indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (0 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

nikky
User
spacer line

Net met Kras gebeld. Zij zeggen dat er niks aan de hand is en dat het verhaal dat in de telegraaf heeft gestaat niet waar is (toestellen zijn niet zoooooo oud.....)
Dit weekeind moeten alle vluchten op tijd vertrekken, zeggen ze......kunnen dus ook niet omboeken (hoewel het toestel van china airlines op precies dezelfde tijd vliegt). Ik ben er niet gerust op, morgen afwachten hoe het gaat met de vlucht naar BKK

sjonnies
User
spacer line

ik heb vandaag een mailtje van kras gekregen met het volgende bericht

Geachte heer/mevrouw,

We hebben goede nota genomen van de gevoelens van onrust die u heeft ervaren naar aanleiding van berichten die u in de krant heeft gelezen aangaande de luchtvaartmaatschappij Phuket Air.

Phuket Air is een relatief kleine maatschappij met een beperkt aantal toestellen. Het vervelende toeval wil dat geheel onafhankelijk van elkaar afgelopen week twee toestellen op de route Bangkok - Londen te maken hebben gekregen met een technisch mankement. We willen daarbij benadrukken dat de passagiers daarbij op geen enkele wijze in gevaar zijn geweest. Los daarvan is het een gegeven dat de luchtvaartmaatschappij op dat moment ťťn van haar toestellen van de vloot in een Boeing 747 in full maintenance (vergelijkbaar met een "grote beurt" voor autoís) had staan in Jakarta. Omdat hiermee in totaal drie machines tegelijkertijd in reparatie / niet beschikbaar waren, ontstond er voor de intercontinentale verbindingen een capaciteitsprobleem, waardoor vanaf er vanaf vrijdag 8 april jl. grote vertragingen zijn ontstaan.

Zodra ons dit bekend is gemaakt hebben we de passagiers, voor zover dit binnen ons bereik lag, hierover geÔnformeerd, zodat eventuele ongemakken als gevolg van de vertraging zoveel mogelijk beperkt zouden blijven en gelukkig zijn we hierin ook grotendeels geslaagd. Voor de reizigers die op de terugweg werden geconfronteerd met vertraging is uiteraard voor opvang gezorgd. Alle passagiers zijn uiteindelijk, al was dit met vertraging, op de plaats van bestemming aangekomen cq teruggekeerd in Nederland.

Echter, als gevolg van de twee gelijktijdige technische problemen hebben de Britse autoriteiten uit voorzorg de Thaise luchtvaartinspectie verzocht om een extra veiligheidscheck uit te voeren op alle machines van Phuket Air. Benadrukt wordt dat dit een normale, officiŽle, procedure is, die vaker per jaar voorkomt, ook bij andere airlines. De Thaise autoriteiten hebben hier gehoor aan gegeven en gisteren zijn alle machines van Phuket Air dan ook onderworpen aan een extra check. Bij geen van de machines is, zoals werd verwacht, een mankement aan getroffen. Alle machines zijn dan ook technisch in orde bevonden. Wel zijn als gevolg van de extra checks opnieuw sommige vluchten enigszins vertraagd, overigens vooralsnog niet de vluchten op Amsterdam en Londen.

De machines waarmee Phuket Air normaliter op Amsterdam vliegt (Boeing 747-300) zijn voormalige KLM en Singapore Airlines machines, die ook op Schiphol in onderhoud zijn bij de KLM. Ook daar wordt benadrukt dat er niets aan de machines mankeert en dat de machines in zeer goede staat zijn. Er is dan ook geen enkele reden om aan te nemen dat er sprake is van een onveilige situatie. De machines zijn allemaal aan een extra security-check onderworpen, worden onderhouden door gerenommeerde bedrijven en verkeren in prima staat. Phuket Air, dat is aangesloten bij de internationale overkoepelende luchtvaartorganisatie IATA, voldoet aan alle voorwaarden en kwaliteitseisen waaraan een IATA maatschappij dient te voldoen. Tevens heeft men uiteraard vergunningen om te vliegen op Nederland. Men voldoet wat dat betreft dan ook aan alle veiligheidseisen.

Zeer recentelijk heeft overigens onze directie zelf ůůk gebruik gemaakt van de vluchten van Phuket Air (via Londen per 747-300). Men heeft daarbij persoonlijk kunnen constateren dat de toestellen en gebezigde procedures voldoen aan de geldende veiligheidseisen. Navraag bij de directieleden heeft uitgewezen dat de service aan boord over het algemeen zondermeer als "goed" wordt aangemerkt. Ook het functioneren van de faciliteiten aan boord en de algehele hygiŽne van het toestel wordt als "goed" beoordeeld.

Het gebeuren in het weekend van 8 t/m 10 april is dan ook niet meer of minder dan een zeer ongelukkige samenloop van omstandigheden, hetgeen wij uiteraard zeer betreuren. De vluchten van a.s. weekend zullen zover we nu kunnen nagaan conform schema gewoon uitgevoerd worden.

Resumerend kunnen we stellen dat u er zondermeer vanuit kan gaan dat KRAS SterVakanties streeft naar het leveren van reizen tegen een prima prijs-/kwaliteitverhouding. We zijn, met inachtneming van alle feiten, er nog immer van overtuigd dat we in de samenwerking met Phuket Air onze reizigers een kwalitatief goed product tegen een aantrekkelijke prijs bieden. Al met al, is er naar onze mening momenteel dan ook geen reden aan de kwaliteit van het vervoer naar en van uw vakantiebestemming te twijfelen. Hopelijk hebben we met de gegeven toelichting een en ander weten te verduidelijken.

Rest ons u in ieder geval een bijzonder fijne vakantie naar .............. toe te wensen!

KRAS SterVakanties / Hoofdkantoor

blink
User
spacer line

Dan heb ik al weerg "goed" nieuws voor jou kijk eens op de schipholsite, het vliegtuig is tot nu toe al vertraag naar 1700 uur.
En het het is nog niet eens vertrokken. Zo begonnen de andere vertragingen ook.
Sucses

sjonnies
User
spacer line

On 14-04-2005 10:41 blink wrote:
Dan heb ik al weerg "goed" nieuws voor jou kijk eens op de schipholsite, het vliegtuig is tot nu toe al vertraag naar 1700 uur.
En het het is nog niet eens vertrokken. Zo begonnen de andere vertragingen ook.
Sucses

ja maar wat ook vreemd is dat er morgen alleen maar een vlucht vertrekt naar bangkok met phuket air en er komt er geen 1 aan

nikky
User
spacer line

dat verhaal hierboven heeft de mevrouw van kras mij ook telefonisch gemeld. Maar nog steeds staat op de site van FOX dat de vliegtuigen van Phuket aan de grond moeten blijven. Ik vind het ingewikkeld en ben me nu toch al erg druk aan het maken over het verloop van mijn vakantie, die we potverdorie geboekt hadden omdat we een hele hoop ellende achter de rug hebben! Emoticon: Confused

sjonnies
User
spacer line

On 12-04-2005 13:43 sjonnies wrote:
ik heb net weer een mailje gehad van iemand die al wat heeft gezet op dit forum en dus net terug is met phuket air is haar verslag
van de terug reis Hoi,
He he, ik ben weer in Nederland.
Tussen het vertrek uit het hotel in Bali en de sleutel thuis in het slot steken zit 51 (!) uur.

Het was echt heel slecht, waardeloos, niet goed geregeld. Zie hieronder.

Op vrijdagavond kregen we een fax dat de vlucht een uur vervroegd was (van 17.40 uur naar 16.40 uur) en dat de vlucht niet naar Bangkok zou zijn maar naar Phuket.

Op de luchthaven van Bali kregen we te horen dat de vlucht naar toch (!) Bangkok geannuleerd was en dat we overgeboekt waren naar Thai Airways. Dat ging allemaal prima, het vliegtuig zat maar half vol.
Aangekomen in Bangkok om 20.00 uur werden we opgevangen door een dame van Phuket Air die ons meedeelde dat de vlucht naar Amsterdam geannuleerd was. De ene zei dat de volgende vlucht de volgende dag om 10.00 uur zou zijn, de ander zei om 23.00 uur de volgende dag. We moesten een immigratieformulier invullen, door de douane, onze koffers meenemen en we werden naar een hotel gebracht. Daar was het 1 grote chaos met inchecken want er waren al 3 of 4 Phuket Air vluchten die niet doorgingen. Na lang wachten kregen we een sleutel en moesten we onze tickets inleveren bij de grondstewardess die voor boarding passen zou zorgen, zodat het bij vertrek allemaal wat soepeler zou gaan. De kamer was prima en we kregen ook een diner (geen drinken, dat moesten we zelf betalen). Helaas bleek dat onze kamer 4x uitgegeven was zodat er iedere keer vreemde mensen met een sleutel die paste in onze kamer stonden.
De volgende dag werden we om 7 uur gewekt, ontbijten, 8 uur uitchecken en 10 uur vliegen. Terwijl we zaten te eten werd de tijd omgezet naar 14 uur, toen weer 10 uur, toen 15 uur, toen weer 10 uur en uiteindelijk werd het 21 uur (alle wijzigingen in een half uur). Bij navraag bleek dat het toch echt 21 uur zou zijn en echt niet eerder. We gingen een stadstour Bangkok doen en daarna nog even winkelen en om 13.50 uur waren we terug bij het hotel SCHRIK, de vlucht stond om 14 uur, dat betekende nog 10 minuten om bij het vliegtuig te komen. Haasten, haasten, haasten. Bij het inchecken aangekomen was het weer 1 grote chaos. 4 vluchten die in 1 vlucht gepropt moesten worden. Alleen mensen die al een boarding pass hadden mochten mee. Maar waar is onze pass? Niet in het hotel en niet in ons bezit....Wat nu? Na veel gezeur bleken ze gewoon de de balie op ons liggen wachten en mochten we onze koffers afgeven en door de douane. Om 15.30 uur mochten we het vliegtuig in. Na 2 uur stonden we echter nog op de grond. BLOEDHEET in dat vliegtuig, geen airco, wel 460 mensen in zon kleine ruimte. Er bleken nog wat technische mankementen te zijn (dat zeiden ze). Allemaal weer eruit. We moesten bij de gate wachten. Daar begon de zeer slechte informatievoorziening: boarden over 15 minuten (na een uur gebeurde er nog niets), eten over 10 minuten (na een half uur nog niets), informattie van de gezagvoerder over hoe en wat (maar die vult geen magen), weer boarden, weer eten (gebeurde NIETS). Inmiddels waren er mensen die niet meer mee wilden. Hun koffers moesten eruit gehaald worden. Dit duurde inclusief weer inladen 3 uur. Nog steeds geen eten, geen drinken EN niet boarden. Om 23.30 uur mochten we het vliegtuig in om 00.15 uur gingen we de lucht in. Daar kregen we na 2 uur het eten dat al die tijd in het vliegtuig had gezeten. Na 6 uur landden we in de Verenigde Ar. Emiraten voor een tankstop en na een uur vlogen we verder naar Nederland waar we 6,5 uur later aankwamen. Als ontbijt kregen we trouwens hetzelfde als voor het diner die avond ervoor. Het was weer een slecht vliegtuig, weer allerlei mankementen enzo.

Na 51 uur waren we dus thuis.

Voor ons was dit NOOIT MEER NOOIT MEER NOOIT MEER.
We weten niet zeker waarom dit allemaal gebeurd is. De een zegt technische mankementen, de ander zegt dat ze failliet zijn, de volgende zegt weer iets anders.

Goedkoop is duurkoop.

hier nog een berichtje van anouschka die al weer terug is met phuket air zie haar verslag hier boven

Hoi,
Ik kan niet meer inloggen op het forum.

Wil je namens mij het volgnde plaatsen?

Allen,
GELOOF ME, het is wel slecht.
Hoezo veilig als je de handbagage vanuit de kastjes boven je op je hoofd krijgt?
Hoezo veilig als er losliggende draden onder je stoel zitten?
Hoezo veilig als de zwemvesten door het gangpad zwerven?
Hoezo veilig als de gezagvoerder zegt dat een technisch mankement oplossen 10 minuten duurt en dit wordt zo'n 10 uur?

Groetjes,

Anouschka

PS het 51 uur verslag is ook van mijn hand.

Doei,

Gomera2
User
spacer line

Inmiddels heeft Kras overigens wel de tekst over Phuket Air gewijzigd.

Dit was de tekst toen ik boekte (26 maart 2004): "Onze organisatie werkt voor de vluchten naar Thailand samen met Phuket Air, een gerenommeerde Thaise luchtvaartmaatschappij (aangesloten bij de IATA, de overkoepelende organisatie voor de luchtvaart), die sinds begin 2004 naast regionale vluchten in AziŽ ook vluchten tussen Europa en Bangkok uitvoert. Op dit moment wordt reeds zeer succesvol 5 x per week vanaf Londen naar Bangkok gevlogen en vanaf april 2005 komen daar vluchten vanaf Amsterdam en Parijs bij. De airline staat in AziŽ goed bekend en er wordt uitsluitend met goed, westers materiaal gevlogen. Naar/van Bangkok vliegt u per Boeing 747"

Deze tekst luidt thans: "U vliegt met Phuket Air, een Thaise luchtvaartmaatschappij, die sinds begin 2004 naast regionale vluchten in AziŽ ook vluchten tussen Europa en Bangkok uitvoert. Op dit moment wordt 5 x per week vanaf Londen naar Bangkok gevlogen."

Wellicht is Kras bang geworden voor ontbindingen op grond van onvoorziene omstandigheden ex artikel 6:258 BW?

sjonnies
User
spacer line

On 14-04-2005 13:09 Gomera2 wrote:
Inmiddels heeft Kras overigens wel de tekst over Phuket Air gewijzigd.

Dit was de tekst toen ik boekte (26 maart 2004): "Onze organisatie werkt voor de vluchten naar Thailand samen met Phuket Air, een gerenommeerde Thaise luchtvaartmaatschappij (aangesloten bij de IATA, de overkoepelende organisatie voor de luchtvaart), die sinds begin 2004 naast regionale vluchten in AziŽ ook vluchten tussen Europa en Bangkok uitvoert. Op dit moment wordt reeds zeer succesvol 5 x per week vanaf Londen naar Bangkok gevlogen en vanaf april 2005 komen daar vluchten vanaf Amsterdam en Parijs bij. De airline staat in AziŽ goed bekend en er wordt uitsluitend met goed, westers materiaal gevlogen. Naar/van Bangkok vliegt u per Boeing 747"

Deze tekst luidt thans: "U vliegt met Phuket Air, een Thaise luchtvaartmaatschappij, die sinds begin 2004 naast regionale vluchten in AziŽ ook vluchten tussen Europa en Bangkok uitvoert. Op dit moment wordt 5 x per week vanaf Londen naar Bangkok gevlogen."

Wellicht is Kras bang geworden voor ontbindingen op grond van onvoorziene omstandigheden ex artikel 6:258 BW?

ja dat klopt dat ze goe je text over phuket air hebben veranderd heb ik ze ook gevraagdt waarom maar dan zeggen ze dat dit wel vaker gebeurdt dat ze de omschrijving van iets veranderen

verder vondt ik dit bericht in de krant van gisteren van bangkok
als je dit leest zul je zien dat er nog maar twee vliegtuigen mogen vliegen van de 13 dit verklaardt ook waarom morgen er al vertraging
is

Phuket Air woes leave 800 fuming

Lack of aircraft due to aviation inspections

= edit: geen hele teksten plaatsen, graag een link plaatsen=

sjonnies
User
spacer line

On 14-04-2005 13:16 sjonnies wrote:
[...]

ja dat klopt dat ze goe je text over phuket air hebben veranderd heb ik ze ook gevraagdt waarom maar dan zeggen ze dat dit wel vaker gebeurdt dat ze de omschrijving van iets veranderen

verder vondt ik dit bericht in de krant van gisteren van bangkok
als je dit leest zul je zien dat er nog maar twee vliegtuigen mogen vliegen van de 13 dit verklaardt ook waarom morgen er al vertraging
is

Phuket Air woes leave 800 fuming

Lack of aircraft due to aviation inspections

= edit: geen hele teksten plaatsen, graag een link plaatsen=

oke hier is de link

http://www.bangkokpost.co.th/N(...)13Apr2005_news01.php

nikky
User
spacer line

in het artikel uit the bangkok post begrijp ik dat veel passagiers hun volledige reissom terugkregen en naar huis gingen. Als Kras dat nu ook eens zou doen, dan zou ik blij zijn!!
Maar ze blijven zelf volhouden dat alles goed komt dit weekeind....

Wat zijn de financiele vergoedingen naar reizigers toe als alles toch in de soep loopt?? weet iemand daar meer van??

miek631
User
spacer line

Wij hebben geboekt bij holland international voor 22 mei met deze vliegmaatschappij. Omboeken kan hier dus ook al niet meer en zeggen ook dat alles goed komt.
Ben benieuwd hoe het dit weekend verloopt met vertrek en aankomst en de rest.
Emoticon: Nooo

hex00000
User
spacer line

Als niet-klant van Kras heb ik hen geconfonteerd met de verhalen omtrent Phuket Air.
Ik heb een antwoord gekregen over IATA verhalen en IATA-eisen.
Ik heb hen met deze verhalen om de oren geslagen, en hen medegedeeld dat er sites zijn, waar exact vermeld staat hoe oud vliegtuigen zijn; hoe het met het onderhoud gesteld is, en dergelijke.
Dat FOX een bericht plaatst over problemen met Phuket Air, vinden ze "wat overdreven" Er is dus kennelijk WEL iets aan de hand.
Kras, TUI, Arke etc... zitten vooralsnog vast een het contract met Phuket Air. That's it folks !.
Mij hebben ze medegedeeld dat je vooralsnog niet met een andere maatschappij kan vliegen, tenzij je een nieuw ticket koopt.
Ik wens iedereen, die met Phuket Air moet vliegen, sterkte, en voorlopig veel geduld. Misschien komt het toch nog goed.
Op de site van Phuket Air geeft een gezagvoerder tekst en uitleg over een "ongelukje" met een Phuket toestel.

Emoticon: Frustrated

Etienne Hex

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

On 14-04-2005 04:49 EricYen wrote:
[...]

Hoi Richie,

Jij maakt nu van Phuket air een slachtoffer, terwijl ze de dader zijn in deze.

Als er al een gat in de markt ontstond na het wegvallen van garuda op de lijn Adam - Jakarta, dan is Phuket air een slecht ondernemer geweest.

Als ondernemer reken je alle mogelijkheden, opportunities en risicos door in een analyse. Onderdeel van zon analyse is ook het inzetten van goed materieel (anders is je uiteindelijke produkt niet levensvatbaar), wat niet is gebeurd, aangezien men nu aan de grond wordt gehouden.

Gewoon slecht ondernemerschap, het enige aan te prijzen van Phuket air vind ik dat ze de moed hebben gehad om de concurrentie aan te gaan met bestaande maatschappijen, dat ze in betrekkelijk korte tijd een concept hebben weten om te zetten in een daadwerkelijk produkt (wat niet goed bleek te zijn).

Maar blijkbaar heeft men zich een beetje vergist in de complexiteit van de luchtvaartindustrie.

Moedig, maar uiteindelijk niet goed genoeg.

Eric

Eric ik kan je niet meer dan gelijk geven... wilde ff een reactie uitlokken Emoticon: Yes! ... tijdens de maanden dat ik op Soekarno-Hatta rondliep stond er al een Phuket Air B737 op onderhoud te wachten wat er al die maanden niet eens is gebeurd. Ze konden dus 2 jaar geleden al niet eens een short/medium range vloot in de lucht houden... laat staan longhaul vliegtuigen die op Europa moeten vliegen.
Feit blijft dat je die oude B747's best een tweede leven kunnen hebben. KLM heeft zo'n oudje ook aan Surinam Airways verkocht en die maken er gewoon het beste van. Deze kist vliegt altijd.
Het is duidelijk dat Phuket Air geld wilt verdienen door te opereren met oude kisten tegen een zo laag mogelijke kostprijs. Iets wat al jaren in Indonesie gebeurd met maatschappijen als (Merpati, Star Air, Jatayu en ga zo maar door). Het verschil hiermee is echter dat je het hier allereerst hebt over vluchten van minimaal een paar uur. Vaak zijn hierbij vluchten zo te combineren bij technische storingen vertragingen worden geminimaliseerd...
Phuket kan dus niet opereren op een manier zoals ze dat al deden met hun short/medium haul vloot. Zo te merken hebben zij niet eens de kennis en ervaring in huis om dit te doen.

On 14-04-2005 12:54 sjonnies wrote:
[...]

GELOOF ME, het is wel slecht.
Hoezo veilig als je de handbagage vanuit de kastjes boven je op je hoofd krijgt?
Hoezo veilig als er losliggende draden onder je stoel zitten?
Hoezo veilig als de zwemvesten door het gangpad zwerven?
Hoezo veilig als de gezagvoerder zegt dat een technisch mankement oplossen 10 minuten duurt en dit wordt zon 10 uur?

Vooral als ik het onderstaande lees dan kan ik maar 1 ding concluderen... deze maatschappij hoort voor de hadji of in donker afrika te vliegen daar wordt dit getollereerd. Al moet ik zeggen dat die draden onder de stoel heus niet van cruciaal belang zijn voor het in de lucht houden van het vliegtuig. Trouwense stoelen zonder life jacket mogen niet bezet worden!!! Wederom ik verdedig Phuket Air echt niet. Wat ik wel wil zeggen is dat een vliegtuig van 20 jaar echt niet afgeschreven hoeft te zijn. Een maatschappij moet gewoon investeren om deze kist op een normaal veiligheidsniveau te houden.

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

blink
User
spacer line

Zoals ik eerder melde had de 9r 620 een vertraging van 2 uur maar zoals altijd weizicht dit snel, deze vetraaging is er opdit moment niet meer.
Er werdt hier ook gemeld dat de vlucht naar Bangkok wel vertrok maar niet aan kwam(9R 619 BKK->AMS).
Nu staat er op de Schiphol site dat hij wel aan komt maar hij heeft een ander vlucht nummer 9R 6619.
De vlucht van en naar Londen Gatwick heeft een dag vertraging ( www.baa.co.uk) waarschijnlijk combineert Phuket Air deze vluchten, in verband met tekort aan vliegtuigen.

nikky
User
spacer line

Is dat dan hetzelfde vliegtuig dat zondag weer terug moet zijn om om 15.00 uur weer naar BKK te vliegen?? OW jakkes..... ik kan er niks aan doen, maar ik slaap er bijna niet meer van. Ben niet zozeer bang dat er wat gebeurt tijdens het vliegen, maar meer voor de enorme vertragingen en wachten op allerminst aantrekkelijke luchthavens....

Anbrie
User
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Nikky, de luchthaven van Bangkok is inderdaad saai, neem genoeg te eten en te drinken mee.
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Blink: 620 is Amsterdam-Bangkok en 619 is Bangkok-Amsterdam. Heel bijzonder dan dat 619 genoemd wordt NAAR Bangkok.
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. all: ik heb al een ontvangstbevestigingsbrief van TUI/Holland Interational over mijn klachten.

Anbrie
User
spacer line

ploucha
User
spacer line

Ik vind t niet meer leueueueueuk!!

Ga ik ook eens een mooie verre reis maken............................. Emoticon: Sadley

Ik hoop echt dat t goed komt......ook voor alle anderen die ermee moeten vliegen!

blink
User
spacer line

Ach Ploucha ook ik vlieg met Phuket Air en ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen.

Anbrie
User
spacer line

Ik heb het OOK overleefd en doorstaan en weet je..........teruggaan naar Nederland na een vakantie is nooit leuk.........maar als je dan zoiets meegemaakt hebt ben je BLIJ dat je in Nederland bent (dit is niet rot bedoeld maar een hart onder de riem, ik weet hoe het was, ik ben de schrijver van het 51 uur verhaal)

ploucha
User
spacer line

Tja, als t maar de terugreis is met vertraging........ dan valt t inderdaad mee! haha Emoticon: Wink

Anbrie
User
spacer line

Min of meer gratis stopover zeg maar...............
ALs je vertraging hebt op de heenreis krijg je zonder problemen je "niet genoten vakantiedagen" vergoed. Voor de terugreis is dat nog een hele strijd.

blink
User
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Anbrie, je hebt in iedergeval nog even kunnen shoppen in Bangkok. Die kans heeft niet iedereen.
En ja 51 uur is laaaaaaaaaaaaaaaaaang heel lang, ooit acht uur gewacht op Cran Canaria en het enige wat open was waren de toiletten. Maar als de vertragingen er niet waren en het vliegtuig opgeruimd en diverse malen door diverse overheid inspecties is goedgekeurd, zie ik geen probleem jij wel?

hex00000
User
spacer line

On 15-04-2005 15:59 blink wrote:
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Anbrie, je hebt in iedergeval nog even kunnen shoppen in Bangkok. Die kans heeft niet iedereen.
En ja 51 uur is laaaaaaaaaaaaaaaaaang heel lang, ooit acht uur gewacht op Cran Canaria en het enige wat open was waren de toiletten. Maar als de vertragingen er niet waren en het vliegtuig opgeruimd en diverse malen door diverse overheid inspecties is goedgekeurd, zie ik geen probleem jij wel?

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. blink: Tassen, afkomstig uit de bagagerekken, horen niet op je hoofd te vallen omdat deze oude dingen niet goed meer sluiten.
Armleuningen en stoelleuningen dienen verstelbaar te zijn.
Hoewel dit niets met veiligheid van doen heeft, heeft het geen pas dat zulke dingen gebeuren bij een zich zelf respecterende vliegmaatschappij (waarmee nederlandse touroperators vliegen; deze touroperators claimen nog "gerenomeerd" te zijn ook).

Emoticon: Angry

Etienne Hex

hex00000
User
spacer line

On 15-04-2005 11:42 Anbrie wrote:
Is deze link al ergens geplaatst?
http://reiskrant.nl/reiskrant/(...)voor_Phuket_Air.html

Dat is het Telegraaf artikel waar Kras c.s. zo mee in hun maag zitten.

Etienne Hex

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

45,657,548 topic views - 220,056 posts - 13,388 topics - 15,536 members - last post @ 28-03-2017 18:54 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

83,755,493 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com