indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Serua
User
spacer line

Beste forumlezers,

Heeft iemand van jullie je Indonesische partner naar Belgie/ Nederland gehaald via de Belgie - route? Het handboek heb ik gelezen al beginnen er toch nog vragen op te spelen. Iemand ervaring met deze route?

Alvast bedankt,
Serua

spacer line  

Waarom wil je via een ander EU-land je partner hierheen halen, voldoe je niet aan de Nederlandse eisen? Hou er alvast rekening mee, dat deze manier niet persť makkelijker/goedkoper is.

Veel informatie kan je trouwens vinden bij de Stichting Buitenlandse Partner.

Serua
User
spacer line

Ik voldoe idd niet aan de inkomenseisen. Maar ook het bedrag alleen al voor een mvv aanvraag.. Daarom dacht ik die route te nemen en wilde graag meer mensen met ervaring horen.. Bedankt voor je reactie.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik wil even opmerken dat het niet altijd gaat om de inkomenseisen. De eisen met betrekking tot taal zijn ook erg streng, voor sommigen zelfs amper haalbaar.
Verder kunnen mensen ook andere redenen hebben om de Belgie (of andere route te doen). Ik kan me zelfs voorstellen dat het een principekwestie is.
Buiten Buitenlandse Partner ook veel info op Mixed-Couples.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Inderdaad, de IND heeft ontmoedingsbeleid als allerhoogste in het vaandel staan. Futiel want stoppen doen ze het toch niet. Desnoods via buurlanden. Dat heeft doorgaans te maken met de onrechtmatige uitvoering in Nederland. De overheid stoort zich niet aan regels die er zijn. Deze wenst zich ook niet dienstbaar te stellen aan de burger waar ze voor is.

Dus Rotterdammer, is er niets mis met de burger en zijn partner. Er is iets mis met de manier waarop de Nederlandse burger word behandelt. Wat eigenlijk gewoon strafbaar gesteld zou moeten worden. De veroordelingen aan het adres van de overheid is enorm.

Simpel weg, de staat bepaalt voor niemand hoe hij zijn leven inricht, nog met wie. Dat denken ze wel te kunnen. De wal keert het schip, geef het tijd.

Where there is a will there will be relatives.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

84,181,303 topic views - 240,035 posts - 13,725 topics - 32,691 members - last post @ 11-08-2020 20:37 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

137,344,056 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com