indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
spinnie
User
spacer line

Voorjaar is er weer de spinnen weer volop tegen de gevel ik heb mijn spinnenman al weer gemaild. Emoticon: Bye bye
Misschien ook wat voor de anderen hier ik laat het doen door the spider cleaners geen spinrag en spinnenpoep op mijn kozijnen. Emoticon: Yes!
Hun webadres is http://www.spam.com/
Ze leveren ook losse flessen die je zo kan gebruiken geen chemicaliŽn

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

is er ook zoiets voor Spammen ??

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 19-05-2013 22:26 sabar2 wrote:

is er ook zoiets voor Spammen ??

Chemicalien voor spammers? Het is een idee.

Overigens zijn spinnen zeer nuttige dieren, heb geen moeite met ze in huis, maak ze ook niet dood...

hati hati, pelan pelan

ardianto
User
User icon of ardianto
spacer line

On 19-05-2013 22:22 spinnie wrote:
Voorjaar is er weer de spinnen weer volop tegen de gevel ik heb mijn spinnenman al weer gemaild. Emoticon: Bye bye
Misschien ook wat voor de anderen hier ik laat het doen door the spider cleaners geen spinrag en spinnenpoep op mijn kozijnen. Emoticon: Yes!
Hun webadres is http://www.spinvrij.com/
Ze leveren ook losse flessen die je zo kan gebruiken geen chemicaliŽn

Helpt het ook tegen die megagrote Indonesische kakkerlakken? Zoja, mag ik dan 2 pallets bij u bestellen?

Ik wil graag grossier worden van uw product hier. Ik denk dat ik hiermee heel rijk kan worden namelijk. Ik kan vervolgens ook op alle indonesische forums gaat adverteren, want dat wordt altijd erg op prijs gesteld door de webmasters.

Graag verneem ik van u.

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

voorjaarsspinnen hebben we geen last van in Indonesie, wel van die dikke grote harige trutten spinnen.. Maar die sturen we gewoon netjes weg. Emoticon: Bye bye

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

75,298,110 topic views - 233,641 posts - 13,687 topics - 24,457 members - last post @ 19-09-2019 09:31 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,376,937 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com