indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Als ik maar kan landen dat is voor mij het belangrijkste.
Dat er weer omleidingen komen of tijdelijke sluitingen van de luchthaven
dat hoeft niet meer, maar ja het is voor de veiligheid wordt er dan gezegd

Het zal wel weer meevallen, maar nog even dan kan ik de verslaggever
ter plaatse spelen

http://www.indoweb.nl/omwonend(...)-op-de-vlucht-88319/

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

jupje
User
User icon of jupje
spacer line

De Merapi is zowat de actiefste vulkaan ter wereld, en gemiddeld om de 2 jaar komt het tot een fikse uitbarsting. Dat de laatste al meer dan 3 jaar geleden was, geeft aan, dat het weer tijd wordt. De rommel van vorige keer is nog niet eens opgeruimd, en o.a. nog te "bewonderen" als je van Yogja richting Borobudur rijdt. Één flinke eruptie, mét de benodigde as en gas erbij, én de wind pal uit het noorden, en heel Yokjakarta is het Pompei van Azië. L'histoire ce répète? Moet er niet aan denken.

SOLO MAN FOREVER

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

En wordt gevreesd om zijn dodelijke pyroclastische stromen.

Hier een paar web cams. http://webcams.volcanodiscovery.com/Merapi

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Ik ook niet Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.jupje ik ben liever binnen voordat het as en gas gespuuw
begint want al die omvliegroutes dat zie ik niet zitten
Wanneer het bij een flinke knal blijft zonder slachtoffers en al te veel schade
dan gaat het leven weer normaal door al die andere scenario's daar denk ik
liever niet aan. Ik zit er zelf zo'n 100 km vanaf.
Ik pas me even aan ..... kop in het zand steken en we zien wel.

PS vergeet niet om je afspraak voor je visum tijdig te maken Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.jupje Emoticon: Wink

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Mattheus
User
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Albert: prachtige foto en interessante link. Dank!

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Men raakt eraan gewend: vulkaanuitbarstingen, aardbevingen.....alleen tsunami ontbreekt nog in Yogya, maar daarvoor ligt de stad net te ver van de kust (de kustdorpen zouden wel kunnen worden geraakt door een tsunami). Het went. Ik vond begin van de week al zo veel stof op mijn auto. Bleek later dus van tante Merapi te zijn. Tja dat krijg je als er geen charismatische juru kunci meer is om deze "dame" in toom te houden.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Fris me eens een beetje op YB Emoticon: Blush
Die charismatische man die volgens de bevolking rond de Merapi alles wist van zijn tante, is toch ook door zijn tante verzwolgen?
Of laat mijn geheugen mij in de steek Emoticon: Blush

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Juist ja.....mr. Marijam van de Kuku Bima reclame......de sterke man. Tja tante zwelgt haar eigen kinderen op (kannibalistisch trekje?).

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,908,676 topic views - 222,112 posts - 13,484 topics - 16,231 members - last post @ 20-09-2017 07:27 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

89,946,701 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com