indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

En wie gaat er naar de bios in NL danwel Ind. om deze film te zien?

Ik heb een site gevonden waar je hem in redelijke kwaliteit reeds kunt zien.

http://free-movie-home.com/wat(...)-darkness/#more-2605

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

jstar
User
spacer line

Ik zal hem wel gaan zien ja. Op SyFy worden trouwens de originele Star Trek en Star Trek: Enterprise beide 'digitally remastered', weer getoond. Jeugd sentiment. De kleuren zijn wel veel duidelijker.

Zag laatst After Earth met Will Smith en zijn zoon. Niet slecht maar ook niet echt speciaal.

Toch wel redelijk goedkoop hier, de bioscoop. Een XXI Platinum kost 50.000 rupiah, en dat is nogal duur voor lokale begrippen.

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Alleen jammer dat tie in 3D is. Ik vind persoonlijk de 3D techniek nog niet optimaal voor een bioscoop film.

Oblivion vond ik ook wel goed. Vooral dat er in elke zogenaamde stralingszone er van beide een exacte kopie aanwezig is. Maar wie nu is de winnaar en tevens al het water steelt?

jstar
User
spacer line

Ja, de 3D valt meestal tegen. Ook omdat het er achteraf lijkt te zijn 'aangeplakt'.

Waar ik naar uitkijk, is Upside Down; eindelijk een Science Fiction film waar je met de vrouw naar toe kan (romantisch, snif snif). En World War Z zal ze missschien ook wel goed vinden (met Brad Pitt). Normaal ben ik niet gek van Superman films maar de Man of Steel lijkt beter te worden.

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Heb zelf nooit veel aan Startrek gevonden,ik vind Starwars stukken beter en voorheen Battlesar .Galactica Emoticon: Bye bye

FrankR
User
User icon of FrankR
spacer line

Ik heb ook After Earth net gezien in Jakarta, maar die vond ik wel een beetje tegen vallen. Jaden Smith was beter in de remake van Karate Kid.

Pacific Rim staat nu op m'n lijstje en over World War Z heb ik m'n twijfels.

Jammer dat mijn vrouw geen scifi liefhebber is en op het eind in After Earth, waar Jaden door het monster aangevallen werd, was het zelfs te eng voor haar. Nu zij met mij naar die film geweest is, moet ik nu naar haar balletvoorstelling (ze danst daar samen met haar bejaarde ouders)

Afentoe denk ik wel eens om gewoon met een paar echte liefhebbers te gaan kijken...

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 14-06-2013 19:18 FrankR wrote:
Ik heb ook After Earth net gezien in Jakarta, maar die vond ik wel een beetje tegen vallen. Jaden Smith was beter in de remake van Karate Kid.

Pacific Rim staat nu op m'n lijstje en over World War Z heb ik m'n twijfels.

Ik vond het ook een gegenvaller, de hele tijd "Cadet" tegen zijn zoon. Ik weet wel waarom, maar ze hadden dat er beter uit kunnen laten.

Ik vond de nieuwe van star Trek ook niet de denderend, de eerste was veel beter.
Nu is het allemaal zo voorspelbaar.

En heeft iemand deze al gezien?

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 14-06-2013 19:18 FrankR wrote:

Jammer dat mijn vrouw geen scifi liefhebber is en op het eind in After Earth, waar Jaden door het monster aangevallen werd, was het zelfs te eng voor haar. Nu zij met mij naar die film geweest is, moet ik nu naar haar balletvoorstelling (ze danst daar samen met haar bejaarde ouders)

Dan zeg je tegen haar "Ik hou er niet van om naar kerels te kijken in strakke pakjes."
Emoticon: Yes!

sukadi46
User
spacer line

Ben een trekkie al van de jaren 70. Betrekkelijk wat beter is.
Kijk veel SF, maar mijn vrouw houd er ook niet van. Mijn ex was wel SF fan.
Download veel NZB via NZBindex. Vooral volledige series.
Kijk op Elitenzb.info of Nzbcronicle.net en via Bierdopje.com kan je Ned. ondertitels van SERIES downloaden. Zo heb ik heel veel series compleet of tot nu toe en wacht ik op het vervolg

FrankR
User
User icon of FrankR
spacer line

Sukadi46,

Woon je in de buurt van Jakarta? Dan kunnen we misschien wat uitwisselen. Ik heb echter alles alleen met Eng. ondert. Bij de site trekmovie.com kun je lezen over fan-made films. Ik heb laatst de eerste aflevering van "Star Trek Continues" bekeken met o.a Chris Doohan, de zoon van Scotty. Dit is een waardige vervolg op de TOS. Mr. Spock vond ik wat minder geloofwaardig, maar ik had soms het gevoel naar de echte Kirk te kijken.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Wel vertellen dat Sukadi dan ook naar de balletvoorstellingen moet van je liefje met haar bejaarde ouders Frankieboy (jouw eigen woorden Emoticon: Blush ) Emoticon: Bye bye

FrankR
User
User icon of FrankR
spacer line

Ik ben laatst naar Riddick geweest, maar ik vond het vorige deel beter. Dit verhaal is vergelijkbaar met deel 1 Pitch Black alleen andere monsters. De verwachte film "Gravity" lijkt me niets.

madrotter
User
User icon of madrotter
spacer line

jep, ben al sinds m'n 14e ofzo een fervente science fiction lezer en kijker, redelijk wat sf films de laatste jaren maar vind ze zelf helaas maar al te vaak tegen vallen, ok, spectaculaire effecten maar qua verhaal vind ik 't meeste zwak, weinig films op het niveau van zeg 2001, thx-1138, stalker, blade runner, brazil, a clock work orange en 12 monkeys om maar wat te noemen. waren wel wat goeie films laatste jaren, kan de riddick films heel erg waarderen, vooral de eerste, cargo was heel goed, district 9 ook geweldig... ze zijn nu bezig met de verfilming van dan simmons hyperion series (echt een aanrader die boeken) maar die gaat zoals zoveel sf films vreselijk worden, zelfs simmons zelf zegt het, het wordt een vreselijke, leeghoofdige hollywood productie, hij kreeg een enorme zak met hollywood geld dus tsja....

overigens, primer, ook een geweldige film en geloof het of niet, voor maar 7000 dollar gemaakt Emoticon: Smile

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,908,676 topic views - 222,112 posts - 13,484 topics - 16,231 members - last post @ 20-09-2017 07:27 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

89,946,623 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com