indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Janlight
User
spacer line

Ik ben voor mijn bedrijf op zoek naar vertalers die machinevertalingen van Indonesisch naar Engels kunnen controleren en corrigeren. Dit kan thuis via internet worden gedaan.
Indien u interesse heeft laat dan een bericht achter dan nemen wij contact met u op.

Mas serak
User
spacer line

Beste Janlight,

Volgens mij kunnen mijn Indonesische vrouw en ik jouw bedrijf wel van dienst zijn. Stuur even een berichtje naar mijn inbox met wat uitleg.

Groet,

Milan

FrankR
User
User icon of FrankR
spacer line

Kun je dieper ingaan op het werk? Zijn het technische teksten of is het een rapport van 400 bladzijdes?

spacer line  

Hi Janlight,

Mijn vrouw heeft wel interesse. Ze komt uit Indonesie en heeft engels gestudeerd!

mdquay
User
spacer line

Hoi Janlight,
Ik spreek/schrijf vloeiend Indonesisch en Engels; laat maar wat weten. Contact via marco.dequayRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.gmail.com.
Groeten,
Marco

made.
User
spacer line

Ook ik ben geÔnteresseerd! Ik spreek vloeiend Nederlands, Engels en Indonesisch en ben universitair afgestudeerd in de talen en culturen van IndonesiŽ op Universiteit Leiden. Ik hoor graag van u op rodneywesterlakenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Zo werkt het dus niet. Je vertaalt van een vreemde taal naar je moedertaal, in dit geval het Engels. Wat je absoluut zeker niet doet is proeflezen/redigeren in een taal die niet je moedertaal is. Tot op heden heeft zich nog niemand gemeld die native speaker is van het Engels, dus Janlight kan niets met bovenstaande postings. Ook niet met die van mij, want ik voldoe er ook niet aan.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,169,969 topic views - 233,612 posts - 13,687 topics - 24,375 members - last post @ 15-09-2019 20:17 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,244,773 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com