indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Amed kan je net als internet op je mobiel dit ook op je tablet doen.Of werk dit anders ik heb een Asus tablet met Toetsenbord maar ik dacht dat WhatsApp niet werk op een tablet.
Legt mij dat is even uit Astublieft.

spacer line  

Ja, u kunt Internet gebruiken op zowel uw mobiel als op een tablet of Ipad. Er zijn wat technische verschillen (m.n. m.b.t. de pagina-opbouw e.d.) maar da's niet relevant voor uw vraag.

"Whatsapp" werkt op alle soorten platforms maar u moet wel de juiste versie installeren op het apparaat dat u hiervoor wilt gebruiken.

quote: "WhatsApp Messenger is a cross-platform mobile messaging app which allows you to exchange messages without having to pay for SMS. WhatsApp Messenger is available for iPhone, BlackBerry, Android, Windows Phone and Nokia and yes, those phones can all message each other! Because WhatsApp Messenger uses the same internet data plan that you use for email and web browsing, there is no cost to message and stay in touch with your friends".

Meer informatie: http://www.whatsapp.com/

If you have nothing to loose, you can risk everything

jstar
User
spacer line

Een tablet verbindt met internet óf via WiFi óf via 3G. Beide zijn draadloze verbindingen, WiFi is dichtbij en het snelste, 3G gaat via het telefoonnetwerk. De goedkopere tablet modellen hebben alleen WiFi, de duurdere tablet heeft beide.

Maar hier komt het: Eigenlijk is WhatsApp een telefoonapplicatie en vereist een telefoonnummer.

WhatsApp is dus eigenlijk niet geschikt voor een pc, laptop of tablet. Het kan wel, maar dan moet je dus een tablet hebben met een SIM kaart slot (en mogelijke GSM verbinding zoals 3G).

Als je dit niet hebt en je tablet ondersteunt alleen WiFi, is er nog een mogelijkheid maar dit is niet eenvoudig te installeren. Ook heeft het risico's (het blokkeren van het nummer bijvoorbeeld). Er zijn websites waar ze uitleggen hoe het dan moet.

Keduadam
User
User icon of Keduadam
spacer line

WhatsApp is dus eigenlijk niet geschikt voor een pc, laptop of tablet. Het kan wel, maar dan moet je dus een tablet hebben met een SIM kaart slot (en mogelijke GSM verbinding zoals 3G).

WhatsApp Messenger is available for iPhone, BlackBerry, Android, Windows Phone and Nokia

Ja WhatsApp is: "eigenlijk niet geschikt'... of: 'geschikt voor veel', hm. maar niet voor mijn iPad dus. Heb natuurlijk de beste ("duurste", maar niet echt op den duur) iPad; incl. SIM kaart, voor t buitenland een must vind ik.

Maar heb zelf alles geprobeerd. Ben ut zat. Doe maar zonder dan... Emoticon: Blush

Your attitude determines your altitude

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,686,044 topic views - 237,916 posts - 13,715 topics - 29,373 members - last post @ 29-03-2020 19:45 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,595,434 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com