indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

-Manon-
User
spacer line

Hallo Allemaal,

Weet iemand hoe ik het beste op zoek kan naar een betaalbare kamer voor een periode van een half jaar in surabaya? Ik ga namelijk studeren aan de universitas airlangga en heb via internet gezocht naar kamer of appartementjes die ik kan huren, maar is wel erg prijzig. Ik heb namelijk gelezen op internet dat de campus van airlangga eigenlijk bedoeld is voor binnelandse studenten en dat het ook niet heel schoon is. Dus ik ben op zoek naar andere opties. Iemand betaalbare opties/tips?

Bedankt!

Groetjes, Manon

spacer line  

Wat versta je onder duur ?
Ik dacht (?) dat men ook stufi kan krijgen als je naar buitenland gaat.
In Jakarta ( Surabaya wss iets goedkoper) betaal je voor kos2-an( kosthuis voor studenten en werkenden ) tussen 125 en 150 of iets meer euro per maand, ongemeubileerd.
Wel met internet verbinding , eigen badkmr/toilet en kleine was .

http://www.artikelceritagratis(...)st-elit-kota_18.html

bisa dicek of makemyday .

-Manon-
User
spacer line

Ja ik houd mijn stufi ook inderdaad wel, maar daar houd ik niet super veel van over aangezien ik daarvan in Nederland ook mijn opleiding blijf betalen. En de prijzen waar je het over had zijn inderdaad de prijzen waar ik aan zat te denken ja. Dat vind ik betaalbaar. Ongemeubileerd is echter wat moeilijk, ik moet wel gemeubileerd hebben.
Bedankt voor je reactie!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,136,975 topic views - 234,291 posts - 13,691 topics - 25,175 members - last post @ 17-10-2019 17:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,565,651 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com