indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Aangezien Omong-Omong vol zit en er nieuwe tijden zijn een nieuwe start Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Vanavond alvast mijn 1e koffer ingepakt 29.6 kg
Maandag even voor de zekerheid een 2e weegschaal even lenen om zeker te zijn.
Als dat klopt dan kan hij alvast verzegeld worden.
Gaat die vast naar Amsterdam broertje komt toch langs dus dat scheelt weer sjouwen.
Het is nog wel 110 daagjes maar het is toch allemaal one-way-vracht, dus da's dan vast opgeruimd.
Kleine koffer handbagage dat kan ik dan later wel even vullen als het echt zover is.
Het is toch gemakkelijker wanneer je al een kledingkast in Indonesie hebt staan.
Voor vertrek even een paar daagjes in Amsterdam vertoeven hoef ik me ook niet druk te maken over files of treinvertragingen of tunnelopstoppingen. Dat een keer maar nooit weer. Goed voorbereid is het halve werk en er was toch niks op tv dus de tijd goed gebruikt Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ja dat begrijp ik niet een topic kan nooit vol zijn, daar in kan je oneindig mee doorgaan Sabar.
Tenminste dat vermoed ik zo, zoals ik op Microsoft word een jaar lang op de zelfde opgeslagen word pagina eindeloos door kan gaan.
Zit nu op 99 pagina's 3722 tekens ik ga nu naar de 100 pagina........

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

elsbeth
User
spacer line

Ziel, jouw posting heeft volgens mij een iets te hoog gehalte om in de hoek kosong te zetten. Waarom niet gewoon in Omong Omong, tuurlijk kan dat topic niet vol zijn.
Omong kosong lijkt mij meer iets voor twitterachtige berichten (ik ga nu mijn haren wassen- o nee, de shampoo is op- lekker bij Henk geborreld, helemaal toppie!)
Ik bedoel dat het bericht van Sabar in mijn ogen tot geen enkele vraag/discussie uitlokt.
Mag natuurlijk, maar jammer dat Ziel dan hier zijn bespiegelingen voortzet en niet in het oorspronkelijke omong omong topic.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Je kan wel eens gelijk hebben Elsbeth ik dacht het, maar denk er nu ook zo over, dus even weggehaald, kom er later op terug.
Je ziet het in Omong2x dat het storend is als ze ergens andersover hebben daarom heb ik deze vlucht genomen Elsbeth
Bedankt in ieder geval.............. Emoticon: Shiny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Hij laadt in iedergeval sneller Emoticon: Worship
Ik ga even mijn nieuwe voorraad bumbu in gebruik nemen Emoticon: Yummie!

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Luo Ni
User
User icon of Luo Ni
spacer line

Aduhh .. Emoticon: Nooo ..Itu tidak bisa Emoticon: Yes!

Permisi Emoticon: Smile

Zhuīsuí nǐ de mèngxiǎng ...... Follow Your Dreams

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

70,512,236 topic views - 231,644 posts - 13,667 topics - 21,296 members - last post @ 19-04-2019 11:01 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

116,783,754 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com