indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gebruikers hebben wat te zeggen > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

totto
User
spacer line

Weet iemand of en zoja waarom, er langere wachttijden bij de dieselpompen zijn?

Toto Travel.com

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Niet dat ik weet of opgemerkt heb.

Erwinn
User
User icon of Erwinn
spacer line

Langer ten opzichte van voorheen? Langer ten opzichte van de benzinepompen? Langer ten opzichte van andere locaties?

'In de Archipel' | Weblog over Indonesiƫ: nieuws, reizen, politiek, taal en geschiedenis

spacer line  

Geen enkele indicatie dat er langere wachttijden bij de dieselpompen zouden zijn. Vanochtend ( hier op Bali ) nog getankt en de rijen stonden (zoals altijd, ha ha) bij de Premium voor auto's en motorfietsen maar geen rijen / wachtenden bij zowel de PertaMax als BioSolar (diesel).

http://www.bayucottages.com in Amed - East Bali

pelaut
User
spacer line

Zelfde situatie in Bogor / Jagorawi tot aan Cibubur, verscheidene malen getankt laatste dagen, werd meteen geholpen bij de bio solar, rijen alleen bij de premiun. Zouden we van Totto de achtergrond van zijn vraag mogen weten, begin nu wel nieuwsgierig te worden waar er wel wat met solar tanken aan de hand zou zijn

totto
User
spacer line

Geen probleem Pelaut. Wij kregen in Nederland te horen dat het drukker werd bij de dieselpompen, oftewel langere wachttijden, soms tot een uur. Zoals A.E.B. mij al had gezegd gaan de prijzen voor de verkiezingen waarschijnlijk niet omhoog. En om een en ander duidelijk te hebben heb ik de vraag hier gesteld.

Toto Travel.com

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Ik denk dat het een lokaal leveringsprobleem is. Dat komt wel vaker voor. Zeker op plekken waar veel vrachtwagens rijden als de Pantura (noordelijke weg van Jakarta naar Surabaya grofweg).. daar zie ik regelmatig borden 'SOLAR HABIS', maar benzine is er dan nog wel gewoon.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

In Midden-Java en Yogyakarta is er een probleem met diesel. Voortdurend is de gesubsidieerde diesel uitverkocht. Maar de non-subsidi diesel is wel te krijgen.
Dus geen gebrek aan brandstof maar wat wil men er voor betalen?!

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Tja, zolang men de Fortuner volgiet met solar... en het kan.. en het mag ... moet je het gewoon blijven doen natuurlijk.

Kopspijker
User
spacer line

Zijn net terug van Java Bali. We waren met een groeprondreis.We hoorden dat diesel tanken wel degelijk problemen gaf. Er mocht maar voor een bepaald bedrag getankt worden. En er stonden rijen voor de pomp, met soms 4 uur wachttijd.Chauffeurs van onze bus gingen snachts tanken zodat wij er geen last van hadden. Soms gaven ze extra geld om wat meer te mogen tanken. Dit was eind april 2013

jstar
User
spacer line

Op veel plaatsen zijn er tekorten en worden er zelfs schandalige prijzen gevraagd. Geen probleem in Jakarta trouwens.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,929,256 topic views - 222,137 posts - 13,485 topics - 16,234 members - last post @ 21-09-2017 06:20 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

89,980,297 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com