indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > IndonesiŽ op z'n Nederlands > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

osiris
User
spacer line

We vertrekken in november naar bali, onder ander Benoa, Ubud en Lovina, kan iemand ons super lekkere gezellige restaurants met een mooi uitzicht (terwijl ik aan het vragen ben) aan raden?

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Ik weet niet of het nog bestaat maar Warung Enak in Ubud vond ik persoonlijk het beste
maar dan het eten niet het uitzicht.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Het Lotus- restaurant in Ubud...je kijkt over een groot vijver met Lotus-bloemen een

prachtig gezicht en het eten was toen goed, maar of het nog steeds goed is weet ik niet...

Ook kan je in Ubud bij Ibu Oka babi Guling eten......ťcht lekker!!.

Pascal.F
User
spacer line

Restaurants in Ubud en hier enkele voorbeelden van lekker eten en enkele met prijsinfo

http://www.lakaleke.com/ Met dans voorstelling
http://www.cafedesartistesbali.com/ dit is bij een Belg
http://www.iburai.com/ Heel lekker (reserveren )
http://www.alamindahbali.com/cafe_wayan.htm Buffet op zaterdag

jupje
User
User icon of jupje
spacer line

Lakeleke restaurant in Ubud kan ik echt aanbevelen, ben er in november nog geweest.
Je loopt vanaf de ingang van het apenbos links over het paadje langs het riviertje, en op het einde daarvan aan de linkerkant kom je er vanzelf.
Elke avond een andere dansvoorstelling van ca. 2 uur, in open lucht, met een prachtige omgeving van rijstvelden, bamboe, en andere planten en bloemen.
Wel even opletten op de apen, want die komen ook buiten het apenbos.
En voor de weg terug eventueel een zaklamp meenemen, want het pad is 's avonds stikkedonker.

SOLO MAN FOREVER

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

In Ubud zitten aan de hoofdstraat vanuit de markt richting apenbos een hele rits restaurants met verschillende menu's waar je voor prima prijzen goed kunt eten (en drinken). Wat je zoekt zit er vast wel.

jstar
User
spacer line

Welke keuken vind je lekker? De Indonesische of Westerse? En wat is je budget? De reden waarom ik dat vraag; als er ergens een plaats is waar upscale Europese resto's zijn in AziŽ, is het wel Bali. Naast Hong Kong, Singapore en Shanghai natuurlijk.

Als je met de blote voeten in het zand op het strand wil dineren en je houdt van zonsondergang en vis, zijn de restaurantjes in Jimbaran (niet te ver van de Intercon) wel interessant.

osiris
User
spacer line

Op 11-05-2013 13:13 schreef jstar:
Welke keuken vind je lekker? De Indonesische of Westerse? En wat is je budget? De reden waarom ik dat vraag; als er ergens een plaats is waar upscale Europese restos zijn in AziŽ, is het wel Bali. Naast Hong Kong, Singapore en Shanghai natuurlijk.

Als je met de blote voeten in het zand op het strand wil dineren en je houdt van zonsondergang en vis, zijn de restaurantjes in Jimbaran (niet te ver van de Intercon) wel interessant.

Over welke prijzen spreken we voor een lekkere maaltijd? In vergelijking met Nederland?

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Lekker? Dat werd nu juist aan jou gevraagd.. wat zoek je? grofweg is alles te krijgen wat je maar kan bedenken.. met soms bijbehorende prijzen als het import is natuurlijk.

Ik kan heerlijk eten voor rond een euro, zelfs op Bali in het toeristische gebied. Echter dat kan ik thuis in Jakarta ook als ik wil, dus ben ik op Bali, dan maak ik met gemak 10-15 euro per persoon op aan een maaltijd, met wat alcohol erbij en als het lekker gezellig is een flesje wijn (ai, die is duur).

osiris
User
spacer line

10-15 euro voor een maaltijd vind ik zeker niet duur, dus mag ik aannemen voor die prijs dat we al lekker eten mogen verwachten?
Moeilijk in te schatten hier mag je al vlug op 30 euro per persoon rekenen voor een lekker hoofdmaaltijd. (zonder drank).

spacer line  

nice for sharing... Emoticon: Bye bye

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Lekker ūüėč sate eten op Balie ik lach mij kriek
Wat is het toch leuk in smaragd of Indonesi√ę.
Ja wat moet je met zo bericht
Is het een nep bericht.
Dan kunnen we deze site wel sluiten.
Dan is alles nep of toch realistische je moet zelf bekijken of het nep berichten zijn.
Het word er niet gezelligere op
Internet word steeds een medium die je niet meer serieus kan nemen. Emoticon: Stupid Emoticon: Bye bye

http://www.ad.nl/buitenland/ho(...)en-op-bali~acbc1576/

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

spacer line  

Ach, hier in Nederland hadden we ook jarenlang paardenbiefstuk bij de best gewaardeerde biefstukkenbakker. Iedereen verontwaardigd voor een week of 2 en het leven gaat weer door.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

50,016,505 topic views - 222,253 posts - 13,491 topics - 16,273 members - last post @ 25-09-2017 01:42 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

90,119,375 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com