indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > IndonesiŽ op z'n Nederlands > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Julkie
User
spacer line

Zijn der in sanur(bali) kleding winkels waar je merk kleding(nep of echt) kan kopen, of moet je daarvoor echt naar kuta?

spacer line  

Ja, in Sanur zijn ook zat winkels te vinden waar je nep merk-kleding, tassen, schoenen, horloges, etc. kunt kopen.

Nee, je hoeft er niet speciaal voor naar Kuta te rijden. Ook in Denpasar - is dichter bij Sanur dan Kuta - kun je heel veel nep merk-artikelen winkels vinden, waar je er dan niet de toeristenprijs voor betaalt.

If you have nothing to loose, you can risk everything

spacer line  

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Amed East Bali

Ik ga in Augustus naar Bali en ik zag dat er ook Oakley winkels zijn. Zijn dit echte of nep artikelen?
IS het verder waar dat je zo licht mogelijk moet gaan reizen en zo min mogelijk kleding mee moet nemen omdat je het beter daar kunt kopen?

verder nog 1 vraag: mijn vriend wil van Pemutaran in 1 keer door reizen naar Danau Batur. Hoelang is dit eigenlijk reizen want ik zie dat niet zo zitten, lijkt me erg lang.

spacer line  

De winkels waar alleen Oakley spullen verkocht worden, zijn de officiele outlets van dat merk. In de winkels waar meer dan alleen Oakley spullen verkocht worden, betreft het vaak (dus niet altijd) nep-producten.

Is het verder waar dat je zo licht mogelijk moet gaan reizen en zo min mogelijk kleding mee moet nemen omdat je het beter daar kunt kopen? Heeft niets met "waar" of niet te maken, maar met wat u zelf makkelijker vindt of liever doet. Het al dan niet veel kleren meenemen is met name belangrijk als u zelf uw bagage vaak en lang en moet tillen, bijv. als u "back-packt". Een lichte(re) rugzak is dan makkelijker.

Wat wel "waar" is, is dat (gewone, geen specifieke merk-) kleding hier overal makkelijk te vinden en goedkoop is (vergeleken met prijzen in NL)

Men kan makkelijk van Pemuteran naar Danau Batur reizen. De reistijd daarvoor zal ca. 3,5 uur bedragen.

spacer line  

Bedankt voor je reactie.

Is het beter om voor die afstand een taxi te nemen of auto met chauffeur? ( qua prijs)

spacer line  

In Pemuteran zult u alleen met heel veel geluk / toeval een meter-taxi tegenkomen.

Ga er maar vanuit dat u een chauffeur met auto moet charteren voor de rit Pemuteran - Danau Batur. Voor zo'n rit (incl. de lege rit terug voor de chauffeur) zult u ca. Rp. 450 - 520K kwijt zijn, m.n. afhankelijk hoe goed u onderhandelt, of er veel "andere klanten / toeristen" zijn en of het om transport in een afgetrapte auto of een nieuwe auto gaat (altijd vragen om de bewuste auto te zien voor u akkoord gaat).

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,021,193 topic views - 236,353 posts - 13,704 topics - 27,698 members - last post @ 29-01-2020 16:59 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,922,235 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com