indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > In het nieuws > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Een paar jaar geleden was het ook raak in Ambon Stad toen ik er was. Het resultaat van 'de moderne tijd' . Natuur is niet meer belangrijk en waar asfalt is kan het water niet weg. Het zal dus wel vaker voorkomen.

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Ik denk ook even aan Grieks1 nu die zit daar nu ook dacht ik.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 30-07-2013 15:26 dangdude03 wrote:
Een paar jaar geleden was het ook raak in Ambon Stad toen ik er was.
Niet alleen in Ambon stad Jan. Ook aan de andere kant van het eiland op Leihitu aardverschuivingen/modderstromen door de hevige regenval een paar maanden voordat ik er was.
Het begint, helaas een beetje standaard te worden.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

spacer line

Verleden jaar gezien wat het noodweer had aangericht en nu weer slachtoffers,dorpen ondergelopen en bruggen kapot geslagen door het water,verschrikkelijk.....

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,842,965 topic views - 236,141 posts - 13,703 topics - 27,448 members - last post @ 23-01-2020 03:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,591,897 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com