indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Patchoela
User
spacer line

Dag lieve mensen,

Ik en mijn vriendin hebben nu mede dankzij jullie onze reis bijna volledig kunnen plannen. Ik zou graag nog enkele tips van jullie willen gebruiken.
Wij gaan een 10-tal dagen rondtrekken in Bali (6weken IndonesiŽ in het totaal). Volgende plaatsen liggen op onze route: Tanah lot, Kuta, Ubud, Penelokan, Lovina, Air Sanih, Candidosa.

We zijn jonge 20-ers die avontuurlijk zijn ingesteld, houden van de natuur en de mensheid.

Hebben jullie misschien enige ideetjes wat we op de plaatsen zeker moeten zien, horen, ruiken,
proeven?

Alvast bedankt!

Vriendelijke groeten

spacer line  

Wanneer ga je en ben je op bali?

Patchoela
User
spacer line

Tanah lot, Kuta, Ubud, Penelokan, Lovina, Air Sanih, Candidosa

LotteM
User
spacer line

Vergeet uluwatu niet! Niet alleen de tempel maar vooral de "surfers spot". Het heet geloof ik Uluwatu beach. Een grote clif waar je een flink stuk moet "klauteren" wil je mooie dingen zien (echt super!). De surfers gaan vanaf daar de zee op en de golven zijn gigantisch! Je kan er leuk (maar duur) wat drinken met uitzicht op de surfers.

balidave
User
spacer line

nusa dua batcave mothertemple

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

88,925,297 topic views - 240,839 posts - 13,736 topics - 34,487 members - last post @ 26-02-2021 17:04 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

144,871,369 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com