indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ariyanti
User
spacer line

Beste mensen..
Ik heb huisje in jogja voor 4 personen(2 slaapkamer) twee verdieping,balkon, douche,toilet beneden,keuken,tv en stereo, die ligt ongeveer 10 minutes van het centrum en van het vliegveld. Mooie ingericht..dus bij deze voor de liefhebber die liever niet bij hotel logeren.

Gr ariyanti

sahabat
User
spacer line

ariyantii,
ik zal maar in bahasa belanda return.kan je mij zeggen of dat huisje ook voor zeer lange tijd kan huren. en waar in yogya ?wij hebben anak kecil dus al vlakbij redlight area is dan hebben we geen intresse.
Sahabat

sahabat
User
spacer line

ariyantii,
ik zal maar in bahasa belanda return.kan je mij zeggen of dat huisje ook voor zeer lange tijd kan huren. en waar in yogya ?wij hebben anak kecil dus al vlakbij redlight area is dan hebben we geen intresse.
Sahabat

ariyanti
User
spacer line

Beste sahabat..ten eerste wat bedoeld je met in bahasa belanda return?ik ben tenslote maar indonesie vrouw dus perfect nl taal woordt ik nooit. Het huis ligt in rustig gelegen,vriendelijk buurt dus niet dichtbij redlight. Behalve dec tot peb het huis is beschikbaar.

ariyanti

spacer line  

Ik heb belangstelling voor uw woning voor een paar nachten te huren. Is dat mogelijk. We komen in juni. Heeft u foto's van uw woning. Ben heel benieuwd!

Jack

ariyanti
User
spacer line

Beste jack..de foto's zijn inmiddels onderweg

ariyanti

spacer line  

Hallo Ariyanti,

Lijkt ons een mooi huis. Wij willen dit wel voor een tijd huren.
Weten nog niet precies wanneer we gaan. Maar we verblijven
eerst in Brongkol, Ambarawa.
Kan je ons ook foto's sturen
Groetjes

ariyanti
User
spacer line

Ha ha..die meneer brongkol,lijk mij niet nodig om foto naar jullie te sturen. wanner zijn jullie van plan om naar indo te gaan?niet weer in dec neem ik aan. Maar als echt so is..jullie zijn van harte wekom. Als moet dan slaap ik bij mijn moeder(deze uitzondering allen maar voor jullie).
Ok meneer brongkolnews doe de groeten aan vrouwlief,dikke kus aan de kleine.

Ariyanti

spacer line  

On 13-02-2005 17:39 ariyanti wrote:
Beste mensen..
Ik heb huisje in jogja voor 4 personen(2 slaapkamer) twee verdieping,balkon, douche,toilet beneden,keuken,tv en stereo, die ligt ongeveer 10 minutes van het centrum en van het vliegveld. Mooie ingericht..dus bij deze voor de liefhebber die liever niet bij hotel logeren.

Gr ariyanti

spacer line  

On 13-02-2005 17:39 ariyanti wrote:
Beste mensen..

Gr ariyanti

Wij hebben wel interesse. Heeft u misschien wat meer info over het huis?
Een website met foto's, beschikbaarheid en prijzen zou mooi zijn

Mvgr Bert.v Ommeren

ariyanti
User
spacer line

Beste Bert,

Website heb ik niet,wel eventuel foto en wat informasi over het huis. Als u email naar mij sturen,stuur ik vanmiddag(moet nu weg..helaas) fotos naar u.

Ariyanti

spacer line  

mijn e- mail adres is bertommeRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hetnet.nl
ik hoop wat informatie over het huis te ontvangen; ik wil in sept. 2006 in Y. verblijven. twee personen.
groet, Bert

louis
User
User icon of louis
spacer line

Hoi ariyanti

Door omstandigheden moet ik mischien 3 jaar in Indonesie verblijfen met mij 8 maanden oude dochter.Ik wil rond juni vertrekken.Ik heb eventueel wel interesse in het huren van jou huis.Als je tijd heb om wat fotos en informasi terletaknya te mailen: louisyanisRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.tiscali.nl

Louis

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,929,256 topic views - 222,135 posts - 13,485 topics - 16,234 members - last post @ 21-09-2017 00:17 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

89,972,341 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com