indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Indonesië op z'n Nederlands > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

De Senioren Express van de Tong Tong Fair rijdt ook in 2013
De Senioren Express is een speciale vervoersdienst voor ouderen die niet zelfstandig naar de Tong Tong Fair in Den Haag kunnen of willen reizen. Het is een initiatief van Stichting Tong Tong. Wilt u meerijden? Meld u voor 16 april 2013 aan.

Samen uit en thuis, zo werkt het
Onze chauffeurs rijden door heel Nederland om de passagiers thuis op te halen. Aan het eind van de dag brengen zij hen ook weer thuis. Waar u ook woont in Nederland, u kunt altijd mee met de Senioren Express. De enige voorwaarde is dat we voor de rit voldoende passagiers hebben.

Wanneer u op de Tong Tong Fair arriveert, ontvangt ons Senioren Team u met koffie en spekkoek in de speciale Senioren Lounge in de Entree. Ook krijgt u de Boekoe Pienter, de handige beurscatalogus vol wetenswaardigheden over de producten van de Grand Pasar en het Indonesië-Paviljoen. U spreekt zelf met uw medereizigers af hoe laat u weer naar huis wilt. De Senioren Express zet u vervolgens weer thuis – voor de deur – af.

In een kaartje voor de Senioren Express is ook inbegrepen: de entree voor de 55e Tong Tong Fair, koffie, thee en spekkoek bij uw aankomst.

Wilt u zich aanmelden voor de Senioren Express 2013?
Bel het secretariaat van St. Tong Tong: 070 – 322 8778 of stuur een e-mail naar infoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.tongtong.nl en vraag het inschrijfformulier aan. Let op: wij moeten uw aanmelding uiterlijk 16 april 2013 hebben ontvangen.

U kunt het inschrijfformulier hier ook downloaden. Mail het a.u.b. naar infoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.tongtong.nl.

Wanneer rijdt de Senioren Express in 2013?
De Senioren Express rijdt dit jaar op de volgende dagen: donderdag 23 mei, vrijdag 24 mei, maandag 27 mei, dinsdag 28 mei, woensdag 29 mei, donderdag 30 mei en vrijdag 31 mei.

Begeleiders
Het is mogelijk dat begeleiders en mensen jonger dan 65 jaar met de Senioren Express meerijden. Zij betalen een toeslag van € 25,–. Dit is omdat de tarieven van de Senioren Express niet kostendekkend zijn.

Steun dit bijzondere initiatief, word sponsor!
Dankzij de sponsoring van MFAS/Meyer Fiscale Adviessystemen en Pasar Malam Besar BV rijdt de Senioren Express. Wilt u deze bijzondere haal- en brengdienst ook sponsoren? Mail naar infoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.tongtong.nl o.v.v. Sponsoring Senioren Express.

Bron: http://tongtongfair.nl/seniore(...)ress-tong-tong-fair/

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Keduadam
User
User icon of Keduadam
spacer line

En als je verder dan 240 km moet worden afgehaald? Of vanaf Bandung?

Zal wel aantikken. Dus ga ik hier maar naar die TongTong (en Kedongdong) happening.
Bij de pasar om de hoek. Voor €50,- kan ik daar 30 komplete maaltijden eten.
Inclusief es jeruk (sedikit es, sedikit gula).

Emoticon: Nice

Your attitude determines your altitude

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 04-04-2013 16:20 Keduadam wrote:
En als je verder dan 240 km moet worden afgehaald? Of vanaf Bandung?

Zal wel aantikken. Dus ga ik hier maar naar die TongTong (en Kedongdong) happening.
Bij de pasar om de hoek. Voor €50,- kan ik daar 50 keer eten.

Dan dien je daar veilig vervoer te krijgen naar Jakarta.

Eenmaal op schiphol pikken ze je wel op.

Keduadam
User
User icon of Keduadam
spacer line

HAHA Albert, dat was snel. Sneller dan mijn schaduw... ik was nog met mijn tekst bezig joh (moest nog aangepast) Emoticon: Laugh out loud

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Onze service is snel. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Nog een betere optie, via de ruimte naar schiphol.

Keduadam
User
User icon of Keduadam
spacer line

Zet je die rolstoelen wel vast? Wordt wel heftig zo, die Senioren Express, op hun laatste daagjes....

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,021,193 topic views - 236,353 posts - 13,704 topics - 27,698 members - last post @ 29-01-2020 16:59 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,922,277 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com