indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gebruikers hebben wat te zeggen > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Flirten in het vliegtuig met één druk op de knop

Om de lange, saaie vluchten iets gezelliger te maken, heeft vliegmaatschappij Virgin Atlantic weer iets nieuws bedacht. Via een digitale kaart van alle zitplaatsen in het vliegtuig kan vanuit de luie stoel eenvoudig met elkaar worden geflirt.

Richard Branson stelde de nieuwe gimmick voor. © Virgin America.

© reuters. Met één druk op de knop kun je de man of vrouw van je dromen lokaliseren en een drankje of snack aanbieden. De crew levert de bestelling af bij de gelukkige. Via een chatsysteem kan bovendien met elkaar worden gekletst. Dat schrijft de Daily Mail.

Directeur Richard Branson laat het systeem, dat deel uitmaakt van het inflight entertainment, vergezeld gaan van de gids 'Sir Richard Branson's Guide to Getting Lucky at 35,000 feet'.

De niet-alledaagse service is gelanceerd om de nieuwe route van de airline (van Los Angeles naar Las Vegas) te promoten. De gimmick is voorlopig alleen beschikbaar op vluchten van Virgin in de Verenigde Staten

Je zal maar een flirt krijgen van een kerel. Emoticon: Smile

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

ALbert als mensen rijk worden, weten ze van gekkigheid niet meer, wat ze doen.......... Emoticon: Angry
En als ze macht krijgen dan gaan ze hun bolle hoofd bedekken.............. Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

elsbeth
User
spacer line

Op 25-04-2013 09:25 schreef Albert:

Je zal maar een flirt krijgen van een kerel. Emoticon: Smile

Heb ik geen bezwaar tegen, maar niet op deze manier.

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 25-04-2013 10:07 elsbeth wrote:

[quote removed]

Heb ik geen bezwaar tegen, maar niet op deze manier.

Ik bedoelde daarmee, als man zijnde.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Klinkt allemaal leuk, maar denk niet dat er veel mensen op zulke fratsen zitten te wachten, hoewel een vlucht van Los Angeles naar Las Vegas nu ook weer niet de halve wereld rond is. Dat wordt in aller haast flirten dus. Emoticon: Puh!

nsenada
User
User icon of nsenada
spacer line

Ik vind flirten plezant en doe het dagelijks, maar of ik het op zo'n manier zou doen? Ik denk het niet. Een gratis drankje dat zal ik zeker niet afslaan, fijn initiatief... maar het zal niet echt gebruikt worden vrees ik.

There's a big difference between kneeling down and bending over!

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 26-04-2013 04:04 Yerun wrote:
Klinkt allemaal leuk, maar denk niet dat er veel mensen op zulke fratsen zitten te wachten, hoewel een vlucht van Los Angeles naar Las Vegas nu ook weer niet de halve wereld rond is. Dat wordt in aller haast flirten dus. Emoticon: Puh!

De eerste is danwel van L.A. naar L.V.
Maar wat tijdens een vlucht Jakarta - Amsterdam rechtstreeks? Emoticon: Yes! Emoticon: Yummie!

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 26-04-2013 04:14 nsenada wrote:
Ik vind flirten plezant en doe het dagelijks, maar of ik het op zo'n manier zou doen? Ik denk het niet. Een gratis drankje dat zal ik zeker niet afslaan, fijn initiatief... maar het zal niet echt gebruikt worden vrees ik.

De markt zal naar alle waarschijnlijkheid klein zijn. Ik verwacht ook niet dat opeens iedereen aan vreemden een drankje gaat aanbieden. Maar het idee is leuk, daar gaat het tenslotte om.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

http://www.telegraaf.nl/reiskr(...)campaign=twitterfeed

Regels voor een fijne(re) vlucht

Voor sommige mensen is vliegen niet bepaald een feestje. Niet zo gek ook als je reis wordt verpest door andersmans gedrag. Toch kan dat anders uitpakken als luchtreizigers de volgende vliegregeltjes in acht nemen. Dan komen we al een heel eind verder, meent NOMAD.

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,908,676 topic views - 222,112 posts - 13,484 topics - 16,231 members - last post @ 20-09-2017 07:27 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

89,946,600 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com