indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
spacer line  

Opvallende tegenstrijdigheid;

In Nederland wordt je als school onderzocht door zowel de Onderwijs-inspectie als het Openbaar Ministerie (strafrechtelijk) als er een 100% slagingspercentage bij het landelijke eindexamen behaald wordt. Het is een wet van Meden en Perzen dat er dan iets niet in de haak is c.q. gefraudeerd is.

In Indonesie scoort (bijna) iedere school 100% bij het landelijk examen en worden er geen onderzoeken ingesteld. Maar, als je een vers afgestudeerde scholier een vraag stelt over een onderwerp waarvoor hij / zij geacht wordt zojuist eindexamen gedaan te hebben en geslaagd te zijn, blijven zij in 9 van de 10 gevallen het goede antwoord schuldig.

If you have nothing to loose, you can risk everything

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Da's waarschijnlijk net die ene vraag die ze niet wisten tijdens het examen Emoticon: Laugh out loud

probeer eens een andere vraag Emoticon: Wink Emoticon: Wink

Het ligt er ook aan welke 10 je selecteert.
Ik heb in Indonesie nu twee net afgestudeerden in huis zitten.
Mijn zoon (met de hakken over de sloot)
Mijn dochter (2de beste van de school)
Ik denk dat die wel wat weet te vertellen.

Zo negatief is het onderwijs(nivo) niet overal in Indonesie
Ik denk dat men in Nederland daar bij sommigen scholen
nog een voorbeeld aan kan nemen.
(in Indonesie geldt op middelbaar,hoger onderwijs geen zesjes-cultuur)

Sterker nog .. op bepaalde scholen word je niet toegelaten
wanneer je niet minstens een bepaalde score hebt behaald in je vooropleiding.

Vwb het hoge slagingspercentage in Indonesie.
Veel "zwakkeren" krijgen in de laatste twee jaar intensief bijles.
1 uur eerder en 1 uur langer op school blijven (6 dagen in de week)
de examentrainingen in Indonesie zijn ook iets beter geregeld als in Nederland
Wat wel lang duurt is de uitreiking van de certificaten
maar da's mijn ervaring in Solo wellicht is dat elders anders.

Los daarvan in Nederland zijn er ook veel afgestudeerde "slimmeriken" Emoticon: Yes!

Maar wellicht heb ik ook een iets vertekend beeld omdat er wat onderwijspersoneel
in mijn "familie" zit, maar dat geeft mij ook weer wel een goede inkijk.
Uiteraard is niet iedere school hetzelfde.
Je hebt "regeringsscholen" "kerkscholen" en particuliere scholen en het verschil in kwaliteit daar is overduidelijk.
Maar er zijn ook verschillen in onderwijzers. Net zoals in studenten.
Ik zou het onderwijs in Indonesie niet zo negatief veralgemeniseren
Wat ik in de directe omgeving meemaak da's kwalitatief van een hoog nivo.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

elsbeth
User
spacer line

Mooi dat jullie even een topic voor mij geopend hebben Emoticon: Smile .
Kan ik jullie vertellen dat wij hier gisteren feest hadden, omdat mijn zoon geslaagd is voor zijn VWO. 2 jaar geleden Havo-diploma, daarna nog 2 jaar door gedieseld.
We zijn trots op hem.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Van harte gefeliciteerd Elsbeth, de trip met pa naar Turkije was dus dik verdiend Emoticon: Yes!

Luo Ni
User
User icon of Luo Ni
spacer line

Sabar 2 Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Elsbeth... ni hao.
Bij deze gefeliciteerd met het behaalde resultaat van de kids.. Emoticon: Shiny

In China is het een totaal ander beeld, en word er elke dag naar school gegaan van vroeg in de morgen tot laat in de avond .
De leerstof is ook niet mis , en de kids staan vaak onder een enorme druk van het moeten presteren .
Vaak gebeurd het dat er bijlessen gegeven worden late at night en op zaterdag en zondagen,
Mijn ega [ English teacher] moet alle zeilen bijzetten om samen nog een beetje een prive leven te mogen hebben, gezien de enorme vraag naar extra lessen .
Deze vraag komt n.l. niet van de kids maar van de ouders en familie van deze kinderen Emoticon: Frustrated
Helaas ziet men niet vaak spelende kinderen,omdat de studiedruk te hoog is.
Emoticon: Stupid
Permisi / Zaijian

Luo Ni Emoticon: Worship

Zhuīsuí nǐ de mèngxiǎng ...... Follow Your Dreams

spacer line  

On 13-06-2013 19:32 sabar2 wrote:
Da's waarschijnlijk net die ene vraag die ze niet wisten tijdens het examen Emoticon: Laugh out loud

probeer eens een andere vraag Emoticon: Wink Emoticon: Wink

Het ligt er ook aan welke 10 je selecteert.
Ik heb in Indonesie nu twee net afgestudeerden in huis zitten.
Mijn zoon (met de hakken over de sloot)
Mijn dochter (2de beste van de school)
Ik denk dat die wel wat weet te vertellen.

Zo negatief is het onderwijs(nivo) niet overal in Indonesie
Ik denk dat men in Nederland daar bij sommigen scholen
nog een voorbeeld aan kan nemen.
(in Indonesie geldt op middelbaar,hoger onderwijs geen zesjes-cultuur)

Sterker nog .. op bepaalde scholen word je niet toegelaten
wanneer je niet minstens een bepaalde score hebt behaald in je vooropleiding.

Vwb het hoge slagingspercentage in Indonesie.
Veel "zwakkeren" krijgen in de laatste twee jaar intensief bijles.
1 uur eerder en 1 uur langer op school blijven (6 dagen in de week)
de examentrainingen in Indonesie zijn ook iets beter geregeld als in Nederland
Wat wel lang duurt is de uitreiking van de certificaten
maar da's mijn ervaring in Solo wellicht is dat elders anders.

Los daarvan in Nederland zijn er ook veel afgestudeerde "slimmeriken" Emoticon: Yes!

Maar wellicht heb ik ook een iets vertekend beeld omdat er wat onderwijspersoneel
in mijn "familie" zit, maar dat geeft mij ook weer wel een goede inkijk.
Uiteraard is niet iedere school hetzelfde.
Je hebt "regeringsscholen" "kerkscholen" en particuliere scholen en het verschil in kwaliteit daar is overduidelijk.
Maar er zijn ook verschillen in onderwijzers. Net zoals in studenten.
Ik zou het onderwijs in Indonesie niet zo negatief veralgemeniseren
Wat ik in de directe omgeving meemaak da's kwalitatief van een hoog nivo.

Zo, "vloeken in de kerk ? " Emoticon: Wink

bisa dicek of makemyday .

elsbeth
User
spacer line

Op 14-06-2013 07:05 schreef Malam:
Van harte gefeliciteerd Elsbeth, de trip met pa naar Turkije was dus dik verdiend Emoticon: Yes!

Dank je Malam.
Ja zeker was die trip naar Turkije met pa welverdiend. Maar dat was hij ook als hij niet geslaagd was. Hij heeft echt zijn best gedaan en zich over zijn motivatieprobleem van begin dit jaar heen gezet. Hij had zijn Havo al op zak, daar had hij ook al van alles mee kunnen doen.
Het wordt nu technische bedrijfskunde in Eindhoven, dat gaat nog een heeeeele zware dobber worden. En voor mij ook, want waarschijnlijk gaat hij in september het huis uit.
Eerlijk gezegd lijkt me dat verschrikkelijk moeilijk (voor mij dan, hij is er zelf echt aan toe).
Maar dat hoort erbij, je moet afstand nemen. Dan maar hopen dat hij af en toe zijn wasje bij mams komt brengen...

Pamelabak
User
spacer line

Elsbeth,

Van harte gefeliciteerd met je zoon. Je mag zeker apetrots op hem zijn.

Groet,

Pam

pierre
User
spacer line

Gisteravond kreeg ik ook het verlossende telefoontje van mijn jongste zoon.
Ook hij is geslaagt.
Voor hem en zijn mede klasgenoten was het extra behoorlijk spannend ,aangezien er geruchten gingen dat de gestolen examen vragen ook op zijn school zou zijn verkocht, (wellicht is dit ook gebeurt, maar niet bewezen) maar het had gelukkig geen gevolgen voor zijn school.
Mijn zoon ging op school in Gouda, we weten inmiddels allemaal wel welke doelgroep aan nieuwe Nederlanders daar de dienst uitmaken.
Of de geruchten van de doorverkochte examens op waarheid berusten? we zullen het waarschijnlijk nooit te weten komen, Maar volgens mijn zoon zijn bepaalde geslaagde leerlingen een verrassing, maar tja voor hetzelfde geld zijn ze wel legaal geslaagd, we zullen het waarschijnlijk nooit te weten komen, maar ach de leerlingen hebben zichzelf hiermee.

In ieder geval is mijn zoon heel blij dat hij is geslaagt en hij is al aangenomen op zijn nieuwe school, hij wil verder in de technisch ( IT) grafische opleiding.

elsbeth
User
spacer line

Mooi Pierre, gefeliciteerd met je zoon!
Je weet het nooit met de eindexamens. Het Centraal Schriftelijk is de helft van je eindcijfer. Dat betekent, hoe slecht je er ook voor staat, toch wel veel kansen.
Ik ken aardig wat mensen die er belabberd voor stonden, maar aan het eind toch schrikken en gaan leren. Andersom kan dus ook.

Luo Ni
User
User icon of Luo Ni
spacer line

Ik hoop van harte dat deze kinderen ook zullen slagen Emoticon: Cry

Telegraaf van 15-06

AMSTERDAM - En op de drie kinderen leeft in armoede in Zuidoost en daar merkt boer Thijs van de kinderboerderij Gliphoeve alles van. Hij weet dat kinderen s morgens en tussen de middag vaak geen eten krijgen en daarom eten ze vaak eten op dat eigenlijk voor de dieren bedoeld is .

De kinderboerderij is iedere dag open tot 17:00 uur en vooral in de vakanties zijn er opvallend veel kinderen te vinden, meldt SP. De kinderboerderij krijgt vaak overgebleven brood van de tegenover gelegen voedselbank van Regina Mack-Nack. Dat brood wordt vaak door kinderen opgegeten of meegenomen naar hun huis . De dieren komen overigens niets tekort.

Boer Floor, de oprichter van kinderboerderij Gliphoeve, nodigde tussen de middag altijd kinderen uit om bij hem te komen eten en dat werden steeds er meer. Boer Thijs en boerin Birgit willen deze traditie van hun voorganger misschien weer oppakken.

Het schaamrood stijgt mij naar mijn grijze kaken Emoticon: Angry Als je de heren in den Haag gaat kennen .......dan ga je werkelijk van de dieren houden Emoticon: Sadley

Luo NI Emoticon: Nooo

pierre
User
spacer line

Op 15-06-2013 10:13 schreef Luo Ni:

Telegraaf van 15-06

AMSTERDAM - En op de drie kinderen leeft in armoede in Zuidoost en daar merkt boer Thijs van de kinderboerderij Gliphoeve alles van. Hij weet dat kinderen s morgens en tussen de middag vaak geen eten krijgen en daarom eten ze vaak eten op dat eigenlijk voor de dieren bedoeld is .

De kinderboerderij is iedere dag open tot 17:00 uur en vooral in de vakanties zijn er opvallend veel kinderen te vinden, meldt SP. De kinderboerderij krijgt vaak overgebleven brood van de tegenover gelegen voedselbank van Regina Mack-Nack. Dat brood wordt vaak door kinderen opgegeten of meegenomen naar hun huis . De dieren komen overigens niets tekort.

Boer Floor, de oprichter van kinderboerderij Gliphoeve, nodigde tussen de middag altijd kinderen uit om bij hem te komen eten en dat werden steeds er meer. Boer Thijs en boerin Birgit willen deze traditie van hun voorganger misschien weer oppakken.

Het schaamrood stijgt mij naar mijn grijze kaken Emoticon: Angry Als je de heren in den Haag gaat kennen .......dan ga je werkelijk van de dieren houden Emoticon: Sadley

Ik heb dit inderdaad ook gelezen, het is schandalig dat dit nog kan gebeuren in Nederland en als je dan vanmorgen de krant leest en daarin wordt vermeld dat de topinkomens weer zijn gestegen dan ga je je toch dingen afvragen. ( tevens blijken de CEO's in Italie ook aburt veel te verdienen.
Daarbij onze Marcos Ruttos heeft tijdens een intervieuw met kinderen zelf toegegeven dat hij geen last heeft van de bezuinigingen omdat hij riant verdient ( waren zijn eigen woorden) schandalig schandalig schandalig.

Luo Ni
User
User icon of Luo Ni
spacer line

Pierre ni hao .Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.

Dit bericht van hongerende Ned, kids .... durf ik niet te vertalen hier .

Ook hier zijn er omstandigheden , maar eten is er altijd al was het ten tijde van Mao che Dong wel eens anders. Emoticon: Blush

Hier word ik emotioneel van ,en moet mij op de lippen bijten om geen uitspraken te doen die mij mogelijk later eventueel op Schiphol bij een bezoek aan dat eens zo mooie Nederland, in de problemen kunnen brengen Emoticon: Angry

Machteloosheid en verbijstering met het bericht dat de ,,high level,, ook nog de a.sociale moed heeft om te melden dat er een leuke selarisverhoging heeft plaatsgevonden .
Ik had mij voorgenomen om later na mijn crematie mijn as ter beschikking te stellen voor de gladheidsbestrijding in Holland ...maar zelfs daar kom ik nu op terug.

Moraal ; Ze gaan letterlijk over lijken daar in den Haag Emoticon: Angry

Groet
Luo Ni / Dashiqiao. Emoticon: So funny

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

On 15-06-2013 11:36 Luo Ni wrote:
Dit bericht van hongerende Ned, kids ....

Het gaat nog goed in Nederland vlgs "de meerderheid"
en die kunnen zelfs nu ze dit lezen nog zeggen.
Ich habe es nicht gewusst (of gewoon dat heb ik nooit willen weten)

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 14-06-2013 08:44 Surya Atmadja wrote:

[quote removed]

Wat bedoel je enge Javaan?
Verklaar je nader Emoticon: Angry
Of wil je weer de knuppel in het hoenderhok gooien en straks weer de zielige meneer uit hangen.
Vertel,. vertel het gaat hier namelijk over school en niet over kerken, alhoewel ik precies weet wat je wil zeggen.
Verklaar je nader als je de moed hebt.

zieleffe
User
spacer line

Elsbeth en de anderen die een kind hebben die diploma hebben mogen ontvangen, door hard te werken en serieus veel gestudeerd hebben het volgende .
Allemaal gefeliciteerd dat op de eerste plaats, maar gecondoleerd want er is geen werk meer voor hen.
Ik geef je het te doen, het is veel erger dan wat wij meegemaakt hebben, in die tijd dat we van de lagere school afkwamen, we waren veel gelukkiger dan de huidige jongeren.
Ondanks dat we geen diploma hadden, moesten we wel hard werken.
Maar er was werk en wat nu, met diegene die nu uit gestudeerd zijn.
Ik heb met ze te doen, in een samenleving die nu heerst in een tijd, waar de mens niet meer centraal staat, maar het geld, de EURO Emoticon: Devil Emoticon: Confused
Ik begrijp dat ze nu op Pink POP te keer gaan om al die ellende te mogen verdringen......... Emoticon: Frustrated

Zag vanmiddag op Journaal dat er veel zelf doding plaats vind in India bij het geen goede uitslagen...... Emoticon: Blush Emoticon: Cry .

Op 15-06-2013 11:36 schreef Luo Ni:
Pierre ni hao .Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.

Dit bericht van hongerende Ned, kids .... durf ik niet te vertalen hier .

Ook hier zijn er omstandigheden , maar eten is er altijd al was het ten tijde van Mao che Dong wel eens anders. Emoticon: Blush

Hier word ik emotioneel van ,en moet mij op de lippen bijten om geen uitspraken te doen die mij mogelijk later eventueel op Schiphol bij een bezoek aan dat eens zo mooie Nederland, in de problemen kunnen brengen Emoticon: Angry

Machteloosheid en verbijstering met het bericht dat de ,,high level,, ook nog de a.sociale moed heeft om te melden dat er een leuke selarisverhoging heeft plaatsgevonden .
Ik had mij voorgenomen om later na mijn crematie mijn as ter beschikking te stellen voor de gladheidsbestrijding in Holland ...maar zelfs daar kom ik nu op terug.

Groet
Luo Ni / Dashiqiao. Emoticon: Smile

Niao; Luo je kan beter je emoties bewaren, (begrijpen) doe ik het wel, want; het geen hier gebeurd, gebeurd het ook elders in de wereld op een manier die wij niet kennen.
We weten dat het er is, nu we het dichter bij huis het gaan mee voelen.
Allemaal te danken aan die patat generatie, die thuis alles mochten en nu in die macht van fatsoenlijk die nog niet door hebben, wat er precies aan de hand is.
Ik wil de PPV niet napraten, maar je ziet hoe wij hier in Nederland terecht zijn gekomen waar velen voor gewaarschuwd hebben, die mensen uit het rif gebergte hebben geen schaamte gevoel en is totaal niet betrokken met de Nederlandse mentaliteit en samenleving.
Of heb ik weer iets te veel geschreven, of heb ik weer gediscrimineerd of generaliseer ik het weer.
Dit is allemaal het gevolg van de mensen niet te verplichten, aan te passen of op te rotten betere woorden heb ik er niet voor......... Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Hier zwaaien ze naar de Nederlanders je word gewoon uit gelachen door hen, waar je zelf bij staat.. Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Luo Ni
User
User icon of Luo Ni
spacer line

Zielff Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Emoticon: ni hao

Fijn dat je mij een goede raad gaf....je hebt gelijk ..volkomen gelijk. Emoticon: Blush

Maar het gevoel van machteloosheid is enorm, het zijn kinderen die afhankelijk zijn van ons ouderen.
Straks zijn wij afhankelijk van deze kinderen , en gezien onze vergevorderde leeftijd moeten wij daar toch rekening mee gaan houden .

Een leuke opsteker is het Chinese karakter dat je plaatste ,, qian,, ofwel money Emoticon: Yes!

Laten we de eer aan onzelf houden ondanks dat de talloze speldenprikken die den Haag uitgedeeld heeft, nu toch als een messteek word aangevoeld. Emoticon: Stupid
Hou je haaks amigo Emoticon:
permisi / zaijian
Luo Ni

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Gefeliciteerd Elsbeth, eigenlijk het hle gezin.....

Heerlijk om even met zijn vader lle lasten van zijn schouders af te schuiven....hopelijk

dat ze naar hun zin hebben. En daarna richting China?? Emoticon: Party! Emoticon: Party!

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 15-06-2013 10:13 Luo Ni wrote:

Telegraaf van 15-06

Het ligt toch wel een stuk genuanceerder als ik dit lees en hoor. Maar ja, ik wil altijd eerst zo volledig mogelijk genformeerd worden voordat ik een conclusie trek.

http://www.at5.nl/artikelen/10(...)j-hebben-geen-honger

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

De "hongerige kinderen" in Zuid-Oost da's dan wellicht een mediahype
Maar de vele mensen die inmiddels aan de voedselbank zitten zijn dat niet
en daar zitten ook vele kinderen bij. NB zelfs babies.

Dus in die zin blijft de "wansmaak" van dit beleid overeind en die voedselbank
-behoefte blijft alleen nog maar groeien.

http://www.nu.nl/geldzaken/349(...)-blijft-groeien.html

Maar dit kunnen we wel oplossen als we "babies-maken" inkomensafhankelijk maken

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 15-06-2013 12:25 zieleffe wrote:
Of heb ik weer iets te veel geschreven, of heb ik weer gediscrimineerd of generaliseer ik het weer.

Heb je toevallig nog dat artikel dat betrekking heeft op deze foto waarin allochtone meisjes al zwaaiend Nederlanders uitlachen? Zal wel niet. Je hebt die tekst gewoon zelf onder die foto geplaatst. Mijn reactie op jouw bovenstaande kreten is dan ook: "Je hebt inderdaad weer iets te veel geschreven, je hebt weer gediscrimineerd en ook gegeneraliseerd." Maar ik had ook niets anders verwacht. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 16-06-2013 02:56 sabar2 wrote:
De "hongerige kinderen" in Zuid-Oost da's dan wellicht een mediahype
Maar de vele mensen die inmiddels aan de voedselbank zitten zijn dat niet
en daar zitten ook vele kinderen bij. NB zelfs babies.

Het onderwerp waar men zich hier nu druk over maakte ging over hongerige kinderen en daar reageerde ik op.

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 14-06-2013 08:44 Surya Atmadja wrote:

[quote removed]

Ik snap het Surya. Zo moeilijk is die link met het verhaal van sabar2 toch niet te leggen?

zieleffe
User
spacer line

Sapolidi waar ik die foto vandaan heb, kan uit verschillende kranten berichten zijn.
Ik heb er naar gezocht, maar kan het niet meer terug vinden.
Maar lees deze Google linken, dan zie je hoeveel er over geschreven word.
http://www.google.nl/search?q=(...).nl%20Ibn%20Ghaldoun
Dat is heel wat anders dan berichten van die Amsterdammer....... Emoticon: Confused Emoticon:

http://www.managementsite.nl/3(...)-bayern-munchen.html
Het grote probleem in dit land, en van sommige politici in het bijzonder, is de bijna heilige drang tot nivelleren. Uitblinkers worden eerder gedoogd dan hoog gewaardeerd. We hechten meer waarde aan consensus en collectief, dan aan creatie en competitie. Dat leidt tot een samenleving met veiligheid voor de middelmaat, maar waar de stimulans voor de top steeds meer ontbreekt. Sterker nog: wanneer je met hard werken en veel doorzettingsvermogen eindelijk de top bereikt, dan zijn je schouders blijkbaar zo sterk, dat anderen daarvan automatisch mee mogen profiteren. Deze gedachtekronkel leidt ertoe dat de stimulans om je talenten in de wereld te zetten en ook de financile vruchten van je eigen arbeid te kunnen plukken, steeds meer verloren gaat.

Hufters of fatsoensrakkers, dat daar discussie over gevoerd wordt! respect moet er gewoon zijn! voor leerkrachten, ambulance personeel en ja, ook voor politie! laat Nederland eens kijken naar andere Europese landen waar zeker wel respect is voor bijvoorbeeld politie. Oppakken en wegvoeren die handel! klaar....niks geen discussie, niks filmen, hup smartfoon gewoon afpakken. klaar...smartfoons, iphones verbieden in de klas. er moet meer aandacht worden besteed aan dit soort dingen van uit de regering. geef ze geen taakstraffen maar echte straffen!!!!!
Voorbeeld kunnen ze je geven in Indonesi........... Emoticon: Sadley Emoticon:

Dit is pas andere taal waarvan je op internet veel kan leren.
Maar ja als je alles der liefde wil afdekken dan ben je over 100 jaar nog bezig.
Je moet dan niet de Amsterdammer lezen, gewoon waar je de werkelijke wereld tegen kom en dat is internet.
Want internet is het medium waar je eigen niet voor hoef te waken voor je identiteit, buiten de Amerikaanse en AIVD die zich alleen bemoeien met criminelen verdachten.
Het is goed dat mensen anoniem kunnen melden wat er gebeurd, want je word mishandeld als je anders denk en doet.
Zo ver zijn wij gezakt op het niveau van waarden en normen, het is niet anders.
De mensen zijn het eerlijkste als ze weten dat er geen consequentie er op staat Sapolidi.
Vooral de linkse fatsoenlijkere idioten, heeft er een handje van, als je iets anders denk, dan de doorsnee vrouw/man in de samenleving, om je naar de schandpaal en openbaar te veroordelen op je gedachte goed die terecht, door niet door te pakken, maar alles pappen en nathoud.
Dan word je gedemoniseerd omdat je niet je volgzaam aan die linkse kerk verbind.... Emoticon: Very funny

Als ik zo zit te typen en de TV aanstaat dan hoor je die schreeuwlelijker Erdohan van Turkije, die alle gekken van Turkije, de kant van het midden Oosten, de meerderheid heeft verkregen en nu de Europese kant onderdrukt.
Kijk dit als voorbeeld nemend, dan komen wij ook zo ver terecht, dat er een kleine meerderheid van dom gehouden volk, de minderheid zal onderdrukken en hun wil op te leggen.
Dat noemen ze ook democratie..... Emoticon: Stupid Emoticon: So funny

Dat is wat de toekomst van de huidige jeugd te verwerken krijg.
Door dat er niet doorgepakt word en mensen hier hun eigen cultuur en mentaliteit in het openbaar mogen behouden.
Zelf is dat niet mogelijk in Amerika, daar moet men voor de vlag hun staatsbelofte doen.
Er is hier ergens een linkse burgemeester die dat ook probeerde, je moet gewoon lachen om die eerbetoon, waar geen een mens dat serieus nemen.
Geef ze gewoon hun rechten, maar vergeet hun plichten na te komen en zie waar Nederland terecht is gekomen.. Emoticon: Very funny Emoticon: Angry

was vroeg op deze zondag morgen.een lekker binnen komen ............ Emoticon: Yeah right!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

On 16-06-2013 03:15 sapolidi wrote:

[quote removed]

Het onderwerp waar men zich hier nu druk over maakte ging over hongerige kinderen en daar reageerde ik op.

Ga mij nu aub niet vertellen dat er geen hongerige kinderen bij de voedselbank zitten

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

86,695,879 topic views - 240,492 posts - 13,734 topics - 34,006 members - last post @ 21-11-2020 07:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

141,356,951 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com