja NU ga je t voortaan echt opslaan!
Heb ik ook eens gehad, jaar geleden... schrale troost Emoticon: Blush

In 2,5 jaar tijd hier (in Maluku twee, Bandung een keer) drie keer mijn HP laten stelen... hm... ik moest er drie keer over doen om dit NOOIT meer te laten gebeuren... (hoop ik). Net in één van mijn schuldige broekzakken een stuk klitteband laten naaien door de tukan penjahit. Voor Rp. 20.000: hij weer blij, ik weer blij (om zoiets te voorkomen).

Had altijd een goeiekope HP (Nokia) gekocht, maar nu dacht ik; eindelijk een (oude) iPhone4 (alleen om te bellen en sms-en!!), zodat ik alle adressen en nummers (300 of zo, in div. landen) in een keer kan synchroniseren - vanuit mijn iPad En iBook!
Hè zucht, DRIE versies nu van al mijn gegevens; kan nooit meer fout gaan!

Your attitude determines your altitude

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Yeps, maar dit is een goede les voor me. Alles dus weer netjes noteren en back-uppen.

Ho Lee Fuk

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Yerun een vraagje, je heb toch die sim card waar je alles op kan zetten.
Maar tevens ook je vast geheugen op je telefoon.
Ik heb nu een 'smartphone, waar ik een adopter geheugen card in heb zitten en er kan twee sim card in geplaatst worden, daarbij de 'smartphone heeft ook een eigen opslag.
Dus verschillende manieren om alles op te slaan en je bent toch alles kwijt geraakt ?
Wat voor toestel heb je ?????

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,686,044 topic views - 237,917 posts - 13,715 topics - 29,375 members - last post @ 29-03-2020 20:35 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,598,419 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com