indahnesia.com - Discover Indonesia Online

    
You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

hex00000
User
spacer line
 


On 17-02-2005 14:00 Richy wrote:
Ik heb maar even uitgezocht hoeveel B747s Phuket nu werkelijk heeft. Er wordt hier teveel gespeculeerd en dat is niet fijn voor diegene die met deze maatschappij gaan vliegen. Zowiezo lijkt mij het niet terecht om over een maatschappij te oordelen zonder eerst zelf met ze gevlogen te hebben.
Wat als een kist van Phuket met pech op Schiphol staat??? Dan gebeurd er hetzelfde als met een vliegtuig van Garuda/ Singapore of Malaysian (of welke maatschappij dan ook) deze wordt gerepareerd door een op het veld aanwezig technisch bedrijf... en laat KLM nu net een groot aantal vliegtuigen aan Phuket hebben geleverd. Dus dat zou in principe geen probleem moeten zijn. Afhandeling van passagiers in dit soort situaties kan natuurlijk altijd verschillen per maatschappij.

Vloot B747-200:
B747-2U3B HS-VAU (Ex Garuda)
B747-2U3B HS-VAO (Ex Garuda)

Vloot B747-300
B747-206/SUD HS-VAA (Ex KLM)
B747-206/SUD HS-VAV (Ex KLM)
B747-306M HS-VAC (Ex KLM)
B747-312 HS-VAN (o.a. Ex Corsair/ Air Atlantic)

... en nee ik ben geen spotter Emoticon: Stupid Emoticon: Wink


Ik kom slechts tot 1 747-300, de HS-VAU, die bij jou als 200 versie genoteerd staat.


Etienne Hex

Richy
User
User icon of Richy
spacer line
 


On 17-02-2005 21:05 hex00000 wrote:
[...]


747-200s mogen op Schiphol landen, mits voorzien van geluidsarme motoren, zoals onder andere de 747-200 van Martinair.


MAS/JAL landen nog steeds met hun oude freighters -200 (met oude motoren) op Schiphol... dus ik ben heel erg benieuwd waar jij je info vandaan haalt... Emoticon: Smile ... en de HS-VAU is toch echt een -200 http://www.airliners.net/open.file/601731/L/



"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

EricYen
User
spacer line
 


On 17-02-2005 14:00 Richy wrote:
Ik heb maar even uitgezocht hoeveel B747s Phuket nu werkelijk heeft. Er wordt hier teveel gespeculeerd en dat is niet fijn voor diegene die met deze maatschappij gaan vliegen. Zowiezo lijkt mij het niet terecht om over een maatschappij te oordelen zonder eerst zelf met ze gevlogen te hebben.
Wat als een kist van Phuket met pech op Schiphol staat??? Dan gebeurd er hetzelfde als met een vliegtuig van Garuda/ Singapore of Malaysian (of welke maatschappij dan ook) deze wordt gerepareerd door een op het veld aanwezig technisch bedrijf... en laat KLM nu net een groot aantal vliegtuigen aan Phuket hebben geleverd. Dus dat zou in principe geen probleem moeten zijn. Afhandeling van passagiers in dit soort situaties kan natuurlijk altijd verschillen per maatschappij.

Vloot B747-200:
B747-2U3B HS-VAU (Ex Garuda)
B747-2U3B HS-VAO (Ex Garuda)

Vloot B747-300
B747-206/SUD HS-VAA (Ex KLM)
B747-206/SUD HS-VAV (Ex KLM)
B747-306M HS-VAC (Ex KLM)
B747-312 HS-VAN (o.a. Ex Corsair/ Air Atlantic)

... en nee ik ben geen spotter Emoticon: Stupid Emoticon: Wink


Richy,

Helaas is het Thailand prikbord niet meer "in de lucht", anders had ik hier enkele ervaringen van reizigers met Phuket air (BKK-LON) kunnen plakken, maar het is zeker niet aan te raden met Phuket air te vliegen.

De KLM machines van Phuket air zijn meer dan 30 jaren oud, phuket air heeft al financiele problemen en onlangs is duidelijk geworden dat er zwaar achterstallig onderhoud is. Ook de scholing van het technisch personeel blijkt aan wensen over te laten.

Hier nog wat ervaringen van mensen op een andere site:

http://www.airlinequality.com/Forum/phuket.htm

groet,

Eric

ps. Het is idd wel lachwekkend te zien dat Phuket Air in enkele gevallen zelfs duurder is dan Singapore Air.



ploucha
User
spacer line
 

Nou, leuk om lezen!!!!! Zeker niet aan te raden........! Er valt niks meer aan te raden, want t is al geboekt.




hex00000
User
spacer line
 


On 18-02-2005 08:36 ploucha wrote:
Nou, leuk om lezen!!!!! Zeker niet aan te raden........! Er valt niks meer aan te raden, want t is al geboekt.


Nou. Uit de lucht vallen zullen ze vooralsnog niet doen. In dat geval zouden ze niet eens toestemming krijgen om in het Nederlandse luchtruim te mogen vliegen.
Echter: politiek speelt een grote rol om vliegtuigen van bevriende landen aan de grond te houden, zolang er niets gebeurt. Die bevriende landen kunnen namelijk nederlandse vliegtuigen op hun beurt weer verbieden in hun luchtruim te vliegen, landingsrechten weigeren/intrekken etc... , gewoon om te pesten.
Je moet het heel bont maken om als vliegmij. geweerd te worden, zelfs in Nederland.
Maar, maak je niet druk. Ze vliegen al 1 jaar op London Gatwick met voornamelijk een oude 747-200. En die heeft het ook steeds gered.
Bovendien krijg je een mini toilettasje met tandpasta, sokjes en oogklepjes (om te slapen). Iets wat veel gerenommeerde maatschappijen in hun Economy Class niet eens doen. Singapore Airlines doet het wel. Maar enkel dat kan het verschil in prijs niet goed maken. Er is meer tussen hemel en aarde.
Toch zou ik het op prijs stellen te vernemen hoe de verzorging aan boord werkelijk is. Een prive videoschermpje is er in ieder geval niet bij.
Succes en een plezierige vakantie.




Etienne Hex

hex00000
User
spacer line
 


On 17-02-2005 23:37 Richy wrote:
[...]


MAS/JAL landen nog steeds met hun oude freighters -200 (met oude motoren) op Schiphol... dus ik ben heel erg benieuwd waar jij je info vandaan haalt... Emoticon: Smile ... en de HS-VAU is toch echt een -200 http://www.airliners.net/open.file/601731/L/


Je hebt gelijk Emoticon: Smile De foto laat overduidelijk een 747-200 zien.
Op de site van Phuket Air staat de VAU echter als 300 , en staan de VAV, VAA, VAK VAO als 200's; dat klopt ook niet helemaal met jouw gegevens. Volgens mij maakt Phuket Air er op de grond al een puinhoop van. Nu ben ik zo nieuwsgierig geworden dat ik ga opvragen welke toestellen ze echt in hun vloot hebben.

Emoticon: Talk to the hand


Etienne Hex

Andy&Alit
User
spacer line
 

Ik ben blij dat jullie dit uitgezocht hebben het stelt me toch een beetje gerust , ik heb nameijk reacties van engelsen gelezen en dat was niet al te best. Wel heb ik gelezen dat de services en het eten goed was. Ik was toch wel een beetje geschrokken en ik denk dat het allemaal wel ok is waarschijnlijk niet van het niveau singapore , malaysian of cathay. Maar dan ik had ik maar wat meer moeten betalen.950 euro bij kras met hotel en ontbijt is natuurlijk geen geld.(augustus)van het verschil kan ik weer een heleboel leuke dingen doen op Bali.



Richy
User
User icon of Richy
spacer line
 


On 18-02-2005 17:11 hex00000 wrote:
[...]


Je hebt gelijk Emoticon: Smile De foto laat overduidelijk een 747-200 zien.
Op de site van Phuket Air staat de VAU echter als 300 , en staan de VAV, VAA, VAK VAO als 200s; dat klopt ook niet helemaal met jouw gegevens. Emoticon: Talk to the hand


Ja het wordt er allemaal niet erg overzichtelijker op.... wat ik wel wil opmerken is dat het grotendeel van de 747's van de KLM "omgebouwde" -200's zijn. Het hierbij bekende upperdeck is o.a. verlengd. Daardoor ziet deze er gewoon uit als een -300 en zo zou je hem ook kunnen beschouwen. Ze hebben hierbij de toevoeging SUD gekregen wat staat voor Stretched Upper Deck.
Op http://www.airliners.net en http://www.airfleets.net kon achter wat regi's komen maar ook deze kloppen niet allemaal. Ik heb hierbij wel de serienummers gecontroleerd en dat gaf mijn lijstje.

ff nog in het algemeen...

Met die KLM kisten is niets mis mee zolang ze goed onderhouden worden. Surinam Airways vliegt nu ook met zo'n (Ex-KLM) kist en deze staat er nog steeds in zeer goede conditie bij. Alles wat vliegt en ouder wordt heeft meer onderhoud nodig (net als een mens).
De echte -200's (ex GIA) ken ik persoonlijk vrij goed. Het zijn oude kisten die naar mijn mening beter voor korte vluchten met een hoge bezettingsgraad kunnen worden ingezet. Het passagiers comfort op deze kisten is naar huidige standaard gewoon te laag. Zeker voor deze lange vluchten. Verder is zo'n tankstop in Dubai toch echt niet meer van deze tijd.

Ik ken de financiele positie van Phuket niet en het onderhoud zal zeker wel naar de wetten worden uitgevoerd.
Zoals ik eerder al heb gezegd... mocht het een wezenlijk prijsverschil uitmaken om met deze maatschappij te vliegen dan zou ik het persoonlijk wel doen. Anders zou ik toch voor een gerenomeerde maatschappij kiezen.

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Ploucha...
Je moet het maar zo zien je gaat een avontuur tegemoet als je op vakantie gaat... en daar is dit vliegen al een onderdeel van. Zelf ben ik '98 na crismon met die "oude" -200 van GIA (toen in een financiele crisis) naar JKT gevlogen... de route was als volgt: Amsterdam - Parijs - Abu Dabi - Singapore - Bali - Jakarta (reistijd +/- 24h). Niet echt de snelste weg zoals je ziet... maar het maakte mij niet uit ik ging op vakantie en de crew maakte er het beste van om de service te verlenen.
Wellicht dat je jouw ervaringen hier t.z.t nog kan vermelden!!!



"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

hex00000
User
spacer line
 


On 18-02-2005 18:29 Andy&Alit wrote:
Ik ben blij dat jullie dit uitgezocht hebben het stelt me toch een beetje gerust , ik heb nameijk reacties van engelsen gelezen en dat was niet al te best. Wel heb ik gelezen dat de services en het eten goed was. Ik was toch wel een beetje geschrokken en ik denk dat het allemaal wel ok is waarschijnlijk niet van het niveau singapore , malaysian of cathay. Maar dan ik had ik maar wat meer moeten betalen.950 euro bij kras met hotel en ontbijt is natuurlijk geen geld.(augustus)van het verschil kan ik weer een heleboel leuke dingen doen op Bali.


Ik heb die reacties ook gelezen, en ben toch blij dat ik met Malaysia vlieg voor 619 euro in september. Wat mij voornamelijk opvalt aan het commentaar van de Engelsen is, dat er toch vrij vaak elementaire dingen stuk zijn in de kisten; niet vlieggevaarlijk, maar toch ... Enkel de commentaren over de business class zijn vrij goed. Daar betaal je 500 euro extra voor (dat is behoorlijk weinig in vergelijking met andere maatschappijen). Toch ga je waarschijnlijk ook vrij veel ruimte hebben in het toestel. Het traject London_Bangkok was ofwel overboekt, of meestal maar half vol. Dit in tegenstelling tot Singapore, Malaysia en Cathay, die zitten meestal propvol.
Een prettige vakantie. En, laat eens horen hoe het daadwerkelijk was.


Etienne Hex

hex00000
User
spacer line
 


On 17-02-2005 23:37 Richy wrote:
[...]


MAS/JAL landen nog steeds met hun oude freighters -200 (met oude motoren) op Schiphol... dus ik ben heel erg benieuwd waar jij je info vandaan haalt... Emoticon: Smile ... en de HS-VAU is toch echt een -200 http://www.airliners.net/open.file/601731/L/


Richy; ik was nog vergeten te vermelden waar ik mijn info vandaan haal.
Gewoon de Luchtvaartwet. 747-200's met oude motoren zijn hoofdstuk 2 vliegtuigen, net als bv 737-200, 727.
Hoofdstuk 2 vliegtuigen mogen so wie so niet meer landen op Schiphol, zelfs overdag niet (noodgevallen uitgezonderd).
Hoofdstuk 3 vliegtuigen "aan de onderkant" mogen enkel overdag landen en starten, maar moeten meer betalen.
Hoofdstuk 3 vliegtuigen "aan de bovenkant" mogen te allen tijde landen en starten.
Emoticon: Smile


Etienne Hex

Richy
User
User icon of Richy
spacer line
 


On 18-02-2005 22:17 hex00000 wrote:
[...]


Richy; ik was nog vergeten te vermelden waar ik mijn info vandaan haal.
Gewoon de Luchtvaartwet. 747-200s met oude motoren zijn hoofdstuk 2 vliegtuigen, net als bv 737-200, 727.
Hoofdstuk 2 vliegtuigen mogen so wie so niet meer landen op Schiphol, zelfs overdag niet (noodgevallen uitgezonderd).
Hoofdstuk 3 vliegtuigen "aan de onderkant" mogen enkel overdag landen en starten, maar moeten meer betalen.
Hoofdstuk 3 vliegtuigen "aan de bovenkant" mogen te allen tijde landen en starten.
Emoticon: Smile


Hahaha dat dacht ik al Emoticon: Worship ... ik zal het eens opzoeken Emoticon: Wink ... maar het verklaart toch niet waarom ik nog steeds deze kisten (met JT9's zover ik zie) op Schiphol zie komen. Welliswaar geen PAX maar de geluidsproductie blijft hetzelfde.
http://www.airliners.net/open.file/775919/L/
http://www.airliners.net/open.file/775918/L/


"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

hex00000
User
spacer line
 


On 19-02-2005 01:07 Richy wrote:
[...]


Hahaha dat dacht ik al Emoticon: Worship ... ik zal het eens opzoeken Emoticon: Wink ... maar het verklaart toch niet waarom ik nog steeds deze kisten (met JT9s zover ik zie) op Schiphol zie komen. Welliswaar geen PAX maar de geluidsproductie blijft hetzelfde.
http://www.airliners.net/open.file/775919/L/
http://www.airliners.net/open.file/775918/L/


Oeps. Er staat ook een "ontsnappingsclausule" in die wet. Namelijk "het economisch belang". Aan jou verhaal te horen is dat dus heel rekbaar. Mogelijk dat daarom de stroom klachten vanwege geluidsoverlast in de buurt van Schiphol aanhoudt ??? In Zaventem pakken ze dat toch heel anders aan. De DHL vliegtuigen starten begin 2008 voor de laatste maal vanaf Zaventem, omdat ze slechts een paar nachtvluchten mogen maken. 1700 Directe banen gaan so wie so verloren.
Laatste vraagje. Jij beweert geen vliegtuigspotter te zijn. Ik heb sterk de indruk dat je veel met Schiphol van doen hebt, of er mogelijk zelfs werkt.
Nu stop ik met dit item. Het heeft weinig meer van doen met Indonesie. Ik ga verder op www.luchtzak.be.
Prettig weekend.
Emoticon: Bye bye


Etienne Hex

latex40
User
User icon of latex40
spacer line
 

Ook ik wilde even reageren op Phulet Air. Inderdaad het zijn afdankers van de KLM en Garuda. Deze kisten zijn niet meer up to date en niet meer geschikt om lange afstanden 18.000 km naar DP
te vliegen. Als ik dan kijk wat Ploucha en Santina schrijven over de tijdsduur met Phuket Air dan moeten ze extra motoren hebben aangebracht. Phuket Air vliegt van A'dam - Bangkok - DPS in een recordtijd zoals jullie schrijven 16 1/2 uur met een tussenstop van drei uur in Bangkok.
Jeroen schrijft ga liever met SQ goede kistem, goede verzorging en er ontbreekt niets wat een mens wil hebben tijdens de vlucht. Heb zelf nooit anders gevlogen als met deze maatschappij maar de vlucht duurt van A'dam - Singapore - DPS alleen vliegtijd 15 uur en 10 minuten tel daarop nog een de wachtijd in Singapore 3.15 uur.
Conclusie: ondanks de ouderdom van deze kisten vliegen ze sneller dan de moderne kisten van SQ. Bij SQ hoef ik geen schietstoel en parachute mee te nemen. Voor Phuket Air wel, de stoel is moeilijk mee te nemen en de chute ja die heb ik nog moet hem dan alleen nog een repacken, maar dat is geen probleem. Het enige probleem is hoe kom ik uit die kist????, mijn chute wordt geactiveerd door de schietstoel!!!
Iets om even over na te denken. Jeroen je hebt gelijk geef mij maar SQ,over 6 maanden hangen we weer.



Richy
User
User icon of Richy
spacer line
 

... zoals Hex al zie... tijd om dit topic te sluiten... er wordt teveel gespeculeerd zoals ik al eerder aanhaalde... woorden als KLM afdankers en gebruik van chutes zijn gewoon niet gepast... slaat gewoon nergens op.... zeker niet als je weet dat er mensen in dit forum met deze maatschappij gaan vliegen...


"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

ploucha
User
spacer line
 

Inderdaad......forget I asked.....



Albert
User
User icon of Albert
spacer line
 

'Vakantie op Phuket voor 46 eurocent'

Uitgegeven: 24 februari 2005 07:40

SINGAPORE - Het Singaporese reisbureau SA Tours biedt reizen aan naar het Thaise eiland Phuket voor 1 Singaporese dollar (46 eurocent). Dit meldt de krant The Straits Times donderdag. De stuntaanbieding is bedoeld om het toerisme naar het door de tsunami van 26 december getroffen gebied weer op te krikken.

"Wij moeten ervoor zorgen dat de plaatselijke economie niet nog meer wordt beschadigd door de afwezigheid van toeristen", aldus SA Tours-manager Alicia Seah. Er zijn honderd plaatsen beschikbaar in het kader van de stuntaanbieding. Inbegrepen zijn de vlucht en twee nachten in een driesterrenhotel.

Of je met Phuket Air vliegt weet ik niet


Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

hex00000
User
spacer line
 


On 24-02-2005 12:50 Albert wrote:
Vakantie op Phuket voor 46 eurocent

Uitgegeven: 24 februari 2005 07:40

SINGAPORE - Het Singaporese reisbureau SA Tours biedt reizen aan naar het Thaise eiland Phuket voor 1 Singaporese dollar (46 eurocent). Dit meldt de krant The Straits Times donderdag. De stuntaanbieding is bedoeld om het toerisme naar het door de tsunami van 26 december getroffen gebied weer op te krikken.

"Wij moeten ervoor zorgen dat de plaatselijke economie niet nog meer wordt beschadigd door de afwezigheid van toeristen", aldus SA Tours-manager Alicia Seah. Er zijn honderd plaatsen beschikbaar in het kader van de stuntaanbieding. Inbegrepen zijn de vlucht en twee nachten in een driesterrenhotel.

Of je met Phuket Air vliegt weet ik niet


Vanaf Amsterdam ???????????
Of vanaf Singapore ??????????
Emoticon: Shiny
zo ja: op welke site is dat te vinden ?
Maylaysia Airlines heeft ook spotgoedkope vluchten, maar pas vanuit Kuala Lumpur; hm



Etienne Hex

Albert
User
User icon of Albert
spacer line
 


On 24-02-2005 12:50 Albert wrote:
Vakantie op Phuket voor 46 eurocent

Uitgegeven: 24 februari 2005 07:40

SINGAPORE - Het Singaporese reisbureau SA Tours biedt reizen aan naar het Thaise eiland Phuket voor 1 Singaporese dollar (46 eurocent).
Dit meldt de krant The Straits Times donderdag.


On 25-02-2005 15:36 hex00000 wrote:
[...]


Vanaf Amsterdam ???????????
Of vanaf Singapore ??????????
Emoticon: Shiny
zo ja: op welke site is dat te vinden ?
Maylaysia Airlines heeft ook spotgoedkope vluchten, maar pas vanuit Kuala Lumpur; hm


Bron nu.nl
Dit meldt de krant The Straits Times donderdag.
Kan op die site niet gratis zoeken/lezen.
Vanaf waar lijkt mij logisch (SI).

Ik zou zeggen schrijf het reisbureau eens aan.


Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

EricYen
User
spacer line
 

Hoi Albert en de anderen,

Er zijn hier in Singapore dagelijks nieuwe stuntaanbiedingen. Deze was van Tigerairways. Dit zijn de low budget carriers:

www.tigerairways.com
www.valueair.com.sg
www.airasia.com
www.jetstar.com.sg
www.silkair.com

Overigens ging het hier om een aanbieding voor een paar honderd zitplaatsen van Tigerairways van de vlucht Singapore - Phuket.

Ik ben in oktober jl. nog een weekendje Singapore - Bangkok - Singapore gevlogen voor 2 singdollar (minder dan een euro), toen met Air Asia. snel erbij zijn en je hebt hem beet...

groet,

Eric




hex00000
User
spacer line
 


On 26-02-2005 07:14 EricYen wrote:
Hoi Albert en de anderen,

Er zijn hier in Singapore dagelijks nieuwe stuntaanbiedingen. Deze was van Tigerairways. Dit zijn de low budget carriers:

www.tigerairways.com
www.valueair.com.sg
www.airasia.com
www.jetstar.com.sg
www.silkair.com

Overigens ging het hier om een aanbieding voor een paar honderd zitplaatsen van Tigerairways van de vlucht Singapore - Phuket.

Ik ben in oktober jl. nog een weekendje Singapore - Bangkok - Singapore gevlogen voor 2 singdollar (minder dan een euro), toen met Air Asia. snel erbij zijn en je hebt hem beet...

groet,

Eric


Bedankt voor jullie antwoorden.
Maar ik moet toch eerst in Singapore zien te geraken Emoticon: Bye bye


Etienne Hex

Blog Bot
spacer line
 

Als iemand wil weten hoe de 1e vlucht was (ik ga op 27 maart) stuur me dan ff een mail en je krijgt een volledig verslag (als ik het overleefd heb..........GEINTJE Emoticon: Shut up! )


I tell a lot of stories I have heard elsewhere

Blog Bot
spacer line
 

En dan graag als mailadres gebruiken:
anouschkabrietRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com (want hotmail vertoont regelmatig kuren)


I tell a lot of stories I have heard elsewhere

ron broens
User
spacer line
 

wel je kunt Phuket air bij verschillende agenten boeken, maar bij navraag op schiphol met info hierover wist men daar van niks.
Ook de tijden zijn iets minder je komt pas om 16.30 volgens schema van reisagent daar aan en je gaat ook eerder terug.
Dus ik houdt het maar bij malaysian of singapore airlines, want scheelt toch al snel bij elkaar 6 uur wat je ook nog eens moet omrekenen in vlieg/wachttijd.
Is het verschil uiteindelijk toch nog duur betaald in vakantietijd en die is meer waard. Emoticon: Yes!



Blog Bot
spacer line
 

Vluchttijden (plaatselijke tijden Bangkok 6 uur verschil, Denpasar 7 uur verschil met Nederland)

Amsterdam-Bangkok 15.00-07.20 uur (10 uur en 20 minuten)
Bangkok-Denpasar 11.00-16.20 uur (4 uur en 20 minuten)

Denpasar-Bangkok 17.40-21.00 uur
Bangkok-Amsterdam 23.00-09.30 uur (via Ver.Ar.Emiraten)

De totale vliegtijd is even lang........want Amsterdam-Singapore was afgelopen december 13 uur en 25 minuten en Singapore-Denpasar 2,5 uur!.

Voor allen: fijne vakantie. Emoticon: Bye bye


I tell a lot of stories I have heard elsewhere

hex00000
User
spacer line
 

Ik ben afgelopen zaterdag op een mini-vakantiebeurs geweest, enkel over Azie (in Wemmel, bij Brussel; is voor mij niet ver);
daar waren de volgende aanbiedingen:
www.connections.be had een aanbieding van 609 euro (ALLES inbegrepen) naar Denpasar; geldig tot eind september; dit tarief kan via hun site nog enige dagen geboekt worden; vlucht met Eva Air; voor 200 euro extra zit je in de evergreen deluxe class: 8 stoelen op een rij ipv 10/meer beenruimte; vertrek is wel vanaf Parijs;
EVA Air zelf had een aanbieding van 579 euro (wel excl.);
www.evaair.com;
Malaysian had een aanbieding van (wederom) 619 euro excl;
om een en ander te boeken hoef je zelf niet naar die beurs; op de sites kan je dit ook vinden; je moet enkel weten wanneer deze BelAsia expo is (ook wel Asian Affair genoemd, in Wemmel) dit kan je vinden onder www.vakantiebeurzen.nl; en het kan je aardig wat euris opleveren; voor de hotels moet je dan wel zelf zorgen; maar die heb je zo te pakken, aangezien de toeristen de weg naar Indonesie nog steeds niet hebben teruggevonden; even onderhandelen en je zit een een ****hotel voor 20 euri per kamer; je wordt overigens bij aankomst op de luchthavens wel heel uitbundig welkom geheten door hotelkoeriertjes; toch kan je er je voordeel mee doen;
groetjes
Emoticon: Bye bye



Etienne Hex


You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.



49,908,676 topic views - 222,128 posts - 13,484 topics - 16,232 members - last post @ 20-09-2017 16:23 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

89,959,601 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com