indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Boeli
User
spacer line

Nu waren er bij de kroning van WA verschillende Arabische vorsten. Ik miste de Indonesische vorsten zoals bv. die van Solo. M.i. wil men de banden weer aanhalen uit handelsbelang nou dan was dit een gelegenheid die naast deze belangen ook emotionele belangen in zich heeft. Wat denken jullie.

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Ik weet niet of iedereen nu zo tevreden was over die "bitterballen-lunch"
meneer Timmermans is nog bezig met een "hot topic" in Sulawesi als we het over
emoties hebben en handelsbelangen ?? het huis van Oranje is meer bezig met de sjeiks uit middle-east de sultan uit Solo (leeft die overigens nog) da's niet van belang voor de export van nederland

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Boeli
User
spacer line

Ik weet niet of er nog meer vorsten waren die zich niet direct anti Nederlands gedroegen. Volgens mij waren er diverse. Je hoeft niet gek te zijn op de negatieve interesses alleen!

spacer line  

Ik "miste" Prins Lucius d´un Aller Irste van Breda Emoticon: Smile Zo'n Prins Carnaval past naadloos in zo'n poppenkast als jl. Dinsdag vertoond werd.

If you have nothing to loose, you can risk everything

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

poppenkast ??

Koning Willem-Alexander van Oranje Nasi Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

spacer line  

He he wat zijn jullie weer bezig zeg jullie hebben altijd wat te zuren.Wat willen jullie dan een President,ik vond het best leuk het geheel, alleen vind ik in deze tijd dat wij allemaal de broekriem moeten aanhalen.dat zij ook wel belasting mogen betalen. Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Als er wat te zeuren valt......op dodenherdenking is prima verlopen zoals het hoort....
Valt wel op als je die mensen massa ziet dat er géén hoofddoekjes tussen ziet staan, raar toch??? De Marokkanen hebben óók in 1940-45 voor de vrijheid gevochten ......
Evenzo op 30 april zie je nihil Marokkanen rond lopen..... Emoticon: Confused Emoticon: Confused
Maar....als er iets gebeurt dan zeggen ze wij zijn Nederlanders.....ahum Emoticon: Sadley Emoticon: Sadley

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 04-05-2013 00:28 Joop van der Meer wrote:
He he wat zijn jullie weer bezig zeg jullie hebben altijd wat te zuren.Wat willen jullie dan een President,ik vond het best leuk het geheel, alleen vind ik in deze tijd dat wij allemaal de broekriem moeten aanhalen.dat zij ook wel belasting mogen betalen. Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

Op papier is dit een geweldige constructie: 1) het koningshuis gaat belasting betalen, wat wel zo eerlijk is, en 2) door de verhoging gaan de Oranjes er in ieder geval niet op achteruit. Wat een geweldige politieke oplossing, iedereen blij!

Ondertussen gaat de politiek er aan voorbij dat dit een klap is in het gezicht van de belastingbetaler. De kloof tussen de burgers vs. het koningshuis en de politiek wordt zo nog groter. Alexander zou dit nooit moeten accepteren, als hij wil dat een van zijn dochtertjes ooit nog koningin wordt.

Als iedereen er op achteruit gaat zou het Koningshuis minimaal een handreiking moeten doen: laat ze belasting betalen en verhoog hun toelage zo dat ze er netto net zoveel op achteruit gaan als de gemiddelde Nederlander. Deel de pijn!

Verder mis ik dat nu Bea gedegradeerd is tot princes dat zij het salaris van een princes gaat ontvangen en dus niet meer die 825.000 Euro.

Volgens het NRG krijgt de Amerikaanse president 400.000 dollar, de Duitse bondspresident 199.000 euro en de Spaanse koning 150.000 euro. Zij moeten daarover gewoon belasting betalen, zegt het genootschap.

Eigenlijk ontvangt ze 114 miljoen. Geen 825.000.
Door creatief boekhouden worden mensen zo nog eens gepakt en beetgenomen. Ze durven in de media deze 114 miljoen als inkomen niet te noemen

Doch van deze bijstand hoeft ze geen inkomsten noch loon belasting te betalen evenals erfbelasting- successierechten. Haar vermogen is 16.8 miljard. Ook heeft ze Goud.

Over 16.8 miljard betaalt de burger ongeveer 42% bij overlijden.

Nu gaan er van de 114 miljoen ongeveer 42 mijoen op aan beveiliging zegt men. Dus er zijn een behoorlijk aantal ambtenaren welke er zeer goed aan verdienen. EU Commissie Eu-ropa salarissen.

Ze hebben een vrij lomp eigen vliegtuig waarmee ze wat snoepreisjes maken zoals het inkopen van wijn in Frankrijk, Kaas e.a. in Italie en andere boodschappen in andere landen.

Ook dat betaal jij.
Het zij zo. Nederlanders zijn dom gehouden maar geef hen wel de correcte uitkering in de media weer. Nu zijn het boekhoudkundige trucs en liegen.
Daar Goldmans Sachs haar fin adviseur is komt t dus wel goed met de corruptie fraude.

Ze spelen et slim. Door veel uiterlijk vertoon opgedirkt- hoedjes-gouden koets-hautain vanuit de hoogte in alles- proberen ze de eenvoudige nederlander te imponeren.Luister eens hoe ze praat. Typerend vanuit de hoogte als Ubermensch doch dat is onbewust d.w.z. mag niet tot de burger doordringen.

Die denken verbonden te zijn met iets speciaals bijna goddelijks (als de paus.)…doch worden verblind door de bling achterlangs genomen en van portemonnaie ‘verlost’. Handig toch. Een Kind kan de was doen

Daarom promoot ze in speeches ook dat de mens de burger-alias de sufferd moet geloven,bidden dat et allemaal goed komt en niet meer tegen Europa Brussel = Shell, banken en multinationals mogen protesteren. Je moet lijdzaam ondergaan als met een bank (Sns ING Abn) dat je wordt genomen. Koningin Beatrix, prins Willem-Alexander en prinses Máxima krijgen jaarlijks een onbelaste uitkering. Zo ontving koningin Beatrix in 2011 € 5,1 miljoen, waarvan ongeveer € 4,3 miljoen als tegemoetkoming voor personeels- en materieelkosten. Daarnaast gelden nog enkele andere voordelen, bijvoorbeeld het gebruik van paleizen en op belastinggebied.

Het totaalbedrag aan uitkeringen, declarabele en overige kosten (zoals voor beveiliging) bedraagt ca. € 114 miljoen, exclusief belastingvrijstellingen en niet duidelijk op de begroting herkenbaar gemaakte kosten.

Niet duidelijk opde begroting gemaakte kosten daar ga je al.

Geef dan maar een President. Zoals deze man;
President geeft 90% van zijn inkomen weg

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Keduadam
User
User icon of Keduadam
spacer line

Een kleinigheid misschien; geen: 'Kroning van de koning', maar was een 'inhuldiging'. Begrijp daar trouwens niets van; kroning moet misschien nog komen. Emoticon: Clown

Your attitude determines your altitude

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

68,537,155 topic views - 230,541 posts - 13,656 topics - 20,445 members - last post @ 22-02-2019 19:15 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

113,947,254 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com