indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (1 reaction)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

De Rijks Voorlichtings Dienst maakte bekend dat Prins Friso komende vrijdag, de 16e augustus 2013 in besloten kring zal worden begraven.

Mijn medeleven gaat uit naar de familie.

It's only kinky the first time.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Hij ruste in vrede................

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Goed dat het topic "er komt er weer eentje bij in Delft ""gesloten is.

Goede beslissing Oyibo.

Ook mijn medeleven gaat uit naar de familie en dat heeft niets te maken met of het nou koninklijk is of niet.

Mabel en de kinderen, ook prinses Beatrix en de broers + familie veel sterkte gewenst in de komende tijd. Er is een einde gekomen aan een lange tijd van hoop, nu moet het nog verwerkt worden.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

leomanado
User
spacer line

Mijn dank is groot Oyibo......je zoon, man en vader van 2 mooie kinderen verliezen is al zwaar genoeg. Daar hoort een "gepast" topic bij.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik denk er net zo over.
Uiteindelijk komen en gaan we allemaal op dezelfde manier.

Anderhalf jaar lang tussen vrees en hoop te moeten leven is verschrikkelijk.

Van mij een selamat jalan en rust en sterkte voor de familie.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Pamelabak
User
spacer line

Oyibo,

Dank dat je "er komt er weer eentje bij in Delft "" gesloten hebt.

Mijn medeleven gaat uit naar de nabestaanden en vooral zijn gezin.

elsbeth
User
spacer line

Oyibo, ook van mij een bedankje dat je het topic met misselijk makende titel en dito commentaar gesloten hebt. Goed werk!

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Hoorde op de radio van de voorbereiding in LageVuursche...hoop dat de media wat afstandelijker is als begin deze week,denk dat het passender is deze uitvaart rustig te benaderen gezien de wens van Friso niet al te zeer in de belangstelling te staan,ik respecteer dat wel in hem,hij was nooit op de voorgrond maar redde zichzelf goed,tragisch dat ie zo geeindigd is...te jong natuurlijk,ook triest voor de directe familie,het zijn ook maar mensen toch? Emoticon:

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

59,760,066 topic views - 227,359 posts - 13,611 topics - 18,997 members - last post @ 22-07-2018 20:57 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

102,975,547 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com