indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Website & forum informatie > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Ik had net een berichtje geplaatst in "Houd het dan nooit op". En vlak daarna krijg ik 2 meldingen dat er nieuwe reacties zijn geplaatst.

Doch ik zie ze niet.

Betekent het dan dat er een error is?

Of kan het systeem in de toekomst kijken en laat mij alvast weten dat er t.z.t. 2 nieuwe berichten zullen worden geplaatst? Emoticon: Yes!

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Klopt, voor wat betreft de toekomst kijken.

Nu weer even serieus, er is een storing geweest, zal Jeroen vragen een duik te nemen Emoticon: Smile
In het probleem dan Emoticon: Wink

It's only kinky the first time.

kritje
User
spacer line

oyibo. ik ben vandaag nieuw op deze site en nog niet zo ingeburgerd. ik zoek meldingen over vrijwilligerswerk in kindertehuizen. degene die ik tot nu toe op sites heb bezocht, vragen allemaal honderden euro's om überhaupt maar te mogen komen helpen. Dat vind ik een beetje belachelijk. de meeste vrijwilligers nemen nl. ook nog eens sponsorgelden mee. natuurlijk moet je kost en inwoning betalen, maar dat hoeft naar mijn idee geen 300 euro per week te kosten toch. wie heeft ervaring met vrijwilligerswerk zonder daarvoor eerst te moeten betalen.

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Kritje je wilt vrijwilligerswerk doen tijdens je verblijf in Indonesie ??
Let dan op want een toerist mag niet werken in Indonesie ook geen vrijwilligerswerk

Op die basis krijg je niet gemakkelijk een visum (of mocht je er al een hebben wordt die ingetrokken en dan krijg je een stempeltje in je paspoort en mag je naar huis)

In Indonesie mag een toerist niksen,consumeren en doneren maar niks doen
wat op werken lijkt of het kost je geld en/of je krijgt gratis heel veel problemen
op je bord geserveerd.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Nog los van een visum, ik weet weinig van vrijwilligerswerk.

www.suvono.nl

of

http://www.suvono.nl/suvono/SUV/wie_zijn_wij.php

Wellicht dat zij, of andere forummers je verder kunnen helpen.

It's only kinky the first time.

Keduadam
User
User icon of Keduadam
spacer line

Ik doe alleen maar 'vrijwilligerswerk' in Indon.
Heb wel een stichting (soms krijg ik giften daarop) maar werk heel individueel.
Onopvallend. Ondergronds eigenlijk. Gebruik mijn spaarcentjes (op) hier.
Maar idd, mij is gevraagd om Engelse les (vrijwillig) te geven op een school; nee dus; risico daarin is weer te groot ; ) om mijn visum kwijt te taken bijv.

Your attitude determines your altitude

wereldreis
User
spacer line

Kritje,

Hoe lang ga je in Indonesie verblijven?
Waar wil je vrijwilligerswerk gaan doen en wat wil je gaan doen?

made.
User
spacer line

Wij hebben nog mogelijkheden voor sept-jan.
neem even contact op via infoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.soulsurfprojectbali.com

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Albert; ik denk dat dat komt doordat je het volgen niet vanaf het begin hebt gedaan (wat niet vreemd is). Volgens mij worden alle eerdere berichten dan ook aangemerkt als nieuw, en krijg je dus hiervan een bevestiging vanuit het systeem.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,323,535 topic views - 223,753 posts - 13,516 topics - 16,725 members - last post @ 19-11-2017 18:57 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,308,937 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com