indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

'We hebben de terreur van dit verderfelijke ras nu lang genoeg getolereerd'
http://www.volkskrant.nl/vk/nl(...)eg-getolereerd.dhtml

Kunnen we dan niet gewoon afspreken dat we een zero tolerante beleid hanteren ten opzichte van vliegende bloedzuigers, maar dat we wel met zijn allen zo’n gezellige pindastring ophangen voor de vogeltjes?

Dit wilde ik u niet onthouden, een column in de Volkskrant je zou op het eerste gezicht, mensen kunnen bedoelen, maar wees niet verontwaardigd, deze columniste is Joyce Brekelmans en die heeft het over muggen/muskieten.
En ik hoop dat ze dit geen plagiaat vind, want het hoort bij deze site, in verband met die beestjes, ook veel voor komen in de tropen, zoals Indonesië .
Waar de meesten mee te maken hebben ,of nog last van krijgen.

Het ecologische systeem wil wel dat er ook weer dieren zijn die er van moeten leven zoals de cicak/ tokeh, maar die kunnen die grote massa niet aan en zo heeft de mens een blauwlamp uitgevonden om die beestjes naar zich toe te lokken en zo die moord partij voor zijn rekening nemen.
Ik weet wel, dit had ik het eerste opgehangen, toen buiten onder het balkon, bij het donker worden, komen zo wel de cicak tevoorschijn als die muskieten, nyamuk…
En het mooiste van alles is, de berichten die hier weer door mensen op word gereageerd, waarin de mens het niet overleeft en die beestjes wel???………… Emoticon: Nice Emoticon: Shiny Emoticon: Bye bye

Deze topic is bedoeld als een grap .................. Emoticon: Devil Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

gosse36
User
spacer line

3 cicak hangen aan het plafond. 2 beginnen te vechten en de 3e kijkt toe. Hoeveel cicak hangen er aan het eind van het gevecht nog aan het plafond? (indonesisch grapje) Emoticon: Smile Emoticon: Bye bye Emoticon: Cooool

Keduadam
User
User icon of Keduadam
spacer line

Haha Ziel je had ons mooi te grazen. Met zo'n headline.
Nou lees ik de Volkskrant (gelukkig) niet zo, maar t leek wel erg heftig.
Zucht, aduh, is niet ya?

Intussen wacht ik op de oplossing van Gosse. Ben niet zo goed in puzzles... Emoticon: Wink

Your attitude determines your altitude

gosse36
User
spacer line

Satu blijft er over. Alleen de winnaar van het gevecht. 1 valt omdat hij verliest, de ander omdat hij te hard applaudisseerde.

Ps. In het Bahasa is ie echt leuker

Keduadam
User
User icon of Keduadam
spacer line

Emoticon: Laugh out loud Kon ik niet bedenken.
Heb paar keer al meegemaakt dat zo'n beest OP je valt.
Heb t stomme beest nooit gevraagd waarom... misschien had ie ook geklapt voor iets.
'Look ma, without hands!'

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Op 17-04-2013 05:45 schreef gosse36:
Satu blijft er over. Alleen de winnaar van het gevecht. 1 valt omdat hij verliest, de ander omdat hij te hard applaudisseerde.

Ps. In het Bahasa is ie echt leuker

Ja ha toch wel leuk dat grapje gosse

Keduadam
Die woordspeling vond ik ook zo bizar, dat ik het hier heb geplaatst, om de reacties te krijgen hoe mensen lezen.
Zo kan je snel op het verkeerde been gezet worden................... Emoticon: Smile Emoticon: Devil

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

Maar weten jullie de truuk waarom ze aan het plafont of muur blijven kleven? Dit is geen grap.

Shalom

gosse36
User
spacer line

Op 17-04-2013 13:40 schreef Bokito:
Maar weten jullie de truuk waarom ze aan het plafont of muur blijven kleven? Dit is geen grap.

Emoticon: Stupid je maakt me zeer nieuwsgierig?

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

Het is een staaltje van NANO techniek.De poten bezitten namelijk hele fijne haartjes die de eigenschap hebben van zogenaamde magneetjes en zo houden ze zich vast.

Shalom

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Ze vallen ook wel eens. Het kan schrikken zijn zo'n koud ding in je nek Emoticon: Blush

Keduadam
User
User icon of Keduadam
spacer line

Zou je die beesies ook kunnen eten? Ze eten hier van alles, kippenpoten, en weet ik veel.

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 17-04-2013 20:40 Keduadam wrote:
Zou je die beesies ook kunnen eten? Ze eten hier van alles, kippenpoten, en weet ik veel.

Ze zullen wellicht wel eetbaar zijn , per slot van rekening worden gecko's ook opgegeten...

hati hati, pelan pelan

Keduadam
User
User icon of Keduadam
spacer line

Lekkel sambal bij meneel? Emoticon: Nice

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Wel eens gehoord dat ze in gedroogde vorm geliefd zijn door chinezen. Afrodisiacum?

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

de cicak kennen in ieder geval veel slaapkamergeheimen want die beessies zitten echt overal

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 17-04-2013 21:19 Keduadam wrote:
Lekkel sambal bij meneel? Emoticon: Nice

heel emmel sambal bei......

hati hati, pelan pelan

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Mooi verhaal hihihihi, we konden niet slapen door het gezoem.
Ik maar denken dat het er enkelen waren.
Fout, na rigoureuze maatregelen (spuitbus met gif) bleken het wel geteld 23 te zijn, buiten die vliegmachines die achter de kasten het loodje hadden gelegd Emoticon: Angry

Ik was tegen rotzooi spuiten in mijn slaapkamer, ben ik op terug gekomen dus.
In de ochtend spuiten, in de avond ramen open en slapen, zitten er dan een of twee vliegmachines dan zijn die krengen stiekem door de gordijnen geklommen.
Gewoon effe dood meppen.
Het lijkt wel een forum, het sluipt naar binnen en je hebt er alleen maar last van Emoticon: Laugh out loud

sukadi46
User
spacer line

Sabar2
Het zijn niet zozeer de Cicaks, maar de Tokehs die de Chinezen uiteraard willen hebben.
PPersoonlijk denk ik dat ze beter naar de psychiater kunnen gaan als ze hun gevalletje hoog willen hebben en houden.
Trowens heel veel Tokehs zij al verdwenen, want ze doen al gauw tot € 1000,= per kilo, een vermogen dus. Alleen de vangers krijgen niet zoveel ong € 100,=

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,686,044 topic views - 237,917 posts - 13,715 topics - 29,375 members - last post @ 29-03-2020 20:35 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,597,945 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com