indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

IndonesiŽr verbreekt GuinnessWorld Record langstedrum-marathon

Kunto Hartono uit Banyuwangi, Oost-Java, is er in geslaagd het Guinness World Record langste drum-marathon te verbreken. Zijn drumsessie duurde maar liefst 122 uur en 25 minuten of ruim 5 dagen! Het oude record dateert uit 2009 en staat op naam van Rush Prager. De drumsessie van de Amerikaan duurde 'slechts' 120 uur.
Tijdens de drum-marathon maakte Kunto (1977) iedere 8 uur een onderbreking van 15 minuten om iets te eten en naar het toilet te gaan.

Hoe heeft hij het zo lang kunnen volhouden, zul je je misschien afvragen. 'Door te spelen en te zingen', aldus Kunto tijdens een persconferentie in Jakarta. 'Na afloop van de marathon, moest ik wel worden opgenomen in het ziekenhuis om aan te sterken.'

De drumsessie vond 27 december 2011 plaats in Malang, Oost-Java, en duurde tot en met 1 januari 2012. Gedurende die 5 dagen, legde Kunto zijn marathon-optreden vast en stuurde de opnames vervolgens naar het hoofdkantoor van Guinness World Records in Londen.

Dat hij behalve "aan sterken" nog zijn polsen kan bewegen, 8 uur lang en dan 15 minuten pauze.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

elsbeth
User
spacer line

Geef mij maar het GuinnessWorld Record Paalzitten.

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Ik moet er niet aan denken om daar 5 dagen lang naar te luisteren. Emoticon: Stupid

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Hij heeft iets bereikt dus hij telt nu mee in Indonesie
maar ik zou hem niet als buurman willen hebben
wanneer hij ook thuis oefent Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

elsbeth
User
spacer line

Dat bedoel ik: dan toch maar beter iets van de voorbereiding van het paalzitten meepikken.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Als je heel lang naar gaat kijken krijg je een stijve nek van......... Emoticon: Shiny Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Hoe kun je daar als aap geen pijn in je reet van krijgen na meer als 5 dagen Emoticon: Cooool

Where there is a will there will be relatives.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Deze heeft te lang gezeten............. Emoticon: Party!

elsbeth
User
spacer line

Man, man, hoe verzin je het nou weer met die plaatjes.
Een man zonder (mijn) humor zou toch niks voor mij zijn. Wat dat betreft mag je wel eens langs komen, maar dan moet je wel die reep chocola meenemen waar je het laatst over had.
Nu we het toch over apen hebben, ik heb gisteravond een schitterende lezing gehad van Frans de Waal, wereldberoemd primatoloog (apoloog). Mijn man had gezien dat hij hier in de buurt een lezing gaf met als onderwerp "empathie en rechtvaardigheidsgevoel bij de bonobo". We denken altijd dat dit waarden zijn die alleen bij de mens ontwikkeld zijn, onder invloed van o.a. religie, maar zijn lezing, met mooie filmpjes, gaf aan dat dit ook bij deze apen aanwezig is. We zijn er met het hele gezin heen geweest, echt interessant om zo'n man nou eens live te zien/horen.

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Deze waarden zijn niet bij alle mensen ontwikkeld Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.elsbeth dat is echt persoonsafhankelijk,
ik denk dat men dat niet zo per groep kan zeggen.
Bijvoorbeeld:

Ik denk dat de bonobo's meer empathie en rechtvaardigheidsgevoel hebben als
de menselijke aapjes in de 2e kamer Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Maar we gaan off-topic Emoticon: Worship Emoticon: Worship
Maar wellicht dat Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Zieleffe nog een plaatje heeft van de 4 aapjes
zoals die vaak als souvenier worden verkocht.

(dus niet deze: http://waslijn.com/2012/01/08/mee-op-de-brommer/ )

elsbeth
User
spacer line

haha, nee natuurlijk is dat ook niet bij ieder mens ontwikkeld, althans niet even sterk.
Off topic inderdaad, ik waande me in het andere topic.
Terug naar de drummer: knettergek wat mij betreft.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Bedoelde Sabar2 deze drie Horen Zien Zwijgen. ...... Emoticon: Wink

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Ik bedoel de versie met de 4 aapjes

Horen,zien,zwijgen en de deugd

Bekijk het maar eens met het vergrootglas

http://www.chinese-winkel.nl/w(...)ontents/nl/d110.html

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 30-06-2013 16:47 Albert wrote:
Ik moet er niet aan denken om daar 5 dagen lang naar te luisteren. Emoticon: Stupid

Het was in Malang, nu begrijp ik waarom Jan Simpati naar Bangkok is gevlucht Emoticon: Laugh out loud

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Hahahaha, Om Ziel, zoals gewoonlijk hoef ik hem alleen maar voor te geven.
Emoticon: Laugh out loud

Geweldig gevonden ! Op naar de volgende whahahaha.

Where there is a will there will be relatives.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

70,512,236 topic views - 231,644 posts - 13,667 topics - 21,296 members - last post @ 19-04-2019 11:01 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

116,783,915 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com