indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Rahwana
User
spacer line

hoi ik vraag me gewoon af wat zijn jullie plannen voor Valentijs dag ??
ik zelf heb geen plannen omdat mijn Schatje ver weg is helemaal op
Nusa-Penida in ik zit helaas helemaal aleen in Rotterdam .
dus voor mij word het maar een eenzame Valentijns dag.
ik denk dat ik me ga opsluiten in mijn kamer morgen en naar mijn schatjes foto ga kijken met oude verdrietige edy Silitonga liedjes en een fles jonge jenever om mijn verdriet en eenzaamheid weg te spoelen ik wil niet mee uit met mijn vrienden als ik hun zie met hun samen liefjes word ik aleen maar verdrietiger ik wil morgen niet huilen maar herineren aan de mooietijd die ik en liefie samen hadden ook al was dat zo kort Emoticon: Cry Emoticon: Cry Emoticon: Cry

maar je genog over mij wat zijn jullie planen ???

stacy Soetardjo

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ik ga morgen maar gewoon werken denk ik, die commerciŽle Valentijnsdag hoeft van mij niet zo.

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Nou dan heb ik iets Emoticon: Worship Ik heb voor mijn lieve Ibu Emoticon: Red face een mooie taart gekocht Emoticon: Yawn In vorm van een Hartje Emoticon: Very funny Daar is ze verzot op Emoticon: Devil Ook gaat ze samen met mijn zusje naar een "verwendag" in een beautyfarm maar dat is op de dinsdag Emoticon: Angry Van een goede vriend krijg ik een mooie song-tekst en die gaat hij op CD uitbrengen voor Aceh. Emoticon: Talk to the hand

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Valentijndag is weer typisch iets commercieels wat uit Amerika is overgewaaid.
Als die dag zou betekenen dat je eens iets doet voor iemand zonder daar iets voor hoeven te kopen werd er zeker niet zoveel ophef over gemaakt.
En als die dag een feestdag zou worden dat iedereen een dag vrij zou krijgen van werk en school was die in Nederland al lang afgeschaft.
Zelfs in Indonesie doen ze aan die Valatijngekte mee en menen veel met name de jongeren om iets te moeten doen voor die dag, morgen hebben ze helaas geen geld om te eten.
Iets kopen voor je geliefde kan elke dag en dat hoeft echt niet door de Amerikanen te worden bepaald op welke dag dat is.
Jan

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

Het kaartje die bestemt is voor mijn meisje zal de postbode wel weer aan zijn vrouw geven... zo gaat het al tijden... en klagen heeft geen zin dat is alsof je tegen een Emoticon: Frustrated oploopt!!!

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

Jantje
User
spacer line

Richy,

Valentinesday, Christmas, enz. zijn puur commerciŽle evenementen waar alleen de middenstand wijzer van wordt. Postverwerkers hebben daar een neus voor. Vooral kaarten die uit westerse landen naar Indonesia worden gestuurd komen soms niet aan bij de geadresseerde. Deze enveloppes, veelal met een geldbedrag, worden zonder schroom geopend. Klagen heeft natuurlijk geen zin. Doe niet mee aan die onzin, die zoals gezegd, uit Amerika is overgewaaid. Het wordt nog zo gek dat je niet spoort als je er niet aan mee doet. Als ze niet meer van je houdt omdat ze geen Valentines kado krijgt, is er iets mis in de relatie. Laat die idioterie aan de Amerikanen over.

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

AMSTERDAM - Meer dan eenderde (35,6 procent) van de Nederlanders verstuurt met Valentijn een amoureuze boodschap naar iemand anders dan de eigen partner. Dit blijkt uit een onderzoek van de feestsite Vanharte .
Nog eens ruim 10 procent van de respondenten gaf te kennen met Valentijn eigenlijk 'vreemd' te willen gaan, maar dat niet te durven.
(bron: http://www.nu.nl/)

Mooie feestdag, maar moet kennen in deze moderne tijd!!
Jan

spacer line  

Haha echt grappig.. 2 weken geleden heb ik een kaart met een fototje van mij op de post gedaan... En heel toevallig kreeg ik vandaag een smsje dat ie m'n kaart heeft gehad! Nog echt op valentijnsdag ook... Emoticon: Yes! Emoticon: Shiny Emoticon: Worship

Rahwana
User
spacer line

On 13-02-2005 17:42 Jeroen wrote:
Ik ga morgen maar gewoon werken denk ik, die commerciŽle Valentijnsdag hoeft van mij niet zo.

je heb gelijk maar als je verlieft ben is Valentijnsdag iets moois.
ik vind het aleen jamer dat ik en mijn liefje zo ver van elkaar verwijdert moeten worden ik weet het is meschien comercieel maar het zou wel leuk zijn om met mijn sweety deze dag te kunnen doormaken Emoticon: Cry Emoticon: Cry Emoticon: Cry Emoticon: Cry

stacy Soetardjo

Niek B.
User
spacer line

Wij gaan vanavond naar de film (shall we dance) en vooraf geef ik haar een mooie roos.........................

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Het zal wel weer iets aparts zijn,maar ik heb haar maar een vrieskastje cadeau gedaan vandaag. Emoticon: Wink

Rahwana
User
spacer line

Sekarang aku mau impian indah

stacy Soetardjo

Jantje
User
spacer line

On 14-02-2005 20:02 Rahwana wrote:
Sekarang aku mau impian indah

...Kan haast niet anders na die fles jenever...

Rahwana
User
spacer line

Emoticon: Shiny

stacy Soetardjo

spacer line  

To Rahwana: Thanks for giving me a reason to smile this morning. You see, your nick 'Rahwana' is really lucu and surprising in my javanese ears. Rahwana, what makes you pick the name of a love-hunger giant (he fell in love with Dewi Shinta and kidnapped her!)?

salam,
pinta Emoticon: Very funny

PS: should you wish to reply my post, please do so in English. When it comes to Dutch language, you can say I am totally illiterate. Emoticon: Bye bye

Slightly older, hopefully wiser, absolutely prettier

Rahwana
User
spacer line

your welcome im happy you like my nickname
i picked this nick name because i love the Ramayana story!
i chose it because it is big name and is arch enamy of Rama! Emoticon: Shiny
and Rahwana was as great as Rama but
it is like god and satan rahwana is consitered the devil
but with out (Dasha muka) Rahwana there wouldn't be a love story as Ramayana Emoticon: Wink wel i am stacy sutarjo nice to meet you my friend Emoticon: Bye bye

stacy Soetardjo

spacer line  

Hi Stacy, nice to meet you too Emoticon: Bye bye

Slightly older, hopefully wiser, absolutely prettier

Rahwana
User
spacer line

nice to meet you to

stacy Soetardjo

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,716,546 topic views - 237,971 posts - 13,715 topics - 29,398 members - last post @ 30-03-2020 19:41 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,659,017 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com