indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

FrankR
User
User icon of FrankR
spacer line

De bolster of 'dutch wife' wordt veel gebruikt door mijn familie. Zonder kan men niet slapen en hij wordt zelfs meegenomen als men ergens anders gaat slapen.

Nu kwam ik bij http://www.thekushcompany.com/about.asp een zeer aparte bolster tegen, die je tussen je borsten legt. Het lijkt me totale onzin, maar misschien heeft het zijn oorsprong in zuidoost azie. Als je bij wiki gaat zoeken op "kush" kom je cannabis tegen. Weet iemand of deze kleinere bolster ook al elders of in het verleden werd gebruikt?

Btw ik als nuchtere expat heb gewoon mijn dun dekentje nodig om te slapen Emoticon: Puh!

elsbeth
User
spacer line

Nou Frank, ik mag hopen dat jij niet zulke grote borsten hebt als ik. Lijkt mij overigens helemaal niks hoor, zo'n kussentje tussen je borsten. Alsof je de hele nacht zo stil ligt dat zo'n kussentje niet gaat verschuiven. Het fenomeen Dutch wife ken ik wel (de naam Dutch wife omdat je daar zo lekker koel bij blijft Emoticon: ).

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Dat noemen we nou een "ontboezeming" Elsbeth Emoticon: Party!

Where there is a will there will be relatives.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Dat de mobiel mee gaat, om ook op een gezellig onderonsje aan één stuk door te kunnen smsen ja, dat is bekend, maar een guling meenemen Emoticon: Confused
Is nieuw voor mij, maar ja.
Men is nooit te oud om te leren zal ik maar denken. Emoticon: Blush

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Het expat leven gaat niet over rozen Malam Emoticon: Wink

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ik heb wel eens iemand horen vertellen, maar dan moeten jullie NIET verder vertellen, dat ze een tampon als bolster nodige had................. Emoticon: Shiny Emoticon: Party!
Maar dat was ook een dutsch wife................ Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Yummie!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Maar Om Ziel, zo'n grote doos moet nog uit de tijd komen dat ze walvis als aas gebruikte.

Moet vast flink proppen worden zo'n bolster. En 1 met noppen is dan een "ruwe bolster" Nu snap ik het Emoticon: Smile

elsbeth
User
spacer line

Op 27-05-2013 15:37 schreef Anorak:
Dat noemen we nou een "ontboezeming" Elsbeth Emoticon: Party!

Jaja, je moet nooit te beroerd zijn om je sterke punten onder de aandacht te brengen..

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ik denk dat Frank beter zo iets voor zijn dame kan kopen, slaat ie 2 vliegen in één klap.

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Hihi, die Elsbeth. Leuke opmerking.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ha ha ik lach,mij rot, dat het opvalt door de buren, heb je binnen pret .
Nou ik zit op balkon, alleen mijn eigen de kriek te lachen en dat viel op, lekker met mijn blote bast, want de zon is eindelijk tot ons gekomen.
Sommige mensen vinden, dat er iets ander tot hen moet komen, maar ik ben gek op de zon.......
Dat is mijn afgod ha ha Emoticon: Shiny Emoticon: Party!

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Goed idee Malam, bij een beetje expat is alles wel zo'n beetje aan de maat. Niet alleen dat ding van Om Ziel en de 4 wheeldrive Emoticon: Wink

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

ZZZ dus, Ziel, Zieleffe en Zon. Emoticon: Wink

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Elsbeth Anorak en Malam
De smartfhone in mijn hand, door en door genieten van de muziek, even om de hoek kijken naar dit mediüm en ja; ik kan het niet laten, moet even melden dat het genieten is, je zelf op dat idee te komen, er is iemand die iets aangeef en ik kop hem er in.
Dat is voor mij weggelegd, dat is mijn inbreng en ik geniet er van...... Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Shiny Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

On 27-05-2013 15:00 FrankR wrote:
De bolster of 'dutch wife' wordt veel gebruikt door mijn familie. Zonder kan men niet slapen en hij wordt zelfs meegenomen als men ergens anders gaat slapen.

Nu kwam ik bij http://www.thekushcompany.com/about.asp een zeer aparte bolster tegen, die je tussen je borsten legt. Het lijkt me totale onzin, maar misschien heeft het zijn oorsprong in zuidoost azie. Als je bij wiki gaat zoeken op "kush" kom je cannabis tegen. Weet iemand of deze kleinere bolster ook al elders of in het verleden werd gebruikt?

Btw ik als nuchtere expat heb gewoon mijn dun dekentje nodig om te slapen Emoticon: Puh!

De bolster is een bekend bedattribuut in Indonesie.
Wat ik wel vaak zie is dat de normale "kingsize" onder de borsten wordt gelegd of men slaapt er mee in een "innige omhelzing" Die mini-versie heb ik nog niet gezien in het dagelijks gebruik, bij volwassenen, wel bij kinderen.

Een opmerking tussendoor Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.FrankR in dit topic noem je jezelf expat en in een ander topic zeg je dat je niet werkt (je vrouw is je sponsor) en ook geen werkvergunning hebt.
Dat is een beetje verwarrend. Een expat is een werkend iemand of vergis ik me ?

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Als ik mij niet vergis staat er ergens in de krochten van dit forum, ik schat iets van 2 tot 3 jaar terug, dat hij autocad tekenaar is en een baan zocht in Indonesië. Nou ken ik wat expats, toevallig Emoticon: Wink . Maar geen tekenaars. De knapen in Azie zijn ongeveer 10 keer zo snel als een European. En kosten een fraktie van wat een European kost.

In veel ontwikkelingslanden is dat nagenoeg gelijk. Afrika en Zuid Amerika idem.

Uitzonderingen bevestigen de regel natuurlijk. Maar de kans dat iemand met een dergelijk beroep expat is? Zeg maar nagenoeg nul.

Wikipedia biedt uitkomst Emoticon: Smile

http://nl.wikipedia.org/wiki/Expatriate

Maar verbaas je niet, buiten bovenstaande zijn er nog hele volksstammen die zich expats noemen. Maar het eigenlijk, of simpel weg niet zijn.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Zo te zien heb je een voorraadje opgebouwd voor de honger winter. Emoticon: Yes! Emoticon: Yummie! Emoticon: Laugh out loud

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Nou daar schrijf je wat.
Mijn moeder had heel haar leven een voorraad blikken in de kast staan.
Dat deed ze, als er oorlog komt dan verhongeren wij niet.
Die oorlog is er nooit gekomen
Vroeger wekte ze volop en de vriezer zat vol.....
Zo denk ik er niet meer over, als, als, als , als, ja je weet maar nooit.hahahihi....... Emoticon: Shiny Emoticon: Nice Emoticon: Wink

Poppetje gezien kasje dicht

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Niet alleen dat, als ik zo kijk kan Ziel ook wel een guling voor tussen zijn borsten gebruiken Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud
Ik heb er al één voor onder mijn buik, een aangepakte, zeker een meter lang Emoticon: Wink

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 28-05-2013 12:22 zieleffe wrote: Schrik niet..............Dit ben ik niet

Geloof er niets van. Emoticon: Yes! Emoticon: Yummie! Emoticon: Laugh out loud

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Neen niet zo stoffige ding tussen mijn borsten.
Neen beter dit tussen je borsten en dan met een rietje opslurpen....... Emoticon: Shiny Emoticon: Party!

elsbeth
User
spacer line

He Ziel, die foto op je balkonnetje heb ik al heel lang boven m'n bed hangen. Heb je vorig jaar al eens geplaatst.

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Ha Ziel, ik zie het aan je broek. Net terug van de golfbaan, 18 holes gelopen met de lokale ondernemers? Sigaartje na afloop? Nog even nazitten over de laatste agenda punten van de Rotary?

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Kijk op de volgende blad........... Emoticon: Shiny

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

70,512,236 topic views - 231,644 posts - 13,667 topics - 21,296 members - last post @ 19-04-2019 11:01 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

116,783,832 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com